Testejä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ajattelin odottaa lauantaihin tai sunnuntaihin seuraavaa testausta. Silloin teen digitestin ja jännittää jo nyt.

Hyvän näköiset tulokset jetsu ja jw :)

Jotenkin nyt kauheen epäilevä olo kun ei oo vielä saanu tummaa viivaa testiin. Vaikka tiedän, että ei ois voinu vielä edes tulla sellaista.

Eiku teet digin, no mut hyvä tulos kuitenki, niin selkeä tuo edellinen :-)

Ja mulla kävi niin että eka plussa ikinä oli tosi tumma heti, hirveet oireet jne. Keskenmeno tuli viikolla 5. Sen jälkeen ilman menkkoja välissä plussassin taas ja tosi hailakka viiva, ei vahvistunut kun vähän parin viikon välissä. Ei yhtään oireita. Ja kaikki meni hyvin,nyt se hailakka viiva nukkuu päikkäreitä rattaissa. luulen että ikinä ei tiedä kuin käy :-)
Itsekin stressaan tällä hetkellä tosi paljon kuin tässä käy mutta, tapahtui mitä tapahtui, ei oo musta kiinni <3

Okei nyt loppuu tää testaaminen, kun alkaa mennä samaan suuntaan kun viime raskaudessakin :woot:
5+5 <3

13180926_1011955805520238_97362396_n.jpg

Oi mitkä leffaviivat sulla jo on!!

Tein eilen testin kun menkat oli viikon myöhässä. 1-2 viikkoa raskaanahan se näytti :) Aattelin tähän yhteen nyt luottaa. Yllätyin kyllä, toki iloisesti. Erikoisesta tiesin olevani raskaana jo ennen ku menkat oli myöhässä. Nyt ei mitään alku viboja, lähinnä luulin että kiertosekaisin uuden ruokavalion takia. :D

Kyllä tää totta on kun digin näyttää pc vielä aika haalee!! Herranen aika kun mä oottelin digin tulosta ja jännäsin et antaako se mitää ja toinenkin tuli värilliseksi vasta minuuttien kuluessa.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    951.1 KB · Katsottu: 115
On kyl niin selkee tulos tuossa digissä et se on suuri helpotus kun lävähtää ruutuun et raskaana ollaan :joyful: Kivaa Mira saada sut tänne!!

Takaisin