Testeistä kuvia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja DeeDee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ne miehet taida näitä juttuja ymmärtää.:p
Siksi tämä palsta onkin niin hyvä. En usko, että heti 5+0 olen seuraavan kerran testaamassa, kun siihen 3+ tulokseen tarvii kuitenkin niin suuren hcg (20 000) arvon, niin jos pari päivää myöhästyttäisi? Toisaalta tilasin varalta raskauskeijulta taas sen tuplapaketin, mikä siellä on alennuksella, niin se toinenhan menisi ihan hukkaan jos ekalla tulee 3+.:smiley-angelic008
 
Ei ne miehet taida näitä juttuja ymmärtää.:p
Siksi tämä palsta onkin niin hyvä. En usko, että heti 5+0 olen seuraavan kerran testaamassa, kun siihen 3+ tulokseen tarvii kuitenkin niin suuren hcg (20 000) arvon, niin jos pari päivää myöhästyttäisi? Toisaalta tilasin varalta raskauskeijulta taas sen tuplapaketin, mikä siellä on alennuksella, niin se toinenhan menisi ihan hukkaan jos ekalla tulee 3+.:smiley-angelic008

Joo ei taida mies edes ymmärtää miten yleisiä kemialliset yms onkaan, itse yritän myös pitää pään kylmänä ja iloita varovaisesti. Mulla odottaa vielä kaks digiviikko-testiä, nyt on 4+3 menossa joten taidan yrittää malttaa niiden kanssa. Tuhlaillaan siihen asti noita onestepin halppisliuskoja :rolleyes:
 
Joo ei taida mies edes ymmärtää miten yleisiä kemialliset yms onkaan, itse yritän myös pitää pään kylmänä ja iloita varovaisesti. Mulla odottaa vielä kaks digiviikko-testiä, nyt on 4+3 menossa joten taidan yrittää malttaa niiden kanssa. Tuhlaillaan siihen asti noita onestepin halppisliuskoja :rolleyes:
Meillä mies ei uskalla uskoa tähän vielä yhtään, kun on keskenmeno niin tuoreessa muistissa. Kyllä hän silti katsoi aamulla tuota digin tulosta, kun jätin pöydälle näkyville. Tikkuhommat teen muutenkin yksinäni.:grin Mulla taitaa olla yksi pc liuska vielä jäljellä ja muutama one step. Voisinhan minäkin vielä tässä vahvempaa viivaa metsästää, etteivät jää turhaan kuljeksimaan.:laughing002
 
Ihana plussa silti Muruska, vaikkei viikkoja kerrokaan.:happy:

Mulla oli muuten tänään eka aamu, kun ei käynyt edes mielessä minkäänlaiset raskaustestit. Tai lähinnä viivan vahvistumisen tarkkailu. Havahduin aamulla juuri kun olin pissannut. No, jospa nyt hetken luottaisi siihen eiliseen digiin.:hilarious:
 
Onko tää jo semmonen "leffaviiva"? :biggrin

En voinut vastustaa kiusausta ja aamulla tein viikkodigitestin, näytti 2-3vk.. vielä yks digi jäljellä ja nyt pitää kyllä malttaa mieli ja odotella ainakin viikko, jospa sitten tulis +3vk :smiley-ashamed008
 

Liitteet

  • 20190628_173210.jpg
    20190628_173210.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 23
Tällaista täällä tänään.:p Olen nyt joutunut joka yö käymään vessassa ja kun ei saa nukuttua kukonlaulua pitempään, niin ehkä vähän laiha näyte aina tulee. Mun ovistestiin ei ainakaan tullut noin räikyvää testiviivaa kuin deedeellä.

24BCB319-C392-4310-9CCF-710F5474D949.jpeg
 
Tällaista täällä tänään.:p Olen nyt joutunut joka yö käymään vessassa ja kun ei saa nukuttua kukonlaulua pitempään, niin ehkä vähän laiha näyte aina tulee. Mun ovistestiin ei ainakaan tullut noin räikyvää testiviivaa kuin deedeellä.

View attachment 79522
Mullahan on ollu sillee että tasavahvat viivat ovistestissä ei oo riittäny ovikseen vaa ovis on ollu vasta sillo ku viiva on just noin räikeä kuin kuvassani!
Ihanaa ku sullaki vahvistuu viivat <3
 
Onko tää jo semmonen "leffaviiva"? :biggrin

En voinut vastustaa kiusausta ja aamulla tein viikkodigitestin, näytti 2-3vk.. vielä yks digi jäljellä ja nyt pitää kyllä malttaa mieli ja odotella ainakin viikko, jospa sitten tulis +3vk :smiley-ashamed008
Kyllä leffaviivat:cheers
 
Hitokseen tekis miel hakee viikkonäytöllinen vielä Seki pelottaa ihana sairaasti ku aikasempi hiipu Mitä tekis???
 
Hitokseen tekis miel hakee viikkonäytöllinen vielä Seki pelottaa ihana sairaasti ku aikasempi hiipu Mitä tekis???
Jep, siksi en kai uskalla tehä vielä ens viikolla jos ei tulekaan 3+... vaikee valinta! Mut kyl neki voi näyttää väärin!
 
Ajattelin teen vikat testit kun teen sen digin ku pitäs olla 3+.. mut tääl oon lukenu joskus joillakin ei koskaa tullu 3+ ja silti tuli lapsi syliin asti!
 
Toi sofin testi oli hetken kuvan oton jälkee vielä tummempi on nii hyvä mieli! Ei ainakaa kemiallinen :angelic:
 
Takaisin
Top