Testeistä kuvia

Mullakin ois nyt vkl yhet festarit ja varmasti jäisin kiinni, jos en yhtään mitään ottais ja holittomat feikkipullot kyllä huomataan :grinAjattelin ostaa muutama halvan muovipullollisen omenasiiderin ja reteesti vaihtaa niiden sisällön omenamehu vichy - seokseen, mies voi vaikka juoda sen oikean sisällön sit.. Vähän ehkä tuhlausta, mutta en jaksa stressata jäänkö kiinni:rolleyes:
 
Mullakin ois nyt vkl yhet festarit ja varmasti jäisin kiinni, jos en yhtään mitään ottais ja holittomat feikkipullot kyllä huomataan :grinAjattelin ostaa muutama halvan muovipullollisen omenasiiderin ja reteesti vaihtaa niiden sisällön omenamehu vichy - seokseen, mies voi vaikka juoda sen oikean sisällön sit.. Vähän ehkä tuhlausta, mutta en jaksa stressata jäänkö kiinni:rolleyes:

Kuulostaa ihan mahtavalta suunnitelmalta! :) mahtavaa festaria teille!
 
Mullakin ois nyt vkl yhet festarit ja varmasti jäisin kiinni, jos en yhtään mitään ottais ja holittomat feikkipullot kyllä huomataan :grinAjattelin ostaa muutama halvan muovipullollisen omenasiiderin ja reteesti vaihtaa niiden sisällön omenamehu vichy - seokseen, mies voi vaikka juoda sen oikean sisällön sit.. Vähän ehkä tuhlausta, mutta en jaksa stressata jäänkö kiinni:rolleyes:
Tä on kyl hyvä idea ! :wink
 
Tänään sain digiin tuon raskaana 2-3 viikkoa, ehkä nyt vois huokausta, ettei ainakaan kemiallisesta ole kyse.. Vaikka ei mitkään leffaviivat olekaan.
Vois nyt muutenkin koittaa olla muutama päivä testaamatta :grin
 

Liitteet

  • IMG_20190724_080829.jpg
    IMG_20190724_080829.jpg
    15.7 KB · Katsottu: 36
Tein eilen iltapissasta tän ja nyt vast tuli kunnollinen plussa vaik tänään alkoi jo rv 7 :eek: Nyt tosin kaikki vähäiset oireet kadonnu taas :sad001 Outoo ku testi vahvistuu ja oireet vähenee. Täytyy tänään soittaa neuvolaan.
 

Liitteet

  • IMG_7766.JPG
    IMG_7766.JPG
    17.5 KB · Katsottu: 17
Tänään sain digiin tuon raskaana 2-3 viikkoa, ehkä nyt vois huokausta, ettei ainakaan kemiallisesta ole kyse.. Vaikka ei mitkään leffaviivat olekaan.
Vois nyt muutenkin koittaa olla muutama päivä testaamatta :grin


Jääkö kemiallisessa hormoonin määrä niin pieneks ettei viiva vahvistu kunnolla? Vois sit itsekin ees vähän huokaista helpotuksesta kun ekat vahvat viivat tuli :happy:
 
Jääkö kemiallisessa hormoonin määrä niin pieneks ettei viiva vahvistu kunnolla? Vois sit itsekin ees vähän huokaista helpotuksesta kun ekat vahvat viivat tuli :happy:
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö kemialliseksi lasketa sellainen, että melkein jää huomaamatta, ellei vahdi kehonsa merkkejä. Munasolu hipaisee kohdun pintaa, mutta kiinnittyminen ei onnistu. Menkat myöhästyy pari päivää. Mullakin sellainen oli kerran. Raskaustestiin tuli ihan haalea haamu silloin.
Myöhemmin sitten taas puhutaan keskenmenosta, jos vuoto alkaa.

Mulla alkoi tänään rv 9 ja eihän mullakaan kummempia oireita ole. Eikä ole muissakaan raskauksissa ollut. Tavallaan ärsyttävää, kun ei tiedä missä mennään, mutta varmaan moni 24/7 oksetuksesta kärsivä ottaisi tämän mielellään, niin ei kai parane valittaa.:wacky:
 
Oisin samaa mieltä kosmoskukan kanssa tuosta kemiallisesta :)

Mutta pipsulla hyvä idea festareille. saatan käyttää sun kikkaa :grin

Mä sain eilen nyt ne leffaviivat testeihin :)Tänään meinasin olla testaamatta, mutta milloinhan uskaltaisin tehä digin että sais siihen sen 3+? o_O
 
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö kemialliseksi lasketa sellainen, että melkein jää huomaamatta, ellei vahdi kehonsa merkkejä. Munasolu hipaisee kohdun pintaa, mutta kiinnittyminen ei onnistu. Menkat myöhästyy pari päivää. Mullakin sellainen oli kerran. Raskaustestiin tuli ihan haalea haamu silloin.
Myöhemmin sitten taas puhutaan keskenmenosta, jos vuoto alkaa.

Mulla alkoi tänään rv 9 ja eihän mullakaan kummempia oireita ole. Eikä ole muissakaan raskauksissa ollut. Tavallaan ärsyttävää, kun ei tiedä missä mennään, mutta varmaan moni 24/7 oksetuksesta kärsivä ottaisi tämän mielellään, niin ei kai parane valittaa.:wacky:

Joo totta, nyt täytyy koittaa rauhoittua ja nauttia kesästä :love7 Miten sais ton pääkopan tajuamaan ettei kaikki raskaudet oo samanlaisia ja silti voi kaikki olla hyvin:hilarious:
 
Voi, ymmärrän pelkosi ja voin kyllä samaistua siinä mielessä että itse pelkäsin viime raskauden alussa koko aika että sattuu jotain ja loppuun asti oli sellainen mörkö takaraivossa, että entä jos en saakkaan pientä elävänä syliin. Möröt helpotti vasta kun tyttö syntyi. Uskon, että pelot on varmasti lähes poikkeuksetta jokaisella mukana raskausaikana. Onneksi niistä voi keskustella muiden kanssa, ja taatusti löytyy ymmärrystä. Ihana kun sun mies on niin onnessaan :Heartred uskon, että saatte pienen syliinne ja kaikki menee hyvin, loistavasti :Heartred

Itsellä oli kaverin polttarit juuri kun sain tietää plussanneeni. Selvisin muutamalla vippaskonstilla koko vuorokauden ilman että kukaan huomasi:wink saako udella onko millaiset juhlat tulossa, jos osattais sinulle vinkkejä antaa?

Niin, "mukava" kuulla etten oo ainut pohtija. Vertaistukea :happy: Onnekseni oon seurannu näitä palstoja joskus aiemmin vauvakuumeessa, joten tiesin suurinpiirtein minne tulla. Helpottavaa ihan tällainenkin, varsinkin ku ei ole yhtäkään tuttua, kenellä olisi lapsia.

Ai kamala, polttarit! Mulla on festariviikonloppu... Taitaa olla pakko kertoa vaikka en haluaisi heidän olevan ensimmäisiä, jotka tietää.
 
Mä sain eilen nyt ne leffaviivat testeihin :)Tänään meinasin olla testaamatta, mutta milloinhan uskaltaisin tehä digin että sais siihen sen 3+? o_O
N.5+0 alkaen voi näkyä digissä 3+, joskus vähän myöhemmin:) ja toisaalta, jotkut eivät koskaan ole saaneet 3+, mutta vauva on syliin saatu!
 
Joo totta, nyt täytyy koittaa rauhoittua ja nauttia kesästä :love7 Miten sais ton pääkopan tajuamaan ettei kaikki raskaudet oo samanlaisia ja silti voi kaikki olla hyvin:hilarious:
Sanoppa muuta :rolleyes: valaistumista (ja varhaisultraa) odotellessa o_O
 
View attachment 80444

Kivasti tummunu testit:shy: ja tuo ovulaatiotesti on hauska ku vie melkeen kaiken värin :grin tänään pitäis olla 5+3. eilen tuli digiin vielä 2-3 joten jos parin päivän päästä uudestaan koittaisi o_O

Neljä vuotta sitte viimeksi tehny cb testejä ja piti googlailla tovi että oma on plussa:hilarious: nimittäin ennen ne viivat on ollu vaalean sinisiä ja nyt hämää kun toinen tommonen harmahtava:woot:
 
Neljä vuotta sitte viimeksi tehny cb testejä ja piti googlailla tovi että oma on plussa:hilarious: nimittäin ennen ne viivat on ollu vaalean sinisiä ja nyt hämää kun toinen tommonen harmahtava:woot:

Se on ollu testailun alussa semmonen vaalean sininen mutta nyt jotenki taitaa mun pissa viedä värin siltä viivalta :smiley-angelic006:hilarious:
 
Ei taida nämä viivat jättää epäilyksiä?
Puskapissalla eilen tehty "varmuuden vuoksi" testi ja en voi vieläkään uskoa tulosta (toki toivottu täydestä sydämestä).
Nyt pitäisi sitten jotenkin saada selville kuulunko maaliskuisiin vai huhtikuisiin. Vahvat viivat viittaisivat ehkä maaliskuulle?

20190727_195634.jpg
 
Ei taida nämä viivat jättää epäilyksiä?
Puskapissalla eilen tehty "varmuuden vuoksi" testi ja en voi vieläkään uskoa tulosta (toki toivottu täydestä sydämestä).
Nyt pitäisi sitten jotenkin saada selville kuulunko maaliskuisiin vai huhtikuisiin. Vahvat viivat viittaisivat ehkä maaliskuulle?

View attachment 80506
Onnea plussasta! On kyllä vahvat viivat! Jos hedelmöityksestä olis nyt 2vko niin silloin menis LA 4.4. eli huhtikuisten puolelle mutta jos on 2vko ja 4pvä niin sitten menee maaliskuiseksi :)
Onko sulla edellisistä menkoista tietoa, tai ovulaatiosta? Neuvolasta ehkä pääsee raskauden keston määritykseen ultralla jos ei oo tietoa kestosta!
 
Takaisin
Top