Testasin juuri haamun! :)

Tein perjantaina elämäni ensimmäisen raskaustestin ja miehen mukaan siinä näkyi 1½ viivaa :p

Jospa tällä viikolla uudestaan niin sitten ensi viikolla voisi soitella neuvolaan
 
Minäkin liityn tänne heinäkuisiin! Paljon onnea kaikille plussanneille!

Plussasin itse neljä päivää sitten eli torstaina, Clearbluen digitaalisella tuli 1-2 viikkoa. Esikoinen kyseessä. Tuli niiiiin epäuskoinen olo, että käytiin hamstraamassa vielä ihan tolkuton määrä lisätestejä. Perjantaina sitten marketin halpistestillä tuli nega, josta tulikin paniikki, eli pissin sitten vielä aika moneen tikkuun. Clearbluen +/- testillä tuli samana päivänä haalea plussa. No, lauantaina Clerbluen digitaalinen oli yhä positiivinen (1-2 viikkoa) ja tänä aamuna eli maanantaina perus +/- testillä tuli oikein vahva plussa! Kai tämä nyt sitten uskottava on! ;) Laskujeni mukaan LA pitäis olla 6.7.... Hullun jännää tää kyllä on. 8)
 
Nonnih,vihdoin ehtii tänne kirjoittelemaan eli eilen sain vihdoin ja viimein tietää veritestin tuloksen...viitearvo tolle päivälle oli 120-580 ja mun arvo oli 1400 :D siis voisi todeta että aika vahvasti raskaana ollaan :D no tietty heti tuli pelko et onko sit kuitenki joku tuulimuna ku on noin korkeet arvot mut mul on kyl aina ollut arvot yli viitearvojen mut ei muistaakseni ihan noin paljon! Saas sit ultrassa nähdä montako asukkia kyydissä on...:) kuhan nyt joku olis ni ois kyl niin ihanaa <3 ilmoon vähän ajan päästä noita ultra-aikoja yms. ku saan ne selvitettyä.
 
Heippa vaan kaikille.
Minäkin liityn joukkoonne, haalea plussa tuli perjantaina 26.10, sitten kunnollinen plus jo seuraavana päivänä ja maanatainakin vielä piti plussata :D
Ensimmäinen meille on tulossa, ja jännittää kaikki ihan sikana. Oon kuumeillu tässä vähän, ja jokanen vihlasu mikä mahasta tulee pistää melkee parkumaan et olis jottai vinossa, kun ei tiiä yhtään mitkä ns. oireet on "normaaleja".
Väsyttää ihan sairaasti kokoajan ja täällä olevan laskurin mukaan la olisi 2.7 :) Ensimmäinen neuvolakäynti on 28.11.
Mitä tuollanen varhaisultra maksaa ja missä vaiheessa sellasia voi tehä?
 
Voihan haamut. Testasin siis torstaina just ja just näkyvän haamun aamulla, jolloin kierto oli jo 4 päivää yli. Eilen tein illalla uuden testin, jossa illalla viiva oli kyllä tummunut, mutta edelleen vaaleampi kuin toinen viiva. Ja nyt sitten taas aamulla tein viikkonäytöllisen testin ja sain tulokseksi raskaana 1-2viikkoa. Nyt huolettaa, koska menkat on kuitenkin jo melkeenpä viikon myöhässä, eli viikkojahan pitäisi kyllä olla enemmän!? 
Ensi viikolla pitää joka tapauksessa soitella neuvolaan, niin sitä kautta kai asiat selviää aikanaan.
Mitenkä tuo yleisesti muutenkaan lasketaan, että siinä kohtaa kun kuukautiset oletettavasti jää pois, niin eikö silloin ole 4 viikkoa täynnä?
 
Marbel, mulla ihan sama että tuli vaan sitä hailukkaa viivaa tikkuihin!! ja 3 päivää menkkojen myöhästymisen jälkeen näytti raskaana 1-2. Mä luulen että ainakin mulla on ollut ovis paljon myöhempänä kuin piti, koska en saanut edes ovistikkuihin plussaa tossa viimisessä kierrossa!:D Mutta joo, ainakin neuvolassa lasketaan menkkojen  mukaan noi viikot joten silloin ilmeisesti pitäisi olla 4 vk täynnä kun menkkojen pitäisi alkaa, mutta ultrassahan se vasta selviää että milloin se hedelmöitys on tapahtunut. Mä oon nyt mennyt menkkojen mukaan, mutta oon 90% varma että ovis oli myöhemmin ja viikkoja on vähemmän. Ehkäpä sulla sama:) maanantaina menen ultraan niin nähdään osuuko mun epäilykset oikeaan ja tulen tänne kertomaan!
 
ninspe ja Marbel. Tälleen ryhmään kuulumattomana, mutta joskus itsekkin noilla viikkotesteillä testanneena muistelisin et ne juurikin näyttää ajan hedelmöittymisestä. Eikä varsinaisia raskausviikkoja. Tosin en ole varma.
Näin lukee myös tekstissä valmistajan sivuilla:
Clearblue DIGITAL -raskaustesti, jossa on viikkonäyttö, antaa kaksinkertaisen vahvistuksen tulokselle. Smart Dual Sensor ™ antaa selkeän sanallisen tuloksen ”raskaana” tai ”ei raskaana” ja ilmoittaa lisäksi, kuinka monta viikkoa hedelmöitymisestä on, jos olet raskaana.

Testin digitaaliseen näyttöön tulee jo raskauden alkuvaiheessa testattaessa luotettava ja selkeä tulos ”raskaana” tai ”ei raskaana”, joten sinun ei tarvitse tulkita viivoja
 
Ninspe, kiva kuulla, että sulla näyttänyt testit aika samalta. Ja onnea matkaan sinne ultraan! Jännää!

Huomenna täytyy koittaa, josko koulusta ehtisin soittamaan neuvolaan, että saisin ite varmistuksen:) Aika lyhyt ja huonoon aikaan se soittoaika sinne neuvolaan vaan on. Mutta tiistaina viimeistään pääsen soittamaan, jossei huomenna tuu tilaisuutta. Sen jälkeen varmaan konkretisoituu tää homma vähän paremmin. Epäuskossa mennään siis edelleen:D

Ja tuosta testistä vielä, niin ihan tiedossa on, että se näyttää nimenomaan hedelmöittymisestä ne viikot. Mutta, jos tuo 1-2tarkoittaa lähinnä viikkoja 3-4, niin mun pitäis ennemminkin olla oikeilla viikoilla 5. lopulla, eli testinkin viikoilla sillon edes 2-3. Mutta, jos tuo testi ei näytäkään millä viikoilla ollaan, vaan montako viikkoa on täynnä. Sittenhän se näyttää ihan oikein, eli 2 viikkoa ainakin kulunut hedelmöittymisestä, eli 4 viikkoa täynnä. Huoh, mitäpä noita sen tarkemmin analysoimaan. Positiivista näyttää kaikki, se kai on pääasia:D viis niistä viikoista. 
 
Marbel, haaleampi se positiivinen viiva oli mullakin kuin se tarkistusviiva. Tein sen apteekin oman testin ja kahdesti vielä. Mietin, että josko tuo nyt ei kuitenkaan tarkottaisi että on varmasti raskaana. :D Viiva kuitenkin oli tosi selkeä ja näkyvissä heti muutamia sekunteja testin tekemisen jälkeen. Se on vain se alun epäusko! :D
 
Pöö! Ei täällä ollutkaan hirveästi ovis ollut myöhemmin, itse olen laskenut LA n myös väärin:D se olikin 3.7. ja ultrassa vauveli vastasi 6+5 eli ihan tasan tarkkaan oikeita viikkoja! Sydän sykki hienosti ja muutenkin oli kuulemma hyvännäköinen alkuraskaus=) mä oon mennyt vaan pari päivää edellä, heh.. tiedä sitten miten mä olen oikein laskenut noita viikkoja!
 
Liityn varovasti joukkoon.

Olen testannut 4 päivää ja joka päivä on tullut näkyvä viiva, haalea kylläkin, mutta kuitenkin ihan näkyvä (mielestäni vahvistunut hiukan päivä päivältä). Oireitakin on ollut ja kuukautiset nyt 2 päivää myöhässä, mikä on erittäin harvinaista. Joten kai sitä nyt sitten on uskottava, vaikka epätodelliselta tuntuu. Onko teillä ollut sama fiilis, että ei oikein usko siihen että todella on raskaana? Tuntuu siltä, että testit on varmasti väärässä!
Jännittää ja pelottaa :)

Niin ja onnittelut kaikille muillekin plussanneille!! :)
 
Täälläkin testailtu ahkerasti jo 5 päivän ajan, ja haalea viiva vahvistuu päivä päivältä, joten kaipa se uskottava on, että raskaana tässä taas ollaan. Jippii! :-)

Ja onnea meille kaikille emoticon
 
Hei!

Testasin eilen illalla haamun ja nyt jännittää! Uusin testin ensi viikon lopulla (jos maltan ihan sinne asti odottaa) ja katsotaan miltä se näyttää =).
Olen siis joutunut keskeyttämään raskauden syyskuun puolivälissä tuulimunan takia. Pelkään aivan sairaasti että tämäkin on minun tuurillani tuulimuna...

Mä niiiin toivoisin että nyt lykästää!!
Jos kaikki menee hyvin meillä syntyisi Heinäkuun lopussa jellona-vauva =)
 
Takaisin
Top