Testasin juuri haamun! :)

nanis

Oman äänensä löytänyt
..ja olen näköjään ensimmäinen täällä Heinäkuisissa... tai toki olenkin, kun LA:ksi tuli 3.pvä :D
 
Heeei! Mä testasin kanssa tänään haalean haamun! Menkkojen mukaan olis 1.7 laskettu aika, mut taidan vielä ootella pari päivää jos saisin vahvemman! elokuun alussa mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno jolloin olin jo viikoilla 11+5, ja oli keskeytynyt 6+5.... Että jos nyt plussaa pukkaa niin menen kyllä varhaisultraan. Ihan vaan sen takia jos käy samalla tavalla ettei tarvitse kuukautta elää epätietoisuudessa.
 
Itse en oo vielä testiä tehny, eikä menkatkaan ole vielä myöhässä ja syön pillereitä :D MUTTA jotenkin nyt on sellanen tunne, että saattaisin olla raskaana, tai sitten joku muu on pahasti vialla. Nimittäin tämän pilleri-listan alussa mulla oli mahatauti, mikä heikentää niiden tehoa, plus unohdin ottaa pillerin ennen ovista. Oireita on ollu mm ihmeellinen tuhruvuoto (viikon päästä mahollisesta hedelmöityksestä) ja vuoto seksin jälkeen, mitä ei ole ikinä ennen ollut. Olen myös väsynyt, kylmissäni ja maha tuntuu jotenkin erilaiselle. Pari päivää pitäisi ootella, että tietää onko menkat alkamassa vai ei. Tällä hetkellä tuhruttelua, mikä sekin outoa. Jännittää :))
 
Lauraaps: Kannattaa se testi tehdä!:) mullakin nimittäin torstaina pitäis menkat alkaa, mutta tein testin ja nyt jo näytti r-testi positiivista..

ninspe: kyllä se haamu sieltä varmasti vahvenee päivä päivältä!:) kannattaa kyllä mennä sinne varhaisultraan, saa ajoissa tietää onko pikkuinen matkassa mukana..!:) itselläkin kävi aika lailla samalla tavalla, en siis mennyt varhaisultraan ja ensimmäisessä ultrassa (jolloin olisi pitänyt olla rv12) todettiinkin tuulimuna.. :/

Jos kaikki menee hyvin ja plussa vahvistuu LA olisi 4.7!:)


 
Moi :) Ja onnea kaikille plussanneille :) Tääläkin kovasti haaveillaan kolmannesta lapsesta ja yritettykin on ahkerasti mutta mulla on niin epäsäännöllinen kierto mutta ei auta muu kuin ootella.. testiä en vielä uskalla tehdä.. Pettymys on tosi suuri jos en ole raskaana :( Outoa mahakipua mulla on ollut eilen ja tänään..eilen jopa oksensin. Koko päivän paleli ja illalla lämpöä oli 37,4. Kaksi ekaa raskautta oli vain aamupahoinvointia mut ei muuta tai sit en vaan muista kun niitä ei niin yrittämällä yritetty :) Mulla on lapset tyttö 10/07 ja poika 09/09
 

Tässä mun tänpäivänen testi, tosi huono kännykkälaatu mutta kyllä siinä se viiva nyt näkyy! =) Ja tosiaan on vahvistunut eilisestä!!
 
Kiitos! Ja onnea muillekin! :) ei tätä usko ikinä ihan varmaks ennen ku tekee sen kunnon viivan, vaikka on jo neljäs ipana tulossa :)  no, teen sen huomenna, tai torstaina...
 Siskolle jo kerroin ja yhdelle hyvälle ystävälle :) ja tietty ukolle :D


Ja kovin on samanlaista haamuu muillakin näköjään :)))
 
ninspe: siellähän on plussa!!:))

nanis: täällä vähän sama fiilis, ei oikein pysty uskomaan ennen kuin on 2 vahvaa viivaa..!:O :D
 
Ja TAAS testasin digillä, niin tuli raskaana 1-2. =))) Ei tätä voi vielä uskoa, näin nopeasti tulin kkm jälkeen raskaaksi! mutta päässä jyllää koko ajan pelko...

Onnea kaikille!
 
ninspe: mikäköhän se on ku pakko on testata aina uudestaan ja uudestaan?:) ollaan me naiset ihan ihmeellisiä!;) mut mielettömän paljon tarrasukkia nyt matkaan mukaan!:)) Itsekin tein uuden testin tänään, ja alkoi olla viivat jo yhtä vahvoja:) voi että, mitenköhän sitä nyt malttais olla stressaamatta siihen ensimmäiseen ultraan saakka..?:/
 
Onnittelut kaikille. Sunnuntaina testasin ja selvä viiva tuli. On kyllä vielä vähän epäuskonen olo. Ensimmäisen lapsen kans viivan ilmestymistä ooteltiin melkein 3 vuotta ja nyt tärppäs jo kolmaneen kierron kohalla. Vieläkin pittää välillä tujotella testiä. Ovulaatiopäivän mukaan LA ois 1.7.
Ootteko vielä kertonu kenellekkään? Ärsytti kun piti heti ensimmäiseks kertoo töissä pomolle, kun työnkuvaan kuuluu kaikenlaisten kemikaalien käsittely.
 
Kempai: Paljon onnea plussauksesta!!:) kävitteko ensimmäistä yrittäessä hoidoissa, vai tuliko ihan "luomuna"? ehkä se on ihan hyvä, että pomo tietää niin jos siellä sitten sattuu jotain niin osaatte toimia sitten raskauden mukaan.. :) itse olen jo muutamalle kertonut, ei vaan pysty olemaan hiljaa:D 
 
Mamis88: Saatiin suureks yllähtykseks ihan luomutyttö. Teroluteja söin sillon taas vaihteeks. Mulla ei kuukautiskierto normalisoitunu missään vaiheessa pillereiden lopettamisen jälkeen. Tytön syntymän jälkeen päätinkin, että mitään hormonaalista ehkäsyä en enää käytä. Pomolle kertomisessa ei tosiaankaan ollu vaihtoehtoja. Oli tarkotus analysoida ainetta jonka purkin kyljessä lukee että voi vaurioittaa sikiötä. Nyt pitää vaan yrittää kasata itelle mahollisimman paljon paperihommia.
 
Mä en kans tiedä, mikä siinä on kun pakko vaan joka päivä testailla!:D nyt loppu kyllä mun testailut, ku testitki loppu:)

Mullakin on vähän siinä ja siinä et kerronko töissä jo raskaudesta, vai en. Mun työssäni on pakko koko ajan juosta paikasta toiseen ja nostella painavia tavaroita ym. tehdään kaikki yksin. En oikeen jaksa sellasta ja luulen että joudun jäämään melko ajoissa äippälomalle....
 
Hei!

Täälläkin testattu haamu sekä tiistai-iltana että keskiviikkoaamuna :) Ja testailen uudestaan vielä viikonlopun aikana, jospa viivat olisivat vahvistuneet. Laskettu aika on 4.7-5.7.

Meille on tulossa toinen lapsi ja 2-vuotias tyttäremme pääsee isosiskon rooliin. Olemme todella innoissamme tästä uudesta tulokkaasta :)

Onnittelut plussanneille!
 
Liisi: Paljon onnea plussauksesta!!:)

ninspe: Ehkä sitä on vaan helpompi uskoa todeks, kun tekee monta testiä:D 

Kempai: Onneksi tämä teidän pikku kakkonen sitten sai helpomman alun!:) Itse kanssa päätin, että en enään ikinä käytä hormonaalista ehkäisyä.. Pillereiden pois jättämisen jälkeen, kroppa ollut aivan erilainen ja huomannut maailmankin ihan erilaiseksi:D outoa, mutta mulla ainakin mielialat heitteli milloin mitenkin pillereiden käytön aikana, ja sitten kun en syönyt enään pilsuja, loppui myös vaihtelevat mielialat.  Voi mun mies rassukkaa, ku nyt musta tuleekin varmaan taas "hormoonihirmu" tän raskauden myötä:DD
 
Hei tääl on sama juttu noiden hormonien kanssa! pillerien aikana olin oikea kiukkupussi kokoajan, siks lopetin ne viimein.. ja sit todettiin migreeni, ni siksikään en saanu enää syödä niitä. Hormonikierukka oli sit tokan lapsen jälkeen, menkat alkoi sit olee 2 kertaa kk, eli kahden viikon välein ja sit tuli keltarauhaskysta tms.. ja vatta aina turvoksis ja akka kokoajan ihan hiton kiukkunen.. kävin ottaas sen sit pois, ja tuntu ku olisin uus ihminen! ihanan levollinen mieli :) kunnes tulin raskaaksi kk kuluttua :D sitte alko taas hormonit hyrräämään... et on noi hormoonit niin kivoja!! Mut ikinä en enää hormoneja syö, hitto! enkä suosittele kellekään. :)


Näis raskaushormoneissa on ihan tarpeeks taas yheksäks kuukaudeks :D
 
Takaisin
Top