Testasin juuri haamun! :)

Liisi: Meillä on kans 2v tyttö.Ollaan pohdittu millon ja miten siparalle kerrottas uudesta tulokkaasta. Ei varmaan kannata puhua ainakaan isonsiskon roolista, kun tyttöä ei missään tapausesssa saa sanoa isoksi. Korjaa aina olevansa pikku tyttö. Joskus kun on leikillään kysyny miltä tuntus olla isosisko niin tyttö on ilmottanu haluavansa olla pikkusisko. Helppo järjesttää :)
 
Nanis: Noniiin, eli aikas lailla samanlaisia oireita pillereiden syöminen on aiheuttanu.. :O onneks niistä nyt on päässy eroon;)
 
Millä testeillä olette testanneet?!
Mä testasin pe haamun pregchekckin (jotain marketin halpisjuttuja) testillä ja kävin sit kyllä varmistukses apteekista hakemassa sen digi-testin, jolloin ei enään tarvinnu viivoja arpoa :D 

Noista hormooneista.. Joo-o, ei oo munkaan juttu enää noi hormonaaliset ehkäisyt, onneks ei nyt taas hetkeen tartte miettiä koko asiaa, saa nähdä kuin käy sit kun se taas on ajankohtaista. Aiemmin niistä ei oo ollut mitään haittaa, mut ton ekan raskauden jälkeen meni kroppa jotenkin sekaisin niin ei ole käyneet mulle yhtään. Vaihtanu vaan pillerimerkkiä toiseen, mut aina samat vaivat. Outoa.. 

Meillä tuleva isosisko ehtii täyttää 2v. pari kuukautta ennen odotettua uuden vauvan syntymää. Ei siis tarvi vielä kertoa mitään, kun ei hän ymmärrä.
 
Moikka kaikille!
Täällä ilmoittautuisi varovasti yksi onnellisesti plussannut. Tämä raskaus on IVF:n tuoresiirrosta onnistunut.Olin niin hurja että testasin pp9 eli 7 päivää ennen menkkoja ja 6 päivää ennen virallista testipäivää mutta vahva plus tuli heti.Mulla on kaksi lasta ennestään,tyttö 5v ja poika 2v. mulla on aina noi hcg-arvot olleet tosi korkeat ja aina epäilty kaksoisraskautta mutta aina yksi on tullut. Nyt siis siirrettiin kaksi alkiota että saas nähdä montakos on sitten tarrannut kiinni,apuva!!! LA olis ilmeisesti 10.7,sama päivämäärä kuin pojallani :D
Nyt on jo pari päivää ollut hieman etova olo ja lämmöt ollu monta päivää jo koholla ja ihan älyttömän kylmä koko ajan. Tänään on sattunut vasemmalle munasarjan tietämille että pelottaa kohdun ulkoinen raskaus:( tosin ei mulla johtimia olekaan mut on niistä sellaset pienet tyngät johon kuulemma mahdollista alkion kiinnittyä jolloin olisi ulkopuolinen raskaus.Toivottavasti kivut kuitenkin jotain muuta ja helpottaisi kohta!
Onnea vaan kaikille muillekin plussasta! Toivottavasti saamme kaikki onnellisesti jatkaa yhdessä matkaa sinne kesään saakka<3
 
Ehditpäs, PipaPoppana, tänne ennen mua :). Yhdessä ollaan tuolla kuumeilupuolella kolmosista kuumeiltu.

Eli uusi plussa täälläkin heinäkuun ketjuun. Ekan testin tein jo perjantaina illalla, jolloin viikkoja oli vasta 3+3, oviksesta jos laskisi niin ehkä päivä tai kaksi enemmän. Eilen ja tänään aamulla sain vahvemmat plussat testiin. Tuolloin perjantaina aloin oireista epäillä, että olisiko sittenkin tästä neljännestä yrityskierrosta onnistanut, kun närästi niin kovasti.

Kolmas lapsi olisi siis toivottavasti tuloillaan, kotoa löytyy jo 5- ja 3-vuotiaat pojat. Miehen kanssa ollaan molemmat jo 36-vuotiaita ja vielä kolmatta lasta toivotaan, mutta sitten on meidän lapsiluku täynnä. Mä olen aina tullut todella helposti raskaaksi, mutta poikien väliin mahtuu myös kaksi keskenmenoa, joten ihan varmasti en uskalla vielä tästä raskaudesta riemuita. Ennen kakkosta sain peräkanaa kaksi keskenmenoa, eka oli tuulimuna ja siihen heti perään keskeytynyt keskenmeno. Molemmat todettiin varhaisraskauden ultrassa ykstyisellä, jonne suuntaamme tästäkin raskaudesta. Etenkin tuo mun kkm oli sellainen, että se olisi ehkä todettu vasta nt-ultrassa, vaikka pikkuisen kasvu oli häiriintynyt jo viikolla 5+. Eli mä liputan ultrien puolesta, mieluummin todetaan ajoissa, kuin vähän myöhemmin, jos jotain on vialla. No, toiveissa olisi että kaikki menee hyvin. Laskettu aika mulla olisi 10.7. ja vauva syntyy viimeistään viikkoa ennen suunnitellulla sektiolla, kun kaksi edellistäkin ovat sektiolla syntyneet, en saa enää valita.
 
Kai minäkin uskallan liittyä joukkoon. Plussasin torstaina ja huomenna pitäisi vielä varmistella. Oli pakko käydä tänään ostamassa digitesti, kun niin arveluttaa noiden halpistestien luotettavuus (vaikka eiköhän ne toimi siinä missä muutkin..). LA olisi laskurin mukaan 1.7. :)
Onnea kaikille plussanneille!!
 
Ihanasti onnea uusille plussanneille ja toivottavasti kaikilla pysyy matkustajat kyydissä koko matkan ajan!:)) <3>
 
MARIANNU: Totta mooses mä tänne heti ryntäsin ku mahollista ;D Me ollaanki aika samoissa tilanteissa noin niinku kaikin puolin.Aika saman ikäisiä ollaan,aika saman ikäisiä lapsia ja kolmas lapsi näillä näkymin tulossa  ja vielä sama LA :D

PYSYTÄÄN JOO KAIKKI NYT MUKANA TÄSSÄ PINOSSA!!!
 
Tänään testattu vikaa kertaa (ehkä...) ja komea plussa pärähti heti. Silti niin mahdottoman epäuskoinen olo ja välillä taas iskee sellainen järjetön onnen tunne, minä raskaana! On se kumma että ensin odotti että saisi sen plussan ja nyt odottaa että saisi jonkun varmuuden siitä, että masussa oikeasti on jotain. Huoh. Viikkoja tänään mun laskujen mukaan 4+0, vau:n sivut jostain syystä antaa mulle 3+6. Viikon aion odottaa ja sitten varata ultran yksityiselle ja soitella neuvolaan.
 
Jee MARIANNU ,hyvä hyvä!!! Itsekkin haluisin testata uudelleen ku nyt rupee epävarmuus kalvaa pahasti mut ku asutaan  täällä maalla ni en kehtaa tosta kaupasta enkä apteekista käydä hakee testiä ku kaikki tuntee :/
 
Hei Kaikille!

Ajattelin minäkin tänne liittyä, vaikka en ole vielä testiä tehnyt. Kuukautiset ovat kohta viikon myöhässä ja eilen alkoi aika reilu huonovointisuus ja huimaus. Alavatsaa nippailee ja vihloo välillä ikävästi.
Pelkään, että olen innostunut liian nopeasti, mutta toivotaan, että tämä olisi nyt totta. Oletteko tehneet negatestejä alussa, vaikka sitten olittekin raskaana.
Uskaltaisikohan huomenna jo testata? :)
 
MARIANNU mullekin joka paikasta tulee et tänään ois 3+6 ja niin kyl itsekin lasken ku meillä punktio oli tiistai 16.10  ja keskiviikon lasken hedelmöityspäiväksi.Näin muistelisin että se hoidoilla menee.Mut en oo kyl ihan varma...

MAIKKI80 Testaa ihmeessä ni saat varmuuden!!! Todellakin pitäis tosi hyvin näkyä jo testissä jos menkat myöhässä viikon. Itse testasin vahvan plussan viikko ennen menkkoja...

oma napa: ajoinpa sit 60 km jotta sain haettua pari raskaustestiä :D oli niin epävarma olo et piti päästä testaamaan.3 tuntia pidättelin ja testin tein ni kyl siinä edelleen aikas vahva plussa on. et kaipa sitä edelleen raskaana ollaan.Aattelin huomenna vielä kokeilla aamupissasta ku en oon silleen yhtään testannu ja sit testaan vielä perjantaina ennen veritestiä. Mitenkäs sitä on näin kolmannen kohdalla kaikkein hankalin uskoa tätä hommaa???
 
Maikki80, mä tein 2 päivää ennen plussaa testin, joka näytti negaa. Olin jo masennuksen partaalla koska seuraavana päivänä piti menkat alkaa. Kuitenkin jostain syystä kaivoin roskiksesta (:D) testin, ja siihen oli ilmestynyt selkeä haamu! testasin uudelleen parin päivän päästä siis ja sain heti testiajalla haalean plussan. että negaa tullut vaikka raskaana olinkin:)
 
PipaPoppana, mä olin itse todellakin laskenut viikot jotenkin kummasti, eli tänään on menossa 3+6. Tai tiedä nyt sitä ihan todellista päivien määrää, mutta tämä toimii kun sen mukaan se neuvolassa kuitenkin lasketaan.

Väsymys on  u s k o m a t o n! En tiedä johtuuko raskaudesta ollenkaan, vaan ehkä lähinnä näistä mun parista yliaikaisesta aamuheräämisestä. Toivon että huomenna unta riittäisi edes kuuteen, kun en kuitenkaan iltaisin malta mennä ajoissa nukkumaan, kun se on sitä mun ja miehen aikuisten aikaa kun pojat on nukkumassa. Mutta väsyttääääääääää....
 
Kai se on testi mentävä ostamaan. Vauvaa on toivottu jo jonkin aikaa ja pettymys tuntuis nyt aika pahalta, että kai sitä siksi täällä istuu ja lukee kaikkien muiden oireita ja vertaa niitä itseensä.

Mulla on nyt alkanut hengästyttämään ihan älyttömästi. Lenkki koiran kanssa tuntuu samalta kun spinning-tunti :D, että kyllä tässä nyt jotain on kyllä oltava.

Ilmoitellaanpa sitten tänne, kun testi on tehty. Toivottavasti saan pysyä ryhmässä :)
 
Maikki80: Nyt vaan testiä ostamaan, oireitakin on jo reilusti niin hyvältä vaikuttaa :) tsemppiä!!
 
Moi. Onnea kaikille plussanneille :) Täällä ei viä oo tehty testiä..kaippa mä en uskalla :( Oireet kyl on aika vahvat. Rinnat on arat, väsyttää, vessattaa, paleltaa, lämpöilyä on ollu vajaan viikon verran..normaalisti 36,5 ja nyt koko aika 37 päälle, vattassa jänniä "muljahduksia" ja välillä vihlovaa kipua.. ja aavistus valkovuotoa.. Jos huomenissa uskaltais ostaa testin? :)
 
Mo!
pikaisesti vaan hiukan omaa napaa,aamulla kävin veritestissä ja hitsin vitsit,joudun jännittää maanantaihin asti ennen kuin kuulen vastauksen :( MÄ INHOON ODOTTAMISTA !!!!...varsinki ku olo on tosi epävarma. Edelleen tulee koko ajan ruskeaa tuhruvuotoa :/ ja ei oo pahaaoloa ollenkaan vaik viikko sit oli joka päivä. pelottaa ihan sikana et menkat alkaa mut käytän noita Lugesteron kapseleita joka on siis progesteron-hormonia ni luulen et ne pitää menkat pois...tosin tein kyl r-testin tänään ja oli kyl niin tumma viiva ku olla voi,et tiedä täs nyt sit.Mut eihän täs nyt muuta voi ku odottaa ja kattoo päivä kerrallaan. Siis mä en muista et mä olisin näin mahdoton ollu aikasemmissa raskauksissa,miksi siis nyt???!!!!???
Ainii,klinikalla muuten sanottiin että punktiopäivä on myös hedelmöityspäivä joten mulla siis
LA 9.7...TOIVOTTAVASTI!!! ja nyt siis öö rv 4+3 <3

No eniwei,hyvää viikonloppua kaikille!!!

p.s. MAMMAKSI 86 Tee nyt se testi ja päästä meidät jännityksestä ;D
 
Liityn tänne heinäkuisiin! Tein viime viikolla 2 testiä, joista kumpikin selkeä plussa. Toinen lapsi siis tuloillaan ja laskettu aika näyttäisi olevan 6.7. Jännittää ja hiukan pelottaakin, että miten käy. Keskiviikoksi varattu yksityiseltä varhaisultraan, ihan oman mielenterveyden ja varmistuksen vuoksi :D

Onnea kaikille plussanneille! Toivon mukaan pikkuiset pysyy kyydissä mukana kesään asti :)
 
Hei! Miekin liityn tänne onnellisten haamuilijoiden joukkoon ja kirjaimellisesti sain haamun just äsken. Tänä aamuna tein ekan ja ny päivällä piti tarkistaa et onks se oikeesti totta. Meillä on jo kolme ihanaa pojan nappulaa pyörimässä 05-09 välille ja nyt ois tämän mejän altatähden vuoro. Toivottavasti pikku kaveri pysyy mukana heinäkuulle asti. H hetken pitäs olla käsillä 16.7. Toiveessa olisi se pikku rinsessa näitä poijan kosseja tasoittamaan.
 
Takaisin
Top