Mäkin epäilin yhdessä vaiheessa, että saattaa olla joku virtsatulehdus ja ennen sitä mietin et iski hiivaa... Maanantaina kävin pissatesteissä muutenkin mut kaipa ne ois soitellu, jos ois jotain sieltä löytyny jo. Vähän vaan oli erikoista, kun virtsa oli muuttunu selkeesti sameaksi. Mut nuo vaivat on onneks menny ohi, et ehkä se parantu itsestään tai oli jotain normaalia raskausoiretta...
Vähän mietityttänyt, kun mulla on atooppisen ihottuman takia ollut alkuraskaudessa (Ehkä rv8 viikolle asti) käytössä muutama voide, joista sit luin vasta pari viikkoa sit ettei niitä sais käyttää raskaana ollessa. Toivottavasti niistä ei oo aiheutunut mitään vaaraa tai häikkää. Onko kellään muulla ollut Elidel-nimistä voidetta käytössä? Pitäs vaan käydä ihotautilääkärillä, kun tuo ihottuma ei pysy kurissa ilman tuota voidetta ja näytän nyt jatkuvasti siltä kuin mulla ois paha akne kasvoissa... Ostin apteekista mietoa kortisonia, jota ei kielletty käyttämästä raskausaikana. Se vaan pitää tän nykysen ihottuman aisoissa, mutta ei riitä poistamaan noita näppyjä kokonaan, mut parempi tuokin kuin ei mitään. Ei vaan raaskin käydä ihotautilääkärillä, kun pelkään hukkareissua tai sitä, ettei nekään tiedä, mitä mun raskausaikana kannattais käyttää. Neuvolasta koitin kysyä, mut sieltä vaan yks sanoi, että jätät pois ne voiteet. Ja toinen arveli, et ehkä siitä ei ole haittaa, jos vähän laittaa silloin tällöin :/