Tekonimi

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Barbababa, 18 tammi 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Barbababa Hyväntuulinen höpöttäjä

Olikohan täällä ollu vielä puhetta "tekonimestä"? Eli onko teidän pikkuisella jokin lempinimi, joka on ehkä ollut kuvioissa jo raskauden suunnitteluvaiheessa tai keksitty raskausaikana? Meidän pieni on Sissi. :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  2. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Meil ei näillä kaksosilla oo mitään nimiä, esikoinen oli papu. :) Edelleen joskus kutsun tyttöö mun pikku pavuks. :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  3. Liinukainen Puuhakas puhuja

Oon sanonu tätä sillä nimellä mikä on siinä frozen elokuvassa se lumiukko, ulof :D en tiiä kirjotetaanko se noin mutta sanotaan kuitenki :') tarttunu jo miehellekki toi. "Onko uuloffi temppuillu mahassa?" :D:D
    • Tykkään Tykkään x 3
    • Hauska Hauska x 1
  4. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

se on olaf. :D T. päiväkodin täti
    • Tykkään Tykkään x 3
  5. Liinukainen Puuhakas puhuja

Omg nyt tuli isku vyön alle! Minäki nimittäin oon päiväkodin täti enkä tuommosta tienny. XD no, puolustaudun sillä et oon 1-3 vuotiaiden ryhmässä eikä siellä oo kovin montaa frozen fania, ryhmä hau on kovempi sana nyt :D
    • Hauska Hauska x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. HeWi Jostain jotain jo tietävä

Älkää kysykö miks mut meil puhuttiin jo ennen raskautta Tero-Petteristä ja Kyllikki-Kaarinasta
    • Tykkään Tykkään x 2
    • Hauska Hauska x 2
  7. Penni Päivystävä dosentti Tammiäidit 2020 Helmiäidit 2020 Heinämammat 2017

Mies on sanonut matonen :D minä vaihtelevasti pieni, papunen, masukki.. ei mitään vakiintunutta siis :D
    • Tykkään Tykkään x 2
  8. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Meillä oli pari super frozen fania (n. 3v tytöt) silloin 2015 ku jäin ekan kerran äitiyslomalle. Jäi mieleen kun mua korjattiin ku sanoin ton olaf väärin. :D
    • Tykkään Tykkään x 1
  9. Mameli4 Jostain jotain jo tietävä

Meillä on kaikilla lapsilla ollut tekonimet, ensimmäinen oli pupsu, toinen pieni, kolmas muikelo, neljäs on nyt pikkunelonen :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. Äiti×5 Näppärä viestien naputtelija

Miksi olla tekonimi kun oikeakin nimi aina ollut raskauden aikana jo :)
    • En tykkää En tykkää x 1
  11. haahe Jostain jotain jo tietävä

Toukka vain
    • Tykkään Tykkään x 1
  12. Penni Päivystävä dosentti Tammiäidit 2020 Helmiäidit 2020 Heinämammat 2017

No me ei olla ainakaan oikeaa nimeä vielä päätetty taikka mietitty :D
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  13. Heinäkerttu Sukkela juttelija Heinämammat 2017

Meillä on Brutus :-D
    • Tykkään Tykkään x 2
    • Hauska Hauska x 1
  14. Barbababa Hyväntuulinen höpöttäjä

Sittenhän pitäs tietää jo sukupuolikin??
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  15. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Vähän oli vaikeaa keksiä esikoiselle masussa jo oikea nimi ku hän ei sukupuoltaan suostunut meille kertomaan ennen syntymää. :D
  16. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Mies sanoi vilpertiksi, mutta mie sanon vaa iha vauva. Ei meillä ollut esikoisestakaa hirveesti työnimeä.
  17. Dolcetti Sanaisen arkkunsa ammentaja Elomammat 2017

Mulla on ollut alusta pitäen puhelinappi (Ovia), johin piti syöttää työnimi. Siitä tuli sitten sukupuolineutraali Didi yhden mun lempijalkapalloilijan lempinimen mukaan :happy: Sitä ollaan käytetty Otuksen kanssa rinnakkain.

Tiedettiin sukupuoli viikosta 11 lähtien, mutta työnimellä mennään ja makustellaan oikeita nimiä samalla. Ei kiirettä sen kanssa, mutta jos sopiva löytyy, niin voihan sen vaihtaa.
    • Tykkään Tykkään x 1
  18. Lilliputtis Puuhakas puhuja

Viime raskaudessa vauva oli Soranen, kun miehen sukunimi viittas kiviin ja mun hiekkaan :D Nyt on menty naimisiin ni sama ei toimi :D

En oo osannu tätä nyt nimetä miksikään. En tiedä, oon varmaan ainoa ketä ärsyttää ihan suunnattomasti kaikenmaailman masukit ja pikkukakkoset... :D

Jos rakenneultrassa selviää sukupuoli, pojalle ois nimi valmiina mut en tiedä haluanko sitä käyttää ku tykkään pantata nimitietoja... :D
    • Tykkään Tykkään x 1
  19. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Oikeat nimet on kyl jokseenkin selvillä, mutta sen näkee sitten miltä tulokas näyttää. Onko nimensä näköinen. :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  20. Jennamarina Hyväntuulinen höpöttäjä

Et oo ainoo Lilliputtis, vihaan myös masukki sanaa :D meillä ei oo erityistä työnimeä, ite puhun lähinnä mahasta :D