Tekonimi

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Barbababa, 18 tammi 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Barbababa Hyväntuulinen höpöttäjä

Oispa meilläki jo oikeat nimiehdotukset valmiina! Pahoin pelkään, että nimen valinta on tiukassa. Varsinkin, jos pitäs pojalle keksiä...
  2. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Meillä luultavasti myös nimien valinta hankalaa. Esikoiselle keksittiin nimi n. viikon ikäisenä. Tosin silloin me ei tiedetty sukupuolta etukäteen.
  3. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Me aiotaan nimi synkata esikoisen kanssa :)
  4. jupa- Asioista perillä oleva

Toi oikee nimi on hankala. Meillä pitää alkaa J:llä. Ihan vaa koska ollaa kaikki J alkusia. Pojalle toki aika helppo mutta tytölle.. Ei oikee tunnu olevan mitää nättejä. Muutenki sellasia puhkikulutettuja...
  5. Kisu2 Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Kiki Esikoisen oikeaksi nimeksi tuli työnimi, mut jos ei nyt...
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Lemona Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Kisu, meillä kävi samoin :D Mun isän heitto raskausaikana jäi elämään työnimenä ja sitten myös lopullisena. Tällä kaverilla ei ole varsinaisesti työnimeä, oikeiden nimien vslintakin tuntuu vaikeelle...
  7. Mamma72017 Tietävä tietäjä Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

Meillä ìsäntä ja pikkuveli muotoili nimen Simo-Ernesti, mummon kuoleman jälkeen kun hän oli Siiri- Esteri.. :Heartred Mummo oli mulle tosi tärkeä eikä kerennyt saada tietää vauvasta kun nukkui pois muutama päivä hedelmöittymisen jälkeen.. :'(
    Nyt mulla ei ole enää yhtään isovanhempaa elossa.
    Isännälle ja pikkuveljelle ei koskaan tullut mieleen et jos se onkin tyttö :)
    Mut se on kuulemma silti Simo, tyttö nimeltä Simo :D
  8. Glendoora Hyväntuulinen höpöttäjä

Meillä on työnimi, jota ei tosin käytetä kun kahestaan miehen kanssa jutellaan vauvasta - sillon vauva on useimmiten ihan vaan vauva. Oikeaa nimeä ollaan mietitty jonkin verran, mutta se vasta vaikeelta tuntuukin! Toisaalta haluais päättää etukäteen mutta toisaalta ei sitten voi tietää että sopiiko se ja sitte vasta onkin miettiminen :D
    • Tykkään Tykkään x 1