Tekonimi

Barbababa

Vauhtiin päässyt keskustelija
Olikohan täällä ollu vielä puhetta "tekonimestä"? Eli onko teidän pikkuisella jokin lempinimi, joka on ehkä ollut kuvioissa jo raskauden suunnitteluvaiheessa tai keksitty raskausaikana? Meidän pieni on Sissi. :)
 
Meil ei näillä kaksosilla oo mitään nimiä, esikoinen oli papu. :) Edelleen joskus kutsun tyttöö mun pikku pavuks. :)
 
Omg nyt tuli isku vyön alle! Minäki nimittäin oon päiväkodin täti enkä tuommosta tienny. XD no, puolustaudun sillä et oon 1-3 vuotiaiden ryhmässä eikä siellä oo kovin montaa frozen fania, ryhmä hau on kovempi sana nyt :D
 
Mies on sanonut matonen :D minä vaihtelevasti pieni, papunen, masukki.. ei mitään vakiintunutta siis :D
 
Meillä oli pari super frozen fania (n. 3v tytöt) silloin 2015 ku jäin ekan kerran äitiyslomalle. Jäi mieleen kun mua korjattiin ku sanoin ton olaf väärin. :D
 
Meillä on kaikilla lapsilla ollut tekonimet, ensimmäinen oli pupsu, toinen pieni, kolmas muikelo, neljäs on nyt pikkunelonen :)
 
No me ei olla ainakaan oikeaa nimeä vielä päätetty taikka mietitty :D
 
Mies sanoi vilpertiksi, mutta mie sanon vaa iha vauva. Ei meillä ollut esikoisestakaa hirveesti työnimeä.
 
Mulla on ollut alusta pitäen puhelinappi (Ovia), johin piti syöttää työnimi. Siitä tuli sitten sukupuolineutraali Didi yhden mun lempijalkapalloilijan lempinimen mukaan :happy: Sitä ollaan käytetty Otuksen kanssa rinnakkain.

Tiedettiin sukupuoli viikosta 11 lähtien, mutta työnimellä mennään ja makustellaan oikeita nimiä samalla. Ei kiirettä sen kanssa, mutta jos sopiva löytyy, niin voihan sen vaihtaa.
 
Viime raskaudessa vauva oli Soranen, kun miehen sukunimi viittas kiviin ja mun hiekkaan :D Nyt on menty naimisiin ni sama ei toimi :D

En oo osannu tätä nyt nimetä miksikään. En tiedä, oon varmaan ainoa ketä ärsyttää ihan suunnattomasti kaikenmaailman masukit ja pikkukakkoset... :D

Jos rakenneultrassa selviää sukupuoli, pojalle ois nimi valmiina mut en tiedä haluanko sitä käyttää ku tykkään pantata nimitietoja... :D
 
Et oo ainoo Lilliputtis, vihaan myös masukki sanaa :D meillä ei oo erityistä työnimeä, ite puhun lähinnä mahasta :D
 
Takaisin
Top