Tee-se-itse

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2017' aloitti Tiiiu, 6 touko 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Aneska Tuttu foorumilla Marraskuunmammat 2015

Mäkää en oo saanu yhteenkään kohillee sitä ketjua, kaks vaa toki aikasemmi tehny mut nyt meni huonoiten. Itehhä leikkasin takakappaleen kahtena samanlaisena ja toki kangas loppu :D miehen työtoimisto onneks vastapäätä kangaskauppaa mistä kankaan ostin ni kävi ostaa lisää. Mut hukkaa tais mennä koko kangas, kaveri kyl sano et sillä käyä joku pv ompelee se loppuu.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. Tiiiu Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

20170715_135902-1.jpg
    Tein vauvalle ekat junasukat :) Ainut vaan, ettei tainnut tulla ihan vauvakokoa, täytyy tehdä seuraavista pienemmät :grin Ei taida vastasyntyneen jalka olla ihan 11 senttiä pitkä :grin
    • Tykkää Tykkää x 10
  3. Susqi Tuttu foorumilla

Mä oon nyt äp lomaan saakka saikulla ja nyt jo niin tylsistyn! Ärsyttää kun en oo mikään käsityö ihminen. :banghead:

Attached Files:

• Hauska Hauska x 5
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
    • Käytettävä Käytettävä x 1
  4. Cocoa Ihastunut foorumiin Lokamammat 2017

Hyvä tuo kuva, voin samaistua tuohon täysin :D
  5. KaarinHa Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017

Mä olen niin monta vuotta tehnyt käsitöitä nonstoppina, että nyt en jaksa mitään käsitöitä :sad001 Ehkä sitten, jos olisin pidempään kotona, niin saisin jotain aikaan. Työpäivien jälkeen en vaan saa mitään aikaiseksi.
  6. Lilja87 Naimisissa foorumin kanssa Syyskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Ihanaa lankaa!!
    Mä en saanu aikaiseksi kutoa esikoiselle mitään, mut tutut kyllä piti huolen että tähän asti on villasukkia riittäny.. nyt oon monta alotusta tehny, mut monet monivärilangat ei näytäkään pienissä sukissa kivoilta.
  7. Tokoliina Aloittelija

Täällä on ommeltu tasaiseen tahtiin viime viikkoina aina kun on ollut pienikin hetki vapaata. Ohessa muutama kuva viimeisimmistä :) ImageUploadedByVau Foorumi1504975342.894630.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1504975382.069962.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1504975416.646048.jpg
    • Tykkää Tykkää x 18
  8. Niiinu Tuttu foorumilla

9. Miitu Addikti Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Nää on aivan upeita! ♡ :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  10. Aneska Tuttu foorumilla Marraskuunmammat 2015

Mä en vieläkää oo saanu vauvalle ommeltua vaatteita, äplomalla ottaa urakkaa varsinki niinä päivinä ku esikko hoidossa :) jos etes pari vaatetta sais tehtyä :D
  11. Itikka Peruskäyttäjä Lokamammat 2017

Tällaisia oon tässä hitaasti kesän mittaan väkerrellyt. Syksyn tullen aina neuloosi iskee, nyt parikin projektia työn alla ja vähän paremmin aikaa kun jäin äippälomalle. Melkein harmittaa, kun sain noin pitkät sukat tehtyä (on kivat kantoliinaillessa) niin miehen mummolta tuli monta paria vauvankokoisia villasukkia :rolleyes: Hukutaan niihin jo ennestään, nää oli ekat jotka oon itse tehnyt, kun halusin vähän pidemmät. Jos joku tarvii villasukkia niin voin postikuluilla lähettää :D
    IMGP3335 (1).jpg
    • Tykkää Tykkää x 8
  12. Aneska Tuttu foorumilla Marraskuunmammat 2015

Vaunuhaalari sai sentää tehtyä ku tulin kaverille yöks ja on vaa ommeltu :)
    • Tykkää Tykkää x 12
  13. Joupiu Aloittelija

ImageUploadedByVau Foorumi1505569253.564589.jpg ImageUploadedByVau Foorumi1505569267.221131.jpg ImageUploadedByVau Foorumi1505569280.594392.jpg

Kudottu on sormet kipeeks
    • Tykkää Tykkää x 13
  14. tinkerbell84 Tuttu foorumilla

Ei vitsi miten täällä on taitavia käsityöihmisiä! Ihania miniasuja ja -asusteita :) Mulla oli joskus enemmän tahtoa kuin taitoja, ja yritin väkertää jotain. Sittemmin ymmärsin, että ehkä mun vaan kannattaa jättää tuo neulominen vaan niille, jotka sen osaa :D Kateellisena silti kattelen muiden lopputuloksia! Ehkä mulla paljastuu joskus joku muu taito sitten (?), missä tuo peukku keskellä kämmentä ei niin haittaa :D
  15. Joupiu Aloittelija

ImageUploadedByVau Foorumi1505852276.561381.jpg

Ja vielä viimonen tuli vihdoin valmiiksi! Turvakoppahaalari
    • Tykkää Tykkää x 8
  16. Itikka Peruskäyttäjä Lokamammat 2017

No nyt pysyy lämpimänä :) Ihana lanka.
  17. Aneska Tuttu foorumilla Marraskuunmammat 2015

Siinä ois isälle ja pojalle samistelua, "isyyspakkaus" :) jos paikallisen olutta viel pullo kylkeen :) keksis vaa et millo antaa ku synttärit miehellä vauvan laskettuna päivänä.. Toisaalta vois vkloppuna antaa ku huomenna mies tulee reissusta kotiin ja jää 6vk lomalle :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 7
  18. Aneska Tuttu foorumilla Marraskuunmammat 2015

En malta olla laittamatta kuvaa vaikka asusteet puuttuuki, siinois kotiutumisvaatteet :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 11
  19. KaarinHa Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017

Oi, on kyllä raikkaat värit noissa vaatteissa Aneska :)

Olis kyllä kiva löytää jostain omakin käsityöinto, yhden pipon sain neulottua pojalle, kun kaikki saadut lakit oli liian isoja vielä.
  20. Niiinu Tuttu foorumilla

Vau, on ihania! Arvostan kun osaa ja jaksaa tehdä itse! :)

Jaa tämä sivu