Ajattelin jos tähän ketjuun kerättäisiin kaikenlaisia raskauteen ja vauvailuun liittyviä tee se itse -ohjeita niitä varten joiden sormet syyhyää halusta näpertää kaikenlaista omin pikku kätösin.
Aloitan ketjun ohjeella tukivyöstä, joka on tosi helppo tehdä itse jos vain omistaa ompelukoneen. Kangas ja tarranauha maksoivat n. 4 €, sopivan metallilenkin metsästäminen voi olla se ohjeen hankalin kohta... Katsoin että perustukivyöt maksaa uutena n. 20 € joten rahaakin säästyy. Mutta tässä siis ohje :) Siinä on tosin yksi kirjoitusvirhe, tarranauhaa tarvii 5*30 cm pätkän, ei 30*30.

(käsittääkseni tehnyt itselleen odotusajoistaan samanlaiset). Sisälsi mm. Odottavan äidin ja isän (ja tässä tapauksessa tädin) kirjeet syntymättömälle lapselleen, itsetehdyt "Ystäväkirja-sivut" joissa babyshowerissa ystävät täyttivät ajatuksiaan vauvan vanhemmista, lasketunajan arvioita, nimiehdotuksia jne. Lisäksi taisi olla vauvan syntymäpäivän sanomalehtiotsikoita, valokuvia vauvamasusta, babyshowerista, vanhemmista yhdessä yms.Siinä oli muutenkin kaikkea kivaa, en nyt varmaan muista puoliakaan. -Voi kun saisi moisen leikekirjan aikaiseksi, mutta haaveeksi taitaa tällä mun viitseliäisyydellä jäädä. Ehkä sitten koristelen noita valmiita opuksia jotenkin enemmän tjsp...