Tapaamisia pk-seudulle?

:D Kauhea olet Mannavilja, kun viitsit tuollaisen kyselyn tehdä törkeästi vain tämän keskustelun motivoimana törkeään yhteisesti sovittuun ajankohtaan :D Anteeks, mua vaan alko naurattaa taas kun ihmiset on joskus vähän hassuja..:)
Seurailen tätä keskustelua ja kunhan olette päässeet yhteisymmärrykseen paikasta ja ajasta, niin voisin mielelläni tulla myös mukaan :) Tulen siis ulkomailta Suomeen lomalle ja mahdollisesti tuolloin vielä maisemissa, joten ei mitään sanottavaa aikoihin taikka paikkoihin :)
 
Helsingissä tosiaan on kovin kovin vähän mitään sellaista hyvää treffipaikkaa, joten ehdotuksia vaan kehiin, jos joku on jossain ilmaisessa tilassa (kirjastot jne) ollut, missä saa isommat lapsetkin mölytä vähäsen :) Avoimet päiväkodit toki ois muuten varmaan hyviä, mutta ne luo tietysti haastetta siinä kellonajassa, kun ne menevät neljän aikoihin sitten jo kiinni.

Onko kukaan käynyt siellä Länsi-Helsingissä sijaitsevan ostoskeskus Kaaren jossain lastentilassa? Sellainen siellä käsittääkseni on, itse en ole ehtinyt käydä :) Tietysti pieni hengailutila on myös Kampin lastenvessoilla, mutta se on kyllä aina niin tupaten täynnä, että ei se kyllä ihan oikeesti taida olla varteenotettava vaihtoehto :D
Mites jotkut museot, ne ei tosin sit taida olla ilmaisia...

(Mä olen kiinnostunut, mutta ilmeisesti mun doodlevastaukset ei oo jostain syystä tallentuneet :O :D Mutta joustavasti muiden mukaan kyllä käy mulle missä vaan ja miten vaan :))
 
Komppaan SannaKoon ehdotusta huhtikuun tapaamisesta, niin voidaan sitten tavata uudestaan vielä toukokuussa.

Koska Helsinkiä paremmin tuntevat ovat pysytelleet kovin hiljaa, niin palasn alkuperäiseen ehdotukseeni, Espoon Sellon kirjaston lastenmaahan: sinne pääsee junalla keskustasta ja jokeribussilla poikittain, siellä on isot parkkihallit ihan kehä1:n vieressä ja se on ilmainen. Kirjasto on iltaisin auki 20 asti, joten ei pitäisi tulla kiire pois.
 
Kannatan kans kahta tapaamista, se olis kiva :).
Ja jos suinkin pääsen paikalle, niin olen tulossa omalla autolla Itä-Helsingin suunnalta. Jos siis päätetään mennä sinne Sellon kirjastoon. Tosin en voi ja oikein uskallakaan vielä luvata mitään, kun en tiedä miten tämä nyt tästä etenee. Toiveikkain mielin kuitenkin!
 
Heippa kaikille! Olen uusi "foorumilainen", esikoista odottelen, laskettu aika 6.7 ja tulisin enemmän kuin mielelläni mukaan tapaamiseen/tapaamisiin.. :)
Odotan pikkuistani yksin (vauvalla siis kahden vanhemman sijasta vain äiti), joten kaikki verkostoituminen ja toisiin samassa onnellisessa elämäntilanteessa oleviin tutustuminen olisi erittäin mukavaa! :)
 
Heippa kaikille! Olen uusi "foorumilainen", esikoista odottelen, laskettu aika 6.7 ja tulisin enemmän kuin mielelläni mukaan tapaamiseen/tapaamisiin.. :)
Odotan pikkuistani yksin (vauvalla siis kahden vanhemman sijasta vain äiti), joten kaikki verkostoituminen ja toisiin samassa onnellisessa elämäntilanteessa oleviin tutustuminen olisi erittäin mukavaa! :)
Mulla kanssa eka, olen kylläkin naimisissa. Mistä, päin olet?
 
Espoossa asustelen, Lähellä Tuomarilan juna-asemaa. Mistäs päin sinä? Tää on kyllä ihana foorumi, meinas koko viime yö mennä selaillessa ja lukiessa muiden odottajien ja äitien kirjoituksia ♡
 
Kannatan myös jo tuota ensitapaamista huhtikuulle. :) ja tuun Helsingistä, mutta mulla auto käytössä niin Espookin käy vallan hyvin mulle.
 
Minä myös kyllä kannatan Sellon Lastenmaata, koska se on ainakin paikka, jonne uskallan tuon katraani kanssa tulla! :D

Pitäiskö lyödä huhtikuulle päivä lukkoon? Toukokuulle voi sitten ehdotella niitä Hgin paikkojakin, jos niitä joku yhtäkkiä keksisi! :)
 
Kannatan kans, et sovitaan vaan joku päivä! Oisko parempi viikolla vai viikonloppuna?
 
Hei hitsi, oon ollut ihan hiljaa foorumilla ja missannut tän tapaamiskeskustelun kokonaan! Tahtoo mukaan! :D Me asustellaan täällä Espoossa Puolarmetsän huudeilla, ja tästä pääsee helposti stadin puolelle, Selloon tai oikeastaan mihin vaan. :) Jään seurailemaan minkä päivän valkkaatte, itselle sopii aika hyvin mikä vaan, kun on niin epäsäännöllinen työ :P
 
Taas viikon odottelun jälkeen totean, ettei edes päivän ehdottaminen onnistu ja ehdotan, niin saadaan keskustelua aikaan:

Äänestkää näin alkuun näiden väliltä:
torstai 9.4.
maanantai 13.4.


...jos saadaan edes 5 osallistujaa jompaan kumpaan, pidetään tapaaminen. Jos molempiin, niin valitaan se, joka käy useammalle.
 
Takaisin
Top