Tapaamisia pk-seudulle?

Kuka rupeaa järjestämään asiaa. Teen vuorotyötä. Maaliskuussa alkaa lomat, silloin ei oo sijasta nii väliä

Aika lähellä olen :) Asutaan Vanhassakaupungissa, Viikin lähellä.
Myö taas Laajasalossa, Herttoniemen lähellä :)
Muoks; jos muitakin samalla suunnalla ja intoa johonkin kimppatapaamiseen täälläpäin nii osallistun mielelläni!

Muokattu viimeksi:
Mä haluisin myös liittyä mukaan. Asun pohjois-helsingissä, mutta autolla pääsen mihin vaan :) mulla myös 5 ja 3 vuotiaat jotka aikalailla kulkee mukana.

Hei, täällä Pohjois-Espoosta, läheltä Vantaan rajaa mukaan pk-seutulaisten tapaamiseen ilmoittautuu esikoisen odottaja. Laskettu aika on 5.7. ja mielelläni muita odottajia tapaisin toukokuussa kesäloman alettua :) lisäsin itseni doodleen.

Tervetuloa! Olisi kyllä mukava tavata uusia ja tulevia äitejä :).

Äänestyksen voinee tehdä helpommin doodle-äänestysalueella.

Äänestäminen toimii niin, että kirjoitat nimimerkkisi tyhjälle riville ja valitset aikaa ja paikkaa koskevista ehdotuksista sinulle parhaan kyllä eli yes, toiseksi parhaan (ehkä)(yes) tai ei käy eli no - vaihtoehdon. Valitse joku kolmesta vaihtoehdosta jokaiseen aikaan ja jokaiseen paikkaan, jos osa vaihtoehdoista ei näy oikein, klikkaa otsikkorivillä näkyvää haitaria. Otsikoihin Aika ja Paikka ei tarvitse valita.

Änestykseen voit palata uudestaan katsomaan miten muut ovat äänestäneet.

Linkki:
http://doodle.com/vnvegzyphghzifks

Jos sovitaan takarajaksi pe 5.2. ja ryhdytään sen jälkeen sopimaan tarkkaa päivää?

Tässä vielä tokallekin sivulle siirrettynä tuo Mannaviljan tekemä doodlelinkki!

Hei mäkin olen innokas tapaamaan muita! Espoosta olen. Muutettiin just (espoon sisällä siis vaan) ja olen ollut täältä palstalta poissa ainakin 3 viikkoa (IIK! :D) ja tämä jäi melkein huomaamatta :)

Kiitos kaikille tuon doodle-kyselyn aktiivisesta täyttämisestä. Näyttää siltä, että meitä olisi 14 tapaamisesta kiinnostuneita.

Toukokuu vaikuttaa käyvän kaikille (joukossa 1 ehkä-vastaus, muuten vihreää), maalis- ja huhtikuu saivat molemmat myös ei-vastauksia (tosin vain muutaman).

Paikoista Helsinki käy kaikille paitsi yhdelle (mukana 4 ehkä-vastausta).
Espoo ja Vantaa saivat molemmat 3 ei-vastausta (mutta enemmistölle nekin kelpaavat).
Kyselyn tulokset nähtävissä yhä doodle-linkistä:http://doodle.com/vnvegzyphghzifkseepcvs6y/admin#table ( tai
http://doodle.com/vnvegzyphghzifks )

Miten edetään? Selvittäisikö joku Helsinkiä tunteva ilmaisen tapaamispaikan, johon voi tulla toukokuussa lasten kanssa tai ilman. Onko kellonaika 15-17, niin lasten kanssa pääsee (?) ja töistä ehtii (?).

Toistaiseksi on esitetty toivomus, että ei kahvilaa (vaikea istua lasten kanssa paikoillaan, eikä ole ilmainen).

Kivaa! :) Kaikille täydellisesti sopivaa ajankohtaa ei varmasti ole olemassakaan, mutta omasta puolestani voisin sen verran vienosti toivoa, että klo 15 eteenpäin arkena on mulle himpun liian aikaisin. En tiedä, onko osallistujajoukossa muita päivätyöläisiä, mutta itse olen arkisin töissä pääsääntöisesti noin klo 16 asti.

Jos Helsingistä ei löydy sopivaa paikkaa, en pidä poissuljettuja muitakaan kun eikös joku jo ehdottanut jostain jotain sopivaa paikkaa...? Vai mitä muut olette mieltä?

Mahtavaa että tällaista on tekeillä, ollaan ehdottomasti mukana miten työpäivät antavat myöden, Doodletus siis check! :)

Kuten jo doodletettu, niin pks käy, mutta josko "lapselliset" ehdottaisivat sopivan paikan, niin mennään sen mukaan, itse kun pääsee masunsa kanssa liikkumaan ongelmitta :)

Päivälläkään ei ole niin väliä, viikolla pitäisi kyllä päästä klo 15 paikalle tarvittaessa, mutta klo 16 olisi aina parempi, viikonloput ovat sitten asia erikseen, mikäli niitä toukokuulle vielä jää vapaaksi muusta menosta.

Hei,
jouduin sulkemaan doodle-kyselyn, kun se vahingossa jaettiin tuonne yleisen puolen foorumilistalle, josta tuli minulle vihaisia yv-viestejä siitä, miksi suosin vain pk-seudun äitejä ja miksi tapaamisaika on toukokuussa (siellä yleisellä puolella monella on LA jo touko-kesäkuussa).
Kyselyn linkkiä voi yhä käyttää tulosten katseluun, mutta kyselyyn ei voi enää osallistua. Jos joku vielä haluaa mukaan, niin täällä voinee viestillä ilmoittaa osallistumishalustaan.

Ja mielestäni olisi hyvä idea, jos te joilla pieniä lapsia olisi mahdollisesti tulossa tapaamiseen mukaan, ehdotatte paikkaa. Espoosta oli ehdotettu Sellon kirjaston lastenmaata, mutta Helsingistä en tunne vastaavia paikkoja. Helsinki kuitenkin kävisi lähes kaikille, Espoo ja Vantaa tosiaan eivät sopineet ihan kaikille.

Muokattu viimeksi:
Takaisin