Huomasittehan kaikki, että tonne joulukuisten fb-ryhmään otetaan porukkaa enää ensi keskiviikkoon saakka. Eli, jos joku harkitsee siihen mukaan tuloa, niin nyt on viimeiset hetket.
Heippa!
Olen myös Tampereelta, seuraillut foorumia, mut en paljoa kirjoitellut, kun puhelimella hankalaa..
Viime raskaudessa treffailtiin paljon samaan aikaan odottavien kanssa ja se oli kyllä tosi kiva.
Heinäkuussa olisin kyllä mukana messissä, jos kahvilassa, torilla tai puistossa nähdään. Joudun varmaan ottamaan 6-vuotiaan mukaan, mut ei siitä varmaan haittaa ole...
On tämä taas jännää aikaa. Raskauskin näyttää sujuvan ihan eri tavalla kuin edellinen, tai sitten aika kultaa muistot.
Mulla ei ole ollut fb-tiliä enää moneen vuoteen, joten älkää vaan sinne kaikki kadotko.
Olen monesti miettinyt, että jos palaisin takas facebookkiin, mutta en ole jaksanut. Silloin kun sen tilin lopetin, niin tuli ihanan vapauttava olo, kun ei koko ajan tarvinnu/voinut tietää mitä muut puhaa . Olin myös hyväksynyt liikaa sellaisia ihmisiä kaveriksi joiden kanssa en ole missään tekemisissä muuten. Sekin kadutti ja helpointa oli luopua koko facesta. Niiden kanssa, joiden kanssa oikeasti haluaa olla yhteydessä, niin varmasti pystyy ilman fb:a.
Mä jäin kans aikanaan ulkopuolelle tammikuun 2010 jutuista, kun siirtyivät lähes kokonaan facebookkiin (liityin itse tosiaan vasta viime kesänä). Nyt kun olen molemmissa (täällä ja facebookissa), niin voin jotenkuten pysyä ajan hermoilla teidän kanssasisarien kanssa :)
Mutta kerran kun täällä foorumeilla ollaan, niin koitetaan pysyäkin täällä. Kätevää
Mä nostan tätä keskustelua vähän, ettei unohdu ... jos tamperelaiset päättää treffata ensi kuussa, niin ehdottaisin että sovitaan täällä foorumilla julkisissa viesteissä päivä ja aika, ja sitten yksityisviesteillä tarkka paikka niiden kanssa jotka tulevat paikalle. Ei sitten tule ketään ylimääräisiä uteliaita paikalle. Ehkä voi olla vähän liioiteltua, mutta minä ainakin haluaisin pysytellä ihan anonyyminä täällä verkossa..
Olisi kyllä kiva sopia ajoissa päivää, kun kesällä kaikki päivät tuppaa pian olemaan täynnä ohjelmaa :)
Samaa mieltä olen, että kaiken varalta voisi sitten tarkemmat yksityiskohdat sopia yksityisviesteillä
Samalla linjalla edellisten kanssa :) Itselläni menee heinäkuun eka viikko varmaan muuttoon, mut sen jälkeen ei ole mitään (ainakaan vielä) suunniteltua ja sovittua. Mitenkäs teillä muilla on aikaa? Ja liikkumismahdollisuudet? :)
Hei,
Täällä liittyy keskusteluun mukaan Tampereen lähialueen, Nokian odottaja :)! Laskettuaika 20.12.2014.
Odotan ensimmäistäni, joten olisi mukava jakaa ajatuksia, nähdä muita mammoja :)!
Heinäkuun puolen välin jälkeen oltaisiinme taas maisemissa. Sopisiko kaikille esim 16.7.?
Keskusta-alue olisi varmaan paras treffauspaikka ainakin liikkumisen kannalta.. Mulle ei kyllä ole väliä, pääsen autollakin tulemaan.
Odotetaanko kesäkuun loppuun asti uusia liittyjiä ja sitten "lukitaan" osallistujat (tapaamisiin)?
Mulle ainakin sopisi tuo 16.7 joskus illemmalla tosin, kun päivällä täytyy olla töissä. Kyllä se keskusta varmaan paras paikka olisi, tosin itsekin pääsen tarvittaessa muuallekin. :)
16.7 käy, meitä jo lapsen saaneita taisi olla muutama ja myös minä saattaisin joutua esikkoni mukaan ottamaan ellei lastenhoito onnistu juuri tuolloin. Sehän selviää sitten lähempänä mutta tästä syystä käykö tapaamispaikaksi lapsiystävällinen paikka?
Alustavasti näyttää töiltä vapaalle päivälle 16.7. Mikäli menemme johonkin kahville tms, toivoisin että paikasta saisi myös jotain gluteeniton/laktoositon -osastoa :). Mulle sopii hyvin keskusta, mutta Heitän kuitenkin ilmoille myös Ikean kahvion ilmaisine parkkipaikkoineen? Olikos siellä ravintolaosastolla lapsille, joku leikkinurkka? Muistaako joku paremmin?
Itellä olis ikeaan 2 bussin matka. Keskustassa on paljon hyviä kahviloita (esim. Tammelassa rauhallinen aamurusko kahvila - vieressä leikkipuisto). Vaihtoehtoja löytyy ainakin. Näillä näkymin 16.7 olisi minullakin tyhjänä :)
Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app