Tulitikku, täällä on ihan perusmeininki, ei mitään uutta tietoa. Pitää odottaa ensi viikon ke asti että päästään seuraavaan ultraan. Sitten tiedetään onko asiat millä tolalla. Pohdin tässä että maksaisinko itselleni mielenrauhaa käymällä yksityisellä ultrassa jo tällä viikolla, mutta päätin odottaa ensi viikkoon. Mulla on töissä hirmu kiirettä siihen ultraan saakka, joten kylmästi ajattelin että on parasta odottaa, että jos tulee huonoja uutisia niin sitten on hyvää aikaa surra ja olla sairauslomalla. Kamalan laskelmoivaa, mutta itsesuojelua on pakko käyttää, ja kun mulla ei koskaan lähde itsestään tyhjentymään.
Toivottavasti nyt vaan kaikki on hyvin! Ainakin raskausoireita on.
Niistä tutkimuksista. Km:n jälkeen pitää odottaa (lääkärien mukaan) 3 kk jotta omat hormoonit tasaantuvat ja voidaan tutkia syitä keskenmenoille. No, sitten pitkien jonojen takia meillä meni yli 4 kk kunnes päästiin ekalle tutkimuskäynnille. Silloin minut ultrattiin, tsekattiin elämäntavat molemmilta, otettiin verikokeita sekä mieheltäni spermanäyte. Sitten olisi pitänyt jatkaa niin että kuukautiskierron mukaan tutkitaan hormoonikiertoani jne., mutta raskauden takia ei kuukautisia tullutkaan. Näin ollen tutkimuksen jäivät todella vaiheeseen eikä mitään syytä ehtinyt ainakaan löytyä otetuista testeistä. Mutta sen ekan varhaisultran sain liittyen näihin tutkimuksiin.
Miten sä jaksat? Toivottavasti sulla on elämässäsi ihmisiä joilta saat hoivaa ja huolenpitoa. Saitko riittävästi sairauslomaa? Mulle ois annettu vain pari päivää, mutta pyysin itse hieman lisää. Toki jokainen suree ja jaksaa yksilöllisesti, mutta mulla on tapana kerralla itkeä vollottaa asiat läpi kunnes tuntuu että asia on nyt surtu ja käsitelty riittävässä määrin. Siihen ei pari päivää riittänyt kun vertakin valui aivan hemmetisti monta päivää.
Tsuba, onnea tuoreelle yrittäjälle! Kuulostaa upealta teidän aloitus. Oliko sulla hyvät verkostot jo valmiina? Mahtava homma!
Kiitos kaikille kannustuksen sanoista!
Onko valkosipulilla ja papulla jo oireet häipyneet ja masut kasvaneet?
Hyvää vointia kaikille!