Tammivauvansa menettäneille

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa tytöt! Kivaa kuulla teistä ja kivaa, kun kyselette kuulumisia.

Eli täällä kaikki  ihan jees. Ei ole tullut vuotoa sen yhden pyyhkäisyn jälkeen silloin la. Masua vihloo välillä, mutta en siitä huolestu. Rinnat edelleen arat ja mielialat todellakin vaihtelee. Tänään just tajusin, etten ole yrittänyt "jutella" masuasukille mitään vaan olen vain ajatellut, että kunhan tää raskaus vain jatkuisi. Ei jotenkin uskalla ajatella, että siellä oikeasti nyt olisikin joku, joka kasvaa..
Tänään just raivosin ensin ja sitten itkin. Ja pari päivää sitten itkin, kun jauheliha ei paistunut tarpeeksi nopeasti..! :) Viimeksi ei ollut näitä kyllä kauheasti..

Hei, tsemppiä teille, kun menette varhaisultraan. Mä taidan sen nyt jättää väliin ja sinnitellä sinne 12.11, jolloin olisi se niska-poimu-ultra, vaikka se viimeksi olikin painajaisen toteutuminen..Toivon niin kauheasti, että kaikki menisi meillä kaikilla niin hyvin kuin vain mahdollista.

Voimia!

Mie ku sain sen keskenmenon enne tätä raskautta nii mulla alko se älyttömällä alaselkäkivulla. Yhen päivän kärsin siitä selkäkivusta. Seuraavana päivänä alkoi vuoto ihan kuin normaalisti kuukautisissa ja kesti vain 4päivää niin kuin mulla yleensä menkoissa kesti.

Tässä raskaudessa ei ole tullu vuotoja minkäänlaisia ollenkaan mitä olen ihmetelly, sillä yleensä jossain vaiheessa tulee vähän, mutta hyvä näin.

Stemppiä teille tytöille!

Moikka!
Tänään oli varhaisultra ja syke löytyi!!! Olen niin onnellinen [:)] Huomenna täytyy varailla aikaa siihen sairaalan ultraan,en ole viel uskaltanut aiemmin. Toivottavasti nyt kaikki sujuu hyvin [:)] . Mitäs teille muille kuuluu?

ihanaa valkosipuli!!!!!!

meillä on se varhaisultra noin 12 tunnin päästä eli huomen aamulla!! peukut pystyyn!

oireita on ollut enemmän ja erilaisina ku edellisissä rakauksissa. toivon et se olis hyvä merkki. en ole yhtään varautunut siihen et masussa ei oliskaan mitään....kääks.

Kiitos onnitteluista! Ihan kuin olis oireetkin palanneet voimakkaampina kun se paniikki hellitti [:)] ainakin tissikipu teki comebackin.. Peukut pystyssä Tulitikulle!!! 

Moi leidit!

Tosi hienoa valkosipuli, et meni hyvin ultrassa! Paljonko maksoitte käynnistä? Anteeksi kun utelen.. Mä näin viime yönä painajaista, että olin siinä rv 12 ultrassa ja ultraaja totesi, ettei täällä ole pienellä nytkään enää sykettä. Et kävi samalla lailla kuin ekan kerran siellä samaisessa ultrassa. HUI! Toivottavasti ei ollut enneuni. Sen unen jälkeen tuli paniikki, että pitäisikö sitä kuitenkin mennä sinne varhaisultraan..!? Kun toisaalta tiedän, et se helpottaa olon just sille sekunnille, mut sit huomenna tilanne voi olla jo toinen. Höh!

Tulitikku?? miten meni??!

Heippa tytöt!

pikkunen 4,9mm toukka löytyi ja sydän sykki vimmatusti.viikkoja sen mukaan 6+2! voi tätä onnea!!

nyt pitäs siis olla vaan 2-3% keskenmenon riski kun kerta sydän sykki ja alkio oli oikeassa paikassa!!!

wuhuu [:D]

papu,
hinta tais olla hippasen päälle 90e

Voi jee!!! Aivan mahtavaa!! :) Olen tosi onnellinen teidän puolesta!! :)

Nyt kyllä tuntuu, että pitäisi itsekin päästä. Huomenna olisi iltapäivälle vielä vapaa aika..HMM!?

Meillä se oli ihan neuvolassa tapahtuva ultra sillä ikivanhalla laitteella[:D] mutta onneksi näkyi pikkuinen,olisin viime viikolla päässyt jo siihen mut en halunnut kun tiesin kuvan laadun ja sen et voi tulla väärä diagnoosi. Mulla ainakin helpotti paniikkia tämä ja nyt osaa jotenki nauttia olostaan kun ei paha olokaan oikein kiusaa onneksi. Eli vähäiset oireet onkin ihan hyvä juttu nyt kun näin et siel se köllötti. Se sikarokote nyt vaan mietityttää...

mun gyne oli sattumoisin nainen joka käy mulla asiakkaana ja hän oli sitä mieltä et ehdottomasti kannattaa ottaa rokote ja et se on ehdottomasti turvallinen!!! taidan siis ottaa sen!

Moi tytöt!

Täällä sitten aivan paskaa, suoraan sanottuna. Elikkä tässä viikon aikana mun rinnat ovat muuttuneet takaisin aivan täysin normaaliksi eikä olo ole enää ollenkaan raskaana olevan oloinen. Vuotoa ei ole ollut, mutta olen 100 % varma, että tää oli nyt tässä.. TAAS!

Varasin huomiselle klo 13.20 gyneajan, et se sit varmistaa sen, minkä mä jo tiedän. Ja nyt vaadin, et se laittaa mut sellaiseen syyniin, et selviää mikä hitto tässä on, kun ei onnistu.

Olo aivan kauhea, mutta toisaalta sellainen, että noh, mähän tiesin et tässä käy näin kuitenkin.

Mä toivon kuitenkin koko sydämestäni, että teillä menee kaikki hienosti. Huomenna tulen päivittämään tilanteen.

Papu, voihan perse! toivotaan nyt kuitenkin et kaikki olis hyvin, mä ainakin pidän peukkuja pystyssä. voimia jaksamiseen!!! mä pääsen vasta viikon päästä kurkkaamaan mikä täällä on tilanne, lähetään reissuun tänään! oot kuitenkin ajatuksissani!!
tsemppiä!!!!

ALKUPERÄINEN: tulitikku

Heippa tytöt!

pikkunen 4,9mm toukka löytyi ja sydän sykki vimmatusti.viikkoja sen mukaan 6+2! voi tätä onnea!!

nyt pitäs siis olla vaan 2-3% keskenmenon riski kun kerta sydän sykki ja alkio oli oikeassa paikassa!!!

wuhuu [:D]

Onnea! [:)]

Moi rakkaat naiset!

Ette usko. Tulin just ultrasta. Siellä näkyi aivan viikkoja (8+6) vastaava ELÄVÄ sikiö!! Sydän sykki ja heilutteli pikku käsiään ja jalkojaan! AIVAN USKOMANTONTA!!!!! <3

Mulla ei edelleenkään ole enää mitään oireita, etten tiedä sitten. Gyne sanoi, että joskus vain on niin, että oireet katoaa ja joskus ne tulee takaisin, joskus ei..! :)

Olen kyllä aivan haltioissani! Olin jo ostanut kotiin suklaata ja sipsiä, että käperryn vain peiton alle mussuttamaan enkä nouse sieltä ainakaan viikkoon....HUOH! Että helpotti.

Ihanaa Papu!!! Onnea! Ihania uutisia! Mulla kans aika lievät oireet,kahvista tulee huono olo ja tissit oireilee jonkin verran, mutta kaikenkaikkiaan paljon parempi olo kuin meidän kakkosesta. En kyl kaipaiskaan mitään megaällötyksiä [:D] Tosi kiva että sullakin kaikki hyvin. Mulla oli kans ultraa edeltävänä pvänä sellainen tappiomieliala et sanoin kaverillekin et meille tulee koira jos mahasta ei löydy elämää että nyt riitti! Ihan paniikissa menin ultraan, mutta sitten tulinkin hymyssä suin ulos[:)]

Huomenta kaikille !

Oikein kamalan paljon onnea teille masuasukeista, ja erityisesti Tulitikulle kun olet kuitenkin kaksi km kestänyt. Papu_ ihanaa, että sun tuntemukset olivat vääriä ja nyt voit jäädä odottamaan pienokaista :)

Mulla kaikki ihan ok, pikkuisen mieltä hiertää, mutta eiköhän se tästä. Toisaalta ihan hyväkin, näin saatiin kuukausi aikaa lisää yrityshommissa. Vajaa kaksiviikkoa aikaa kun mä oon yrittäjä ;)

Ovis oli ja meni ja nyt menee se hetki, että ensiviikolla vois sitten taas testailla jos menkat ei ala ke.

Palataan ja olen oikeesti onnellinen teidän puolesta

Tsuba

heippa tytöt!

Papulle mielettömästi onnea!!!

Tsuba,
kiitos kannustuksesta! millois meinaat testata? ja onnea yritykselle, molemmille [:D] [;)] [:)]

Moikka,

Tulitikku, testailen varmaan ke tai to...nyt on sellainen fiilis että nou stressiä :)
Alavatsassa pieniä vihlaisuja ollut muuten ei mitään oireita, ei oo tissit kipeet tm. no valkkaria hieman reilusti, ei yleensä ole tällaista.

Ihanaa että teillä on kaikki kunnossa, tänään mennään tekemään kaikki yrityksen paperit valmiiksi, nostamaan laina ja tallettamaan osakepääoma...sitten ollaan valmiita aloittamaan. 9.11. ma kaikki kunnossa ;)

Katsotaan mitä tässä tapahtuu...vauva?...yritys!...muutenkin kaikki mennyt nyt niin vauhdilla.

Muuten toi lillie...on päivän etuajassa :) tarvii varmaan käydä korjaamassa.

Ihanan aurinkoista pakkaspäivää teille kaikille.

Palaillaan

moikka, mulla toi tickeri jätättää kokoajan päivällä!oon käynyt monta kertaa muuttamassa sen! nyt se on taas päivän jäljessä!

Takaisin