Tammivaavit 2

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kaylies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
rakennultrassa käyty. [:)]
ja kaikki niinku pitääkin!!!!! OH JOY! kätilö oli aivan mielettömän mukava ja kerto etukäteen mitä tekee ja sit selosti koko ajan samalla ku mittaili ja näytteli et mitä on missäkin. aivan loistavaa. kehui vielä möksyä, että kyllä oli just niinku pitääkin eli kun mittaillaan niin on ihan rauhassa ja paikallaan ja kun katsellaan rakenteita ja liikkuvuutta, niin menee eestaas ja vempuloi! [:D] oli se taas niin hassua nähdä oma vauva ruudulta ja katsella sen menoa. voi tätä onnea!
mitat tosiaan normaalit eikä mitään poikkeavaa löytyny, istukka oli ylhäällä ja vähän edessä, mut ei mitään estettä siis normisynnytykselle. möksy oli kyllä perätilassa, mut ehtii kuitenkin kääntyä moneen kertaan. äiti sanoi, että mäkin olin kääntyny kuulemma vasta synnytyssalissa just ennen ku mua oli alettu kääntään. olin kai sit päättäny et muhun ette koske, mä käännyn ite! [:D] eli huolet on nyt pois ja kahen viikon päästä on sit neuvola. ja ei, ette saa tätä typerää hymyä mun naamalta! <3
saatiin vielä 2 kuvaa, joista toinen oli niiiiiin suloinen jalkapohjakuva. molemmat jalat siinä nätisti yhessä. kysyin sitä sukupuolipolitiikkaa, et kertooko jos kysyy ja kätilö sanoi että kyllä, jos näkee kunnolla. sanoin että mä en halua tietää, vastasi että hyvä, kun ei hän nähny kun vauvalla oli napanuora jalkojen välissä. hih! mutta näin siis Tampereen keskusäitiysneuvolassa.
ja joku kirjoitti tuosta synnytysvalmennuksesta, niin meille sanottiin että Tampereen kaupunki lopetti sen valmennuksen ja siirtyi tosiaan siihen "lukekaa netistä"-politiikkaan, mutta viimeks nauvolassa th sanoi, että on ilmoittanut meidät valmennukseen. eli kyllä täällä jotain järjestetään, mutta ei varsinaisesti kai kaupungin taholta. tais olla neuvoloitten oma juttu, kalvosulkeiset ilmeisesti. ja synnärille ei päästä käsittääkseni tutustuun. mutta näin täällä tänään.[:)]

minto: miten teillä meni rakenneuä?

oikein ihanaa viikkoa kaikille!!!!!

Mulla on taas alknut öisin herääminen pissalle.
Välillä tuntuu, ettei voi pidättää puolta tuntia kauemmin.
Kätilö tosin sanoi, että istukka on taakse kiinnittynyt ja pikkuinen kun potkii alaspäin niin potkii suoraan virtsarakkoon.. Sen olen kyllä huomannut.
Potkut on olleet reippaan viikon toosi voimakkaita ja viikko sit lauantaina tunsit ekat potkut kädellä, se oli kyllä niin veikee tunnne. Alamassussa nuo potkut tuntuu kunnolla. Iltaisin kun rauhotun sängyyn alkaa potkuja tulemaan. Kai se on mukava potkimisasento. Jotenkin ihan hassua kuinka yht äkkiä pikkuisen liikkeistä ja tavoista tietääkin jo niin paljon.

Puol väli meni meilläkin ja tehtiin herkku ruokaa..
Tosin nytkin nam nam valkosipulikermaperunat, ja täytetyt paprikat uunissa :D

Ihmettelin viime viikolla, että mikä on kun väsytti niin perkuleesti. Aikaisemmin olen ollut toss pirteä ja energinen. Tänään väsymys jatkui, hyvä että eteensä näki ja työpäivä meni kelloa kyttäämällä. Neuvolassa selvisi syykin, hemoglobiini pudonnut 102... Alkais äkkiä rautakuuri vaikuttaan ja lakkaisi tää väsymys, on koko pää ja kroppa niin väsyny ettei voi tehdä oikein mitään, ja sitten väsymyksessä mussuttaa makeeta jos se piristäisi.

Heips mammat!

Eilen tosiaan olikin se kauan odotettu rakenneultra... Kaikki vaan ei ollut niinkuin pitäisi :(
Lapsellamme todettiin gastroskiisi. (googlettamalla löytyy tietoa).
Suomeksi kyseessä on siis vatsahalkio, jossa siis vatsanpeitteet ei ole kehittyneet kunnolla. Tämä aiheuttaa reiän vatsanseudulle josta suolistoa pääsee ulos.
Meidän kohdalla kyseessä on reikä ihan napannuoran vieressä ja reikä on kuulemma pieni. Ulkona on "vain" ohutsuolta. Joissain tapauksissa ollut ulkona kohtu, maksa, peräsuoli yms yms.. Lääkäri siis lohdutteli että kyseessä ei todellakaan ole pahin mahdollinen ja että tästä selviää.

Kun vauvamme syntyy(naistenklinikalla), hänet leikataan heti lastenklinikalla ja suolisto laitetaan sisään vatsaan. Leikkauksen jälkeen jännätään vielä sitä että suoli alkaa toimimaan kunnolla jne.. Kyseessä on suht normaali leikkaus ja osa lapsista on päässyt jo piankin kotiin. Edessä voi kuitenkin olla vaikka 3kk sairaalassa. Sitähän ei tiedä kukaan.
Suurin osa gastroskiisi-lapsista syntyy aikaisemmin, joku kk ennen laskettua aikaa koska lapsivesi hapettaa ulkonaolevaa suolta ja sektioon usein päädytään. Että tilannetta seurataan varmaan aika tiuhaan loppupuolella varsinkin. Nyt mulla on viikot 20+5.

Mutta huh huh voin kertoa että eilinen oli helvetin rankka päivä:/ ensinnäkin epätietoisuus alussa ja ultrassa makaaminen kun tajuaa että kaikki ei ole kunnossa. Etsimme koko illan tietoa ja keskustelimme miehen kanssa ja nyt jo alkaa olee vähän parempi olo. Mietimme vaan että pahemminkin voisi olla. Lapsi oli kehittynyt muuten hienosti! Hieno sydän ja pää kunnossa yms. vastasi täysin viikkoja. Saatiin ihania 4D kuvia ja siellähän hän meille vilkutteli, meidän oma pieni poika <3 Eli tulee nyt sitten poikavahvistusta lisää tälle palstalle [;)] Ja aatelkaa mä oon koko ajan aavistanut että se on poitsu. hihii sen vaan tietää!

No, päivä kerrallaan mennään ja perjantaina tosiaan meillä on aika lastenklinikan lastenlääkärille, jossa saamme kaiken lisätiedon ja pääsen tutkimuksiin. Tästä tää lähtee ja meillä on ainakin täysi tsemppi päällä! Me miehen kanssa sovittiin että tästähän selvitään <3 Onneksi mulla on maailman paras mies ja parisuhde on kunnossa.
Tuli ihan itku kurkkuun kun tuli telkkarista Elämä Lapselle-konserttimainos...sehän on huomenna... Yht'äkkiä tämäkin asia koskettaa myös meidän perhettä... Kun meidän rakas tulee elämään elämänsä ekat ajat siellä lastenklinikalla. [:(]

Minto: voi teitä...mutta ei hätiä mitiä,kyllä se teidänkin vauveli sieltä tulee ja hyvässä kunnossa.on sitä vakavammistakin selvitty.kaikkee vaan sattuu ja tapahtuu,ei mahda mitään.ja tosi hyvä juttu että kaikki kuitenkin muuten kunnossa ja meillä on onneksi melkein maailman parhaimmat terveyspalvelut ja tällaisiin juttuihin saadaan apua tarvittaessa ja vieläpä ammattilaisilta [:)]
Ei muuta kuin voimia sulle ja isännälle sinne ja muista rakastaa sitä masua yhtä paljon kuin ennemminkin,ehkä vielä vähän enemmän.rakkaudella kun tahtoo olla parantava voima[;)]

*pieni lisäys* täytyy nyt sitten muistaa tukea teitä ja käskee veljenpojan tuoda mulle elämä lapselle-konsertista jotain kivaa...muistetaan sitten teidät tuliaisesta Natusen kanssa ja kerron sille teidän kokemuksista kunhan vähän kasvaa [:)]

Mäkin olen kuullut että lastenklinikka on ihan mahtava! Että hyvillä mielin ollaan sen suhteen :) Kiitos kannustavista sanoista, niitä tarvitaan!!!!!!
Nyt vaan toivotaan että vauva kehittyy vauhdilla siihen asti että kun sektio mahdollisesti tulee, on muuten valmis elämään ja taistelemaan! Harvat gastroskiisilapset ovat loppuun saakka masussa, koska lapsivesi hapettaa suolta ja se alkaa ärtymään ennen laskettua aikaa ja yleensä on tehty sektio.... Nooo ootan jo perjantaita jolloin kaikki on taas selvempää!

Pitkästä aikaa ehdin tänne!

Menossa olen ollut niin, että hirvittää, väsy painaa, mutta kyllä se tästä.

Rakenneultra oli toissaviikolla ja siellä kölli komia poikalapsi, ihanaa näin kolmen tytön jatkoksi...
Rakenteet olivat kunnossa ja painoa oli jo 340g, mitähän lie jo nyt?

Voimia kaikille tammikuun odottajille!

Minto: Ripakopallinen voimia tulevaan koitokseen teille kaikille! Pistetään kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja toivotaan parasta. [:)] 

Itellä on toi rakenneultra perjantaina ja nyt alko entistä enemmän jänskättää, kun lukee vähemmän mukavista uutisista. Vaikka en mä ole koko tänä raskausaikana ollut liian varma siitä, että kaikki on varmasti hyvin, koska eihän sitä ikään tiedä, että mitä luonto päättää tämän raskauden suhteen. On se niin jännää, että silloin kun kaikki muut ovat oottaneet lastaan, niin ikinä ei ole käynyt edes mielessä, että jokin voisi mennä vikaan. Nyt kun on ite raskaana, niin tietenkin tietoisuus raskaudesta on kasvanut ainakin 500% ja sen myötä myös huoli. Näin ollen sitä kuvittelee päässään kaikenlaiset kauhuskenariot... Onneksi mieheni on vähemmän hermoheikko ja palauttaa mut aika ajoin maan pinnalle [:D].

Joo, mutta muuten täällä tuntuis olevan kaikki hyvin. Päivittäin saan "nauttia" Himpun jumppatuokioista, jotka onneksi ovat enimmäkseen päiväsaikaan. Jos se pitäis sitä samaa mekkalaa keskellä yötä, niin jäis kyllä unet tosi vähiin [:D]. Oma olokin on ollut viime aikoina hyvä. Selkä näyttää olevan taas yhteistyökykyinen mun kanssa ja väsymyskään ei ole enää lisääntynyt. Täytyy siis nauttia tästä olosta niin kauan kuin sitä kestää... Huomennahan asiat voi olla jo aivan toisin [:)].

Nyt täytyy varmaankin keskittyä olennaiseen eli töiden tekemiseen. Pitää kirjoitella sitten lisää, kun rakenneultra on koettu...

Taas on yksi neuvola känti takana [:)]
Pikkuisen sydän löi 142 x min
sf mitta oli 19,5cm
hemppa 121
verenpaine 118/66
eikä sokerirasituksessa ollu poikkeavuuksia, elikkä tämä mamma porskuttaa hyvin eteenpäin [:)]
ei tarvii alkaa popsi rautaa tai muutakaan.. jee jee
seuraava aika on sitten kuukauden päähän, silloin onkin kyseessä se neuvolalääkäri (tätyli kerto et eka lääkäri oli siinä ekan ultran yhteydessä).
Sain kelan, sairaalan jne papruja täytettäväksi.

Minto: Tsemppiä teille sinne!!! Kaikki menee varmasti hyvin sielläkin päin!

Aurinkoista syksyn jatkoa teille kaikille [:)]

Mintolle voimia ja toivoa!

Ootteko nähneet kummallisia unia? Näin viime yönä sellasta että mies jätti mut ja sitte tuli kaiken maailman järjestelyjä ja kaikkee... ja heräsin siihen kun itkin aivan hysteerisesti - eikä siitä meinannu tulla loppua. Eipäs uni sitten enää pariksi tunniksi tullut ja nyt todella väsyneenä töissä. Illalla vielä menoja, joten saa nähä mihin asti tämä mamma jaksaa painaa tänään. Näin jo toistamiseen saman tyylisen unen ja edellisellä kerrallakin itkin... Ei ole kiva lähteä töihin silmät turvonneena ja nenä punasena. Taitaa mua joku huoli painaa kun tämmösiä näkee... Pitänee puhua tuon tulevan isukin kanssa vähän enemmän, jos vaikka siitä tämmöiset unet johtunee. Ei vaan näe sitä kuin sängyssä illalla kun on sellaisessa vuorossa nytten.

Mutta muutoin meitillä menee edelleen hyvin. Nyt kun on potkut ruvenneet tuntumaan, tuntee niitä vähän väliä. Saa nähdä miten vilkas kaveri sieltä tulee kun nyt jo noin riehuu. Myöskään siksi ei aamulla saanut unta kun toinen mekastaa masussa. Töissä ihmettelevät kun hihittelen vähän väliä. Olen kyllä jo kertonut esimiehelle ja lähimmille työtovereille mutte koko poppoolle.

Mutta semmosta täällä tänään...

Mä nään ainakin ihme unia, ja vielä kun salamatkustaja mekastaa iltasin niin tuntuu aamulla ettei ois nukkunu paljon yhtään ja väsyttää. Viime yön unessa vetelin tupakkia kun korsteeni, semmosia jätti-isoja röökejä ja ryypiskelin kans. Oon alkanu kans puhuun ja käveleenki unissani!! Ikinä ennen en oo kävelly! Ja välillä on aamusin niin väsyny olo että tuntuu ku ois nukkunu yhtään! Tuskin nää yöt tästä ainaka rauhottuu jatkossa!!

Moikkelis...
oon kesälomalla niin on aikaa seurailla ja roikkua täällä päivät kun isäntä on töissä =) juu,hassuja nuo teidän unet...[8|]
siis siinä mielessä että itse kyllä katselen unet aina melkoisen tarkkaan ja aamulla selvittelen että mitä mahtaa tarkoittaa.meillä on äidin puolelta suvusta(mummu näki ennalta aviomiehensä,poikansa ja mun isäni kuoleman.navetan eteen oli tuotu kolme arkkua ja yksi niistä näkyi himmeesti.kuukausi sen jälkeen kuoli pappa,kuukausi sen jälkeen kuoli mummun poika,eli äidin veli ja kymmenkunta vuotta sen jälkeen kuoli mun isä...jännää...[>:]) kulkeutunu mullekkin enneunien näkemisen taito,ei tokikaan niin mystisenä että selvästi nään mitä tapahtuu,vaan niitä pitää osata lukea ja tulkita oikein.pari yötä sitten putoili puolet hampaista ja sekös muuten on kettumainen uni.nukut täysillä ja tunnet unessa,kuinka hampaat putoo ja räit niitä pois.katselet sitten niitä legoja siinä että voihan P****[:@]...vielä kun mulla on tuo kauhea pakkomielle hampaistani.en voi mennä nukkumaan ettenkö kiillota niitä viis minuuttia peilin edessä joka paikasta.joskus vuosia sitten irtos puolet yhdestä hampaasta irtokarkkiin ja siitä nää unet lähti.KAMALAA!!!oikeesti...soittelin sitten äidille kun oon ennenkin nuita unia nähny ja se kerto,että mitä enemmän hampaita,sitä enemmän on tulossa rahaa.muistelinkin aiempaa hammas-episodia ja muistin että silloinkin tilille napsahti vähän ylimääräistä...pitäsköhän lotota...???[:D]
ainii,ja jos suinkin jaksatte ni kirjoittakaa ne unet aamulla ylös paperille ja muutaman päivän päästä luette ja yritätte saada tolkkua niihin.jos ei auta niin sitten odotella viikko ja uudelleen lukea läpi...ei ne unet aina tarkota sitä mitä ne näyttää...yleensä päin vastoin ja kun luulee näkevänsä painajaista,uni tuokin tullessaan onnea ja iloa...unien kirjottaminen ja selventäminen on sitäpaitsi ihan jännää hommaa [:)]
Miettii:Pipsku ja Natunen

no unia riittää täälläkin. Itselläni on ollut joitakin lapseen liittyviä ja tuleva kummitäti oli jo nähnyt "painajaista". Olin kuulemma kertonut kummille että nyt aion synnyttää lapsen. Ja hän oli hädissään selittänyt ettei se ole vielä valmis syntymään. Sit kun olin synnyttänyt niin olinkin hetken katsellut lasta ja tokaissut ettei olekaan valmis ja laittanut takaisin!! Ja taas kummitäti oli hädissään selittänyt että ei niitä niin vaan voi takaisinkaan laittaa!!
Itselläni omituisin uni oli se kun lapsi oli syntyessään 190cm pitkä ja söi ihan älyttömästi lihaa...

Siitä tulikin mieleeni mitä teillä muilla on sanottu lapsen painoksi ultrassa? Meille sanoivat että painaa 480g. Onkohan jotenkin isokokoinen kun muilta keneltä olen painon kuullut niin on ollut jotain 300g ja kaikissa noissa raskausviikoista kertovissa artikkeleissa näille viikoille painoksi sanotaan 300g. Että näenkö minäkin sitten enneunia?[;)]

Jei, saatiin ens viikon lopulle äkkilähtö!! Pääsee viimestä kertaa piiiiitkään aikaan kaksin reissuun (ainakin noin pitkälle reissulle, tai no viikon reissu vaan mutta pitkä aika sitten ku salamatkustaja syntyy)! Ja kerrankin ei tarvi venata kun vähän yli viikko että pääsee lähteen! Ihanaa, saa vähän tuulettaa ajatuksiaan, tuntuu että huonojen yöunien takia on kiukkuinen koko ajan.

Joo, unia... [:D] Mulla on ollu nyt viime aikoina semmosia unia, että olen suuttunut ihan hillittömästi ja raivonnut, käynyt käsiksi  mulle rakkaisiin ihmisiin... Äiti, sisko ja aviomies on kaikki saaneet kyytiä. Siskon kans oltiin reissussa ja nukuttiin samassa hotellihuoneessa, näin just raivo-unta, ja heräsin siihen, että sanoin sille sen nimen isolla äänellä ja  tuntui, ettei saa henkeä ja on astmakohtaus tulossa vaikkei mulla astmaa oo ikinä ollutkaan?? Johtuiskohan nuo ahistusunet selällään nukkumisesta jos kohtu jotenkin jo painaa keuhkoja...?

Ennen ku olin raskaana näin unta että olin jossakin isossa ladossa, jossa suurikokoinen kehitysvammainen poika (jostain syystä rinnastin sitä jotenkin Quasimodoon) meni liaanilla pitkin seiniä iloisena, se oli siinä unessa mun oma poika... ? Tunnen kyllä kehareita ja sisko hoitaa heitä eli mitään ennakkoluuloja ei ole, mutta jännä uni.. Me ei haluttu osallistua seuloihin, siis verikokeisiin kun otetaan vastaan tuli sitten terve lapsi tai sairas mutta niskaturvotuksesta päätellen niitä huolia ei ole. Kai. Sittenhän se selviää kun vauva saadaan syliin.

Mintolle perheineen voimia odotukseen ja rohkeutta luottaa siihen, että osaava hoitohenkilökunta kyllä huolehtii lapsesta! Ja teistäkin tietysti.

Mulle kasvoi kipeä patti tänään kainaloon päiväunien aikaan! Oon ollu tosi väsynyt ja ehkä flunssaa pukkaa päälle, niistellyt ja nyt on kurkku kipeä. Kuumetta ei ole ollu kun olen mitannu mutta välillä oon kyl hikoillut hurjasti nukkuessa. Se on kai joku tulehtunut imusolmuke sitten tuolla kainalossa. Olisko tullu kainaloiden ajelussa joku haava/pöpö vai onko tuo nyt sitten flunssaan liittyvää. Sikaflunssaa en taho![&:]

Niin, ja aamulla töissä haukotellessa venäytin niskat! Se oli kyllä jo aikamoinen suoritus, ei uskois että haukotellessa voi joku paikka revähtää, mutta niin vaan on ollu niskan vasen puoli kipeä ja jäykkä koko päivän.....!!

Vaikka eilen meninkin sanomaan, että tulen kertomaan kuulumisia huomisen ultran jälkeen, niin en voi olla kirjottamatta jo tänään. Katos kun puoliväli on saavutettu! Ei muuta ku samanlainen rupiama vielä edessä astetta raskaampana. [:D]

On se mukavaa kuulla, että muillakin vaikuttaa tämä raskaus uniin. Mä olen nähnyt välillä jopa niin kamalia unia, että herään keskellä yötä. Oon aina ollut kova näkemään unia, mutta nyt niiden taso on noussut (tai laskenut, miten sen nyt ottaa) ihan kympillä. Parina yönä olen nähnyt sellaisia jatkuvia painajaisia. Ei auta vaikka herään kesken unen ja tajuan missä mennään, niin taas kun silmät saa kiinni niin sama uni jatkuu siitä kohdasta mihin se jäikin. Ja sitten kun mulla on ollut myös taipumusta nousta ainakin ylös sängystä ja joskus jopa lähtiä vähän kävelyyn. Yhtenä yönä havahduin siihen, kun mies otti mua kädestä kiinni ja kysy, että mikä oikein on, kun istun sängyn laidalla ja tuijottelen seinään. Siihen vastasinkin, että kun pitää nähdä niin hulluja unia. Sen yön unessa meidän katossa kiipeili tyyliin alien-hämähäkkejä, jotka eivät tehneet pahaa, mutta eivät tajunneet lähteä poiskaan. Mutta onneksi olen saanut myös Brad Pittin käymään meillä ja se puhu kaiken hyvän lisäksi vielä suomea [:D].

Että semmosta täällä... Jos meno jatkuu yhtä hulluna, niin katotaan kuinka kauan kestää siihen, että valkotakkiset on oven takana [:)].  

Nuo unennäkemiset vai kuin minä sen sanoisin , kuuluu niin vahvasti (mulla ainakin) tähän puolivälin tienoisiin... Varsinkin painajaiset. Mun painajaiset keskittyy suurimmalta osin siihen, että mä näen miehen lähtevän muiden naisten matkaan joka kerta... Se on vain jokin alitajuinen pelko, joka kiusii sitten unissa. On ollut jokaisessa odotuksessa enkä nytkään ole siltä päässyt välttymään[>:]

Sitten minä olen nähnyt kaikenlaisia seikkailu-unia, on tehty tutkimusmatkaa mitä ihmeellisimmissä maisemissa ja tilanteissa... Mukaan on kuuluneet noidat ja demonit, enkelit ja muut "hyvikset", suoraan fantasiakirjojen sivuilta ovat pomppineet mieleen... On ollut kyllä kiva muistella ja isoille tytöille nauraa äidin yöllisiä seikkailuja[:D]

Mintolle piti minunkin käydä sanomassa, että paljon voimia ja hyvä, että on huomattu tässä vaiheessa tuollainen poikkeama, niin pääsevät heti hoitamaan pienen kuntoon, kun syntyy! Kaikki tulee menemään hienosti kaikesta pelosta huolimatta *hali*

Päänsäryt ovat vaivanneet ihan hillittömästi tämän raskauden aikana, mutta nyt tuntuisivat irrottaneen otteensa... Viimeksi oli viikko sitten... muuten ihan koko kesän. Jospa ne nyt olisivat taakse jäänyttä elämää... Selkäkipujen vallatessa alaa ihanaan aurinkoiseen syyspäivään edetään...

Minuanna ja masu-ukkeli 22+3

Vitsin pimpula mikä itsepäinen otus mulla o tuolla masussa. Ei sitten varmasti suostunut kunnolla kasvojaan näyttämään eikä sukupuoltaan. Kasvoja painoi kovasti lantioon konttausasennossa niin että pää oli selkärankaa päin ja silleen. Ja napanuora tiukasta haarukoissa. tykkää näköjään ahtaista paikoista vaikka ylenpänä olisi tilaa vaikka kuinka. Kuvia saatiin kaksi; toisessa näkyy selkäranka ja jalat mut ei sitä päätä ku ei suostu näyttää ja toisessa o sitten jalkapohja. Kaikki oli niinkuin pitää ja paino arvio oli 360g ja silleen. höpsö nassu. ilmankos mä juoksen koko ajan veskis ku painaa tahalleen alas :P

unia näkyy vaikka millasii mut niin niitä o aina ennekin näkyny mut nyt välillä jopa villimpinä.

Ainiin mulla teki sen ultran hoitaja ei lääkäri...mutta iha sama kumpi olis ollu nii loppu tulos olis ollu sama ku itsepäisten vanhempien itsepäisempi lapsi tulosssa :D

Rakenne ultrassa käytiin tänään. Strategiset mitat vastasivat kuluneita viikkoja sekä kaikki oli kunnossa [:)] Pikku NEITI peitti kasvoja käsillä, mutta oli oikein yhteistyö haluinen näyttämään kaiken tarvittavan [:D] Painoarvio on n.400g.

Hauskinta oli kuulla odottavansa tyttöä kun olen alusta asti puhunut odottavani tyttöä [:D]

Tällä kertaa ultrasta jäi miellyttävä olo [:)] Lääkäri oli suomalainen mies, joka selitti koko ajan mitä etsi/näkyi, kiitos hänelle [:)]

Takaisin