Tammimasujen lista <3

Status
Not open for further replies.
Eikö helsingin yliopistollinen keskussairaala kuulu hus:in piiriin ja kätilöopiston sairaala tohon helsingin yliopistolliseen? Kos on lyhenne siitä hgin yliopistollisen sairaalan kätilöopiston sairaalasta :)
 
Ok, en tiennytkään tota kun on ollut kaikissa tapaamisissa vaan puhe HUS:in alueesta :) En ole Helsingissä kauaa asunut, ja ei tullut itelle mieleenkään että olisi eri lyhenteitä. Kiitti!
 
En mäkään tiedä niistä sen tarkemmin, oli vaan mun päätelmä lyhennelistasta ja hus:in sivuilta, voin tietty laittaa ihan hus ja kätilöopisto sun kohdalle jos haluat mun yritin samalla vähän varmistaa että voisko se olla noinkin? :)
 
Olet kyllä. Sun sovellus ei oo vaan vielä päivittynyt ilmeisesti.
 

Liitteet

  • 1440360473797.jpg
    1440360473797.jpg
    55.7 KB · Katsottu: 36
Milzu95. Mulla ainakin näkyy noin juuri kuin lauruskaah laittoi.
 
Kirjaudu sisään uudelleen tai yritä päivittää uudestaan, mulla joskus teki kanssa niin etten nähnyt mut sit tulikin näkyviin jossain kohtaa. :)
 
La 21.1. Ikä 26. Esikoinen tulossa ja vielä ei varmuutta missä synnytän, haitarina joko itä tai etelä-suomessa ^^
 
Laskettuaika 4.1., Ikä 25, esikoinen, Tyks

Luulin jo laiitaneeni viestin tänne mut nyt ei näy missään en tiiä tuleeko jo toistamiseen.En oo mikään velho tällasten foorumeitten kanssa :joyful:
 
Laskettuaika muuttui rakenneultrassa tarkemmaksi eli 18.tammikuuta pitäisi terveen pienokaisen saapua maailmaan. :Heartred
 
Hui kun te ootte taas kirjoitelleet ☺ Mä aloitin koulun ja aika menee nyt pääosin koulujutuissa, vaikka onneksi on vapaapäiviä mukavasti. Saa viettää esikoisen kanssa aikaa. Si-nivel todella vaivaa nyt. Saa välillä oikein kunnolla lyllerrän, vaikka maha ei vielä suuren suuri ole. Eipä kyllä ole ehtinyt asian tiimoilta ostamaan si-vyötä raskausajalle. Voisi helpottaa kulkemista. Pitäis koulussa jaksaa kävellä kuitenkin aika paljon.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top