Tammimasujen lista <3

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2016' aloitti lauruskaah, 5 touko 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lauruskaah Piirimestaruustason postaaja Tammikuunmammat 2016

Eikö helsingin yliopistollinen keskussairaala kuulu hus:in piiriin ja kätilöopiston sairaala tohon helsingin yliopistolliseen? Kos on lyhenne siitä hgin yliopistollisen sairaalan kätilöopiston sairaalasta :)
  2. Milzu95 Oman äänensä löytänyt

Jooo näillä näkymin synnytän salossa :)
  3. vuanne Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2016

Ok, en tiennytkään tota kun on ollut kaikissa tapaamisissa vaan puhe HUS:in alueesta :) En ole Helsingissä kauaa asunut, ja ei tullut itelle mieleenkään että olisi eri lyhenteitä. Kiitti!
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. lauruskaah Piirimestaruustason postaaja Tammikuunmammat 2016

En mäkään tiedä niistä sen tarkemmin, oli vaan mun päätelmä lyhennelistasta ja hus:in sivuilta, voin tietty laittaa ihan hus ja kätilöopisto sun kohdalle jos haluat mun yritin samalla vähän varmistaa että voisko se olla noinkin? :)
  5. vuanne Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2016

Voi olla ihan noinkin :)
  6. Milzu95 Oman äänensä löytänyt

Minä en ole vieläkään listassa :sad001
  7. lauruskaah Piirimestaruustason postaaja Tammikuunmammat 2016

Olet kyllä. Sun sovellus ei oo vaan vielä päivittynyt ilmeisesti.

Attached Files:

8. Milzu95 Oman äänensä löytänyt

Mulla näkyy vaan mun nimimerkki siinä :/
  9. KIIAMARIA Kommentoinnin ninja Tammikuun äidit 2019 Joulumammat 2016 Tammikuunmammat 2016

Milzu95. Mulla ainakin näkyy noin juuri kuin lauruskaah laittoi.
  10. Milzu95 Oman äänensä löytänyt

No mitähän ihmettä? Miks mulla ei näy :sad001(
  11. alinah Kunnioitettu kommentaattori Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Kirjaudu sisään uudelleen tai yritä päivittää uudestaan, mulla joskus teki kanssa niin etten nähnyt mut sit tulikin näkyviin jossain kohtaa. :)
  12. maria75 Asioista perillä oleva Tammikuunmammat 2016

15.1./40 v. /
    TYKS / 1.
  13. Carkki89 Silmät suurina ihmettelijä

La 21.1. Ikä 26. Esikoinen tulossa ja vielä ei varmuutta missä synnytän, haitarina joko itä tai etelä-suomessa ^^
  14. Tuulias Vasta-alkaja

La 4.1., ikä 25, esikoinen, Tyks :happy:
  15. Tuulias Vasta-alkaja

Laskettuaika 4.1., Ikä 25, esikoinen, Tyks

Luulin jo laiitaneeni viestin tänne mut nyt ei näy missään en tiiä tuleeko jo toistamiseen.En oo mikään velho tällasten foorumeitten kanssa :joyful:
  16. lauruskaah Piirimestaruustason postaaja Tammikuunmammat 2016

Tuulias sun edellinen viesti näkyy tossa ihan heti sun uuden viestin yläpuolella :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. alinah Kunnioitettu kommentaattori Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Mun iän voi muuttaa 23, tuli nyt sitten yksi vuosi lisää. :) :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 4
  18. KIIAMARIA Kommentoinnin ninja Tammikuun äidit 2019 Joulumammat 2016 Tammikuunmammat 2016

Laskettuaika muuttui rakenneultrassa tarkemmaksi eli 18.tammikuuta pitäisi terveen pienokaisen saapua maailmaan. :Heartred
  19. Zuikkeli84 Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2016

Hui kun te ootte taas kirjoitelleet ☺ Mä aloitin koulun ja aika menee nyt pääosin koulujutuissa, vaikka onneksi on vapaapäiviä mukavasti. Saa viettää esikoisen kanssa aikaa. Si-nivel todella vaivaa nyt. Saa välillä oikein kunnolla lyllerrän, vaikka maha ei vielä suuren suuri ole. Eipä kyllä ole ehtinyt asian tiimoilta ostamaan si-vyötä raskausajalle. Voisi helpottaa kulkemista. Pitäis koulussa jaksaa kävellä kuitenkin aika paljon.
  20. sydänkäpy Vasta-alkaja

9.1/sydänkäpy/26v./Porvoon sairaala/1
Thread Status:
Not open for further replies.