Tammimasujen lista <3

Status
Not open for further replies.
Jo joku viikko sitten ultrassa arvioivat LA:n päivällä eri kuin mitä listasin aiemmin, ja ajattelin ettei sitä yhtä päivää aleta siirtäämään, mutta niinpä vaan tänään lääkärikäynnillä sanottiin, että uusi arvio laitetaan viralliseksi LA:ksi. Eli minut saa siirtää tuonne otsikon 14.1. alle, jos listaa jossain vaiheessa päivitetään :shy:
 
Mun laskettu aika ei vielä löytynyt listasta (oon sen jo aiemmin tänne viesteihin lisäillyt), mutta jos samalla kun päivität lisäät senkin. Eli: La 28.1., ikä 31 ja synnytys Kätilöopistolla. Ja ensimmäinen lapsi!
 
Mutkin voisi lisäillä listalle. La on 17.1 muut tiedot seuraavat Soffi85 / 30 / KPKS / 2.
 
Minuakaan ei listalta löydy (tai sitten silmäni harittavat :wacky:), vaikka olen ilmoittautunut joukkoon mukaan aikaisemminkin.

Tansku84 / 31 / 26.1. / PHKS / 1.
 
Mulla on la muuttunut ja synnytyssairaala lopultakin varmistunut. Eli uusi rimpsu:

La 6.1. -> 14.1. Ilona88 / 27 / KHKS / 1.
 
minultakin näköjään puuttuu laskettu aika täältä :) Eli alkuperäinen oli 3.1, mutta muuttui ultrassa 29.12. Ensimminen lapsi tulossa, olen 25 ja synnytyssairaala on naistenklinikka :)
 
Kaikki päivitetty!

Listalta poistettu käyttäjät: Wilbe, Minttusuklaa, Sirppana, jensky ja pesuki koska he eivät minulle ilmoittautuneet.

Skyline ei poistunut koska ymmärtääkseni kirjoittelee kyllä ryhmässä ?

Nyt taas korjailkaa jos meni jotain väärin. Ehdin tän viikon aika tiiviisti korjailla näitä, mutta ensi viikolla taas jää vähän unholaan koska mulla on muutto 9. päivän päästä ja tiedon tästä tosiaan sain edellispäivänä..
 
Sorry! Ihan oon tainnut unohtaa tänne ilmoittautua!
LA olisi 3.1.2016, ikää 26v, Kätilöopistolla olisi näillä näkymin tarkoitus synnyttää mutta voi muuttua muuton yhteydessä ja ensimmäinen lapsi on kyseessä. :)
 
Muuten meni oikein mutta mun synnytyspaikka on HUS ja tarkemmin Kätilöopisto :)
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top