Tammimasujen lista <3

Status
Not open for further replies.
Tansku en ainakaan huomannu sua missään kun lisäsin uudet ja kävin kaikki viestit alusta läpi että kuka on enää aktiivisesti mukanakaan :o

Nimimerkkini näkyi listalla, mutta tietoja ei. Tekeeköhän sovellus temppujaan? :)

Eli 16.1 ja tiedot olisivat LA 16.1.2016/MINS/26-v/HUS ja ensimmäinen beibi tulossa!

Joo näkyy vaan sun nimimerkkis mullekin tuolla listalla, mutta lauruskaah lisää tiedot kun ehtii koneelle. :)

Ultrassa käyty nyt, neuvolan mukaan la oli 31.1.2016 ja itte olin laskenut ton 26.1.2016 rtestin mukaan mutta ultrasta löytyi siis 6 päivää isompi kaveri niin jos voi muuttaa mun lasketuksi ajaksi 25.1.2016 :) <3

Kyllä ne siellä lukee :) eli sovellus kusee, oisko mimille tai jollekin käyny jo aiemmin sama ettei päivittyny puhelimen sovellus heti listan kanssa :)

Liitteet

• 1437721505515.jpg
    1437721505515.jpg
    50.6 KB · Katsottu: 40
Nojoo, voi olla että mullakin kusee tää puhelimella. :D

Mä oon täällä pitkään jo seuraillu ja nyt varmistu virallinen laskettu aikakin eli voisin tulla mukaan! 27.1. / Laurajm/ 20 / VAS tai TAYS / 1.

Minä olen kalsi kertaa listalla :D La oli ensin 19.1 mutta vaihtui siis 21.1 :) voisitko poistaa nimeni 19.1 kohdalla sitten kun olet koneella taas? :)

Muokattu viimeksi:
Laurajm, Vieläkö VAS:ssa on synnytystoimintaa? Muistelen et loppui jo kokonaan vai onko vielä ns virka-aikaan kuitenkin..

Aphrael, mulle sanoivat että synnytyssairaala on ensisijasesti TAYS. Mutta Vasissa kuitenkin nimenomaan virka-aikana joissain tapauksissa. Mulle voi kyllä toki laittaa vain tuon TAYSin listalle :)

Laurajm, Joo mä en ole nyt niin seurannut tuon asian etenemistä. Ajoittain tulee intrasta luettua uutisista. Olen siis Taysissa töissä, mut täysin eri erikoisalalla.

Mä vaihdoin jossain kohtaa nimimerkkiä, ni tää on mun: 25.1. Katjusk4 / 26 / SATKS / 1.
Mut LA on muutunu 16.1. :grin

Status
Not open for further replies.
Takaisin