Tammimasujen lista <3

Status
Not open for further replies.
Kai munkin täytyy sit opetella elämään neuvolan aikataulun mukaan eli munkin lasketun voisi vaihtaa sinne 24.1. (ultraaja oli kyllä samaa mieltä mun kanssa et la on 27.1. mutta ei tarpeeksi heittoa et olisi siirtänyt laskettua kuitenkaan).
 
mä elän kanssa neuvolan la:n mukaan vaikka nt-ultrassa oli 4pv isompi
 
Kaikki päivitetty jälleen.

Mutta, jos huomaatte virheitä, korjatkaa mulle !

JA mikä olisi erityisen tärkeää, niin "ilmiantaisitte" foorumilaiset jotka jostain syystä, eivät enää kuumeile kanssamme tässä ryhmässä. Tai ovat muuten vain olleet pitkään pitkään poissa.
 
Keräilin tossa jo joitakin ketä on ollut todella pitkiä aikoja sitten foorumilla viimeksi. Toki voi olla kiinni kesälomista tms, mutta tosiaan lasken heidät nyt listasta pois, jos jatkossa tulevatkin takaisin, niin listalle pääsee aina.

Nämä käyttäjät olivat tämän kuun alussa / kuun vaihteessa, joten heidän tilannettaan haluisin kysellä, laittakaa vaikka yvtä tms tai joku sanokaa jos henkilö on esim. kesälomalla :) annan siis näille 2vkoa aikaa ilmoittautua, siinä ajassa varmasti joku ainakin pääsee käymään täällä ja kuten sanoin, aina pääsee takaisin ! :)
Mutta kuulutetaan:

Wilbe
Minttusuklaa
KaTju26
Sirppana
jensky
skyline
susityttö
pesuki
 
Muokattu viimeksi:
Heippa! Odottelin ensimmäistä ultraa että varmistuisi tuo laskettu aika kun luulin, että menisi sittenkin helmikuulle, mutta väärässä olin, aikastui 10 päivällä.. :D

Eli la 20.1/34/Jorvi/1.
 
Laitanpa minäkin, nyt kun ultrassakin asia tsekattu:

La 28.1./31/Kätilöopisto/1.
 
Eilisen nt-ultran jälkeen la muuttui 26.1.2016 (aikaisemmin 31.1.) / PHKS / 1.

Josko ystävällisesti Lauruskaah muuttaisit listaan? :happy:
 
Tansku miksen löydä sua listasta nytkään :eek: vai siis etkö oo ennen ollu siinä? :eek: mutta joo muokkaan viimeistään maanantaina kun oon taas koneen ääressä :)
 
Lauruskaah: voihan se olla, että en ole ilmoittautunutkaan o_O Olen saattanut nähdä unta siitä, että ilmoittauduin. :wacky: Mikä on kyllä minulta ihan mahollista.

Ja ikää tosiaan on sen 30 vuotta.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top