Tammikuussa Tapahtuu :)

Hitsit kun särkee alaselkää ja vähän supistaa normaalia kivuliaammin. Oiskohan tämä nyt sitä vai onkohan nämä vaan jotain valmistavia..? Selkää on kyllä särkeny eilisestä asti säännöllisen epäsäännöllisesti Ihan kyllä olisin valmis jo jakautumaan, aika yllättävästi.

Pitäiskö tässä lähteä vielä pesee saunan lattiaa juuriharjalla perse pitkällä niin jos se edistäisi tilannetta..?  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a070.gif[/img] 
 
Mustikki  Kunhan et ennen mua nyt mene poksahtamaan >=D Mullakin oli tossa aamulla taas (tai edelleen, illallahan ne jo alko) sellasia "menkkakipumaisia supistuksia"..tottahantoki ne siitä sitten loppu mutta piristää kyllä ihmeen paljon jokakerta kun jotain uutta tapahtuu =)
Sairaalakassinkin kävin tossa jo uudelleen läpi ja tein aikapaljon lisäyksiäkin...ehkä jopa liikaa..no, ompahan sitten valinnanvaraa, että mitä pistää pikkuselle päälle ekaa kertaa. Sudän taas suli kun niitä pikku vaatteita kävi läpi
oih emoticon
 
Salla ei pelkoa. Selkää ei enää säre juurikaan ollenkaan ja supistelut on lähes kadonneet tai ei ainakaan ole enää niin kivuliaita. Melkein jo luuli että josko se olisi sitä mutta pyh.
Enkä sitten menny pesee saunan lattiaa lauteiden altakaan. Mulle kyllä suositeltiin sellaista kunnon siivousta että sekin voisi tepsiä..

Sairaalakassi on täällä käytännössä pakattu; enää sieltä puuttuu crocksit, kamera ja kylppärissä avoinna oleva toilettipussukka. Saa nähdä milloin ne oikein pitää laittaa kassiin emoticon
 
minäkin ollut hieman tausta selailija.. mutta nyt ei enää tiiä miten päin olisi ku La oli 19.1 ja aika malttamaton on fiilis.. emoticon  
tosin oon kyllä suosiolla osannu varautuu et yli menee heittämällä mut jotenki on vaan niin malttamaton olo kun ei minkäänlaisia merkkejä mistään vaikka mitä poppakonsteja yrittäis..  
(suur siivous, saunominen ja miehen kans hommailut.. ja ei toivoakaan :D ) vielä ois noi rappusten ravaamiset eessä mut mahtaa olla liian raskasta tälle mahalle.. emoticon
(tosiaan sellaset 20kg tullu raskauden aikana.. auts..)
ja ei tässä muuten mitään mutta aika käy niin hemmetin pitkäks olla yksin kotona ku mies on aina vaan töissä.. mutta jospa tuokin korjautuisi tässä kohta puolin.. emoticon

Tsemppia kaikille odottaville mammoille varsinki ylimeneville.. :) niin ja onnittelut kaikille pienen nyytin saaneille..! <3
 
Peiton heiluttelusta ei sitten ollut mitään apua. Luulisi että sillä se tulee pihalle millä se on sinne saatukin. emoticon Ehkä sitten jotain suursiivousta olisi alettava tekemään.
Olen kyllä ollu alusta asti vähän sitä mieltä että eiköhän se mene helmikuulle asti ennen kuin tämä kaveri tulee pihalle mutta saahan sitä nyt kuitenkin toivoa että tulisi vähän aikaisemmin pihalle. emoticon

Ukko menee piakoin hakemaan meidän karvapallerot mummolasta takaisin kotiin. Viettivät siellä sittenkin pari yötä ja me nautittiin vapaasta. Hauskinta tässä olisi jos joutuisivat menemään takaisin jo ensi yönä kun tulisi sitä menoa. Toivossa on hyvä elää  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/s070.gif[/img] 
 
Täällä ei peiton heiluttelusta olis muutenkaan mitään toivoa kun toi mun jätkä on näitä miehiä jotka sanoo "emmä haluu tökkii sitä päähän!!" emoticon  Annan siis asian suosiolla olla..ainakin saa nukkua rauhassa ^^

Tänään aamulla supisteli aika hyvin parin tunnin ajan melko säännöllisestikkin...mutta tadaa..taashan ne sitten otti ja loppu ku seinään. Ruokaan lorautin äsken mukavan määrän chili kastiketta jos vaikka tulisuus ois auttanut..mutta ei..Taitaa tyttö vaan tulla isäänsä ja nauttii tulisesta ruuasta xP No can do..
 
Meillä oli peiton heiluttelusta paljonkin apua nimittäin heti sen jälkeen menin suihkuun ja huomasin että lapsivettä rupes tuleen.. pikkuhiljaa se tuli ja yöllä leikattiinkin jo (vauva oli siis perätilassa). että täällä ainakin toimi "käynnistyksessä" tosi hyvin emoticon

Pikkunen on nyt vajaan viikon vanha ja tosi kiltti. nukkuu paljon, niinku tuon ikäisen kuulukin ja imetys sujuu hyvin :)  Haava on parantunut hyvin, huomenna mennään tikkien poistoon. eilen kävin koiran kanssa kävelyllä. Hidastahan se kävely vielä vähän on mutta pääsipä ulos kuitenkin :)
Pikkunen on vähän räkänen ja aivasteleekin jonku verran..Piti laittaa pinnasängyn jalkojen alle pääpuolelle kirjoja että ei oo ihan tasanen nii olis helpompi pikkuisella hengittää.

Tsemppiä kaikille vielä odottaville ! :)
 
En voi olla paljastamatta, Sadepilvi on saanut tänään tyttären! Onnea koko perheelle!! 

emoticon
 
Ihanaa Sadepilvi! Yritän ehtiä sinne ennen kuin lähdet kotiin. Minä en enää jaksa stressata koko asiaa. Tulee sitte ku tulee. Täällä on testattu miljoonaan kertaan parin viikon aikana seksi, sauna ja siivous. Meijän vauva ei niistä piittaa.

Epäsäännölliset supparit on muuttuneet aiempaa kivuliaammiksi ja maha on todella valahtanut lanteille. Päivänä jonain.
 
Hienoja uutisia Sadepilveltä! emoticon

Onneksi ei tarvinnut sitten käynnistykseen asti mennä!
 
Onnea sadepilvi ! emoticon

Täälläkin merkit viittaa taas lähemmäs...eilen kun supistuksia oli vaan aamulla niin tänään niitä on ollut kokopäivän!! Ei vielä tarpeeks säännöllisiä mutta jokatapauksessa ^^
 
Onnittelut Sadepilvelle!

Täällä ei vieläkään mitään ihmeempiä merkkejä. Tänään oli vuorossa kunnon löylyt saunassa.

Mies vähän uhkailee että olisi tulossa kipeäksi.. Nyt ei tosiaan olisi paras hetki sille taudille! Mä en suostu ottaa ketään muuta mukaan kuin oman ukon!!
 
Mahtavaa, kun pitkään odottaneillakin tapahtuu! Ja muilla! 

Minäkin eilen illalla säikähdin tajuamaan, että vaikka en kuulu kärsimättömiin (ihan mieluusti saa mennä vielä viikko, pari, vaikka LA on nyt ensi keskiviikkona), ja vaikka on tavallisempaa, että menee muutaman päivän yli 40 viikkoa.... niin ei sitä oikeasti mistään tiedä!

Tuli pari kipeämpää supistusta peräkkäin ja tälle naiselle hätä pöksyyn: on tärkeitä vanhempainyhdistyksen avustushakupapereita vielä kirjoittamatta yms... Olisipa noloa, jos esikoiseni koulun iltapäivän harrastuskerhoilta jäisi avustukset saamatta siksi, että madame Kressida ei 'muka' osannut varautua siihen että tammikuun lopun hakuaikaan saattaa olla muita kiireitä!

Niinpä tempaisin eilen illalla ja kirjoitin hakemukset supernopeassa ajassa ja hoidin muitakin yhdistyksen asioita joilla on deadline. En kaikkia mutta kiireimmät. 

***

Pesänrakennuspaniikki nostaa päätään, eikä se ole ihan hyvä juttu tässä vasta-muutetussa-asunnossa jossa olohuone on vielä laatikoiden, kokoamattomien hyllyjen ja nyssyköiden kaatopaikkana. Luulin, että pärjään tässä pikkuhiljaa sisustellen, mutta nyt alkaa ahdistaa kun "kaikki ei ole valmista vaikka vauva tulee!!". Tää on joku tosi alkukantainen vaistomainen hätä, luulemma. 

Tänään olenkin järjestellyt vaatehuonetta, leikannut fiskarsin saksilla (paremman työkalun puutteessa) patjaa pienemmäksi yhden lapsen sänkyyn, johon ei ole ollut sopivaa patjaa '(tää on pakko tehdä nyt!!' ikäänkuin olisi, kun oikeasti asia on roikkunut jo kaksi vuotta hoitamattomana..... huoh), lajitellut kenkiä, lakaissut puolet asunnosta (koska en kehtaa käyttää imuria näin iltamyöhään), etsinyt huonekasville paikkaa, pakottanut kumppanin luomaan lumia parvekkeelta.... Seuraavaksi siivoan askartelukorin. Outoja muotoja saa tämä viime hetken pesänrakennushulluus. Esikoista odottaessa pesin asunnostani seinät viimeisinä päivinä! 

Jesh, nyt askartelukorin kimppuun. 


 
Hyvä Kressida! Minä luulin, että olen ainut omituinen, kun suuren linjan siivous ei jotenkin kiinnosta (koska koko äitiysloman olen lähinnä siivonnut), mutta pikkuvärkkäily on niin mukavaa. Minäkin tuossa päivällä siivosin ompeluboxin ja järjestelin neulontalangat ja puikot. Astiakaapin ja korulaatikon eilen. Nauroin koirille äsken, että huomenna on niitten lelu- ja luukorin vuoro. Ja Oonuska, saunakin on pesty jouluksi ja kerran jo sen jälkeenkin. HIh
 
Jotenkin sellanen tunne, että 12h sisäl se ois menoo =P Nyt jo vähän yli tunnin supparit ollu säännöllisiä (vähän yli 5 min) ja ehkä vähän jopa kovemmiks muuttunu. Nyt pitäs varmaan vaan koittaa mennä nukkumaan koska jos se ois tänä yönä lähtö niin parempi sitä ennen koittaa viel torkahtaa =))
 
kuulostaa lupaavalta salla88!!

Mites muuten oli ton seksin laita synnytyksen jälkeen? Onko joku sääntö? ku muistaakseen jostain luin että kun on jälkivuotoo niin ei kannattais tulehusriskin takia? Täällä ois vaan yks kiimanen pariskunta ja tahtois jo päästä itse asiaan :D
 
basura Kävin tässä ajankuluks lueskelemassa tosta asiasta ( kun nyt näiltä supistuksilta en oikeen unta saa) niin kaikkialla sanotaan aikalailla sitä samaa, että jälkivuoto kannattaa odottaa loppuun ja sit voi taas käydä kunnolla kimppuun =D Keksikäähän kaikkea muuta kivaa sillä aikaa ;D
 
Ihanaa kuulla, että joillakin tapahtuu... Onnea viikonlopun aikana vauvansa saaneille!!!!

Täällä kiristellään hampaita ja toivotaan ihmettä. LA vasta huomenna, ja mie pelkäsin kauheesti jouluna, että syntyy "väärän" vuoden puolella... Ei ole ihme jos hermoja kiristelee.emoticon

Ainoa ajankulu on nykyään se kun kuuntelee kroppaansa, ja arvailee mikä paikka seuraavaksi prakaa. Uusimpana oireena kammottavat nivelkivut. Jos en olisi raskaana, niin juoksisin lääkäriin valittamaan reumaa.. Mutta, hei, tämä nyt vaan kuuluu tähän loppuaikaan (mulle on sanottu toi noin sata kertaa viimesen kahden kuukauden aikana), kyllä se helpottaa sitten synnytyksen jälkeen.

Kukaan ei vaan ole kertonut tolla mukulalle, että ulospäin voisi pyrkiä. Tyytyväisenä vaan kääntää kylkeä, ja joutessaan pyrkii hajottamaan mun kylkiluita. Tai yrittää saada aikaiseksi jonkin hupaisan sisäisen verenvuodon. Ihan vaan aikansa kuluksi... Hyvä että liikkuu, se tästä vielä puuttuis, että pitäisi jatkuvasti jotain liikelaskentaa tehdä.

Poppakonstit on olleet käytössä jo pitkään, joten lähden taas ravaamaan noita rappusia. Muut olen hylännyt tehottomina... ;)
 
Takaisin
Top