Heips kaikille,
täällä on elämään tullut suuria muutoksia. Saimme muutettua ja voin kertoa, että jos muutatte pienen vauvan kanssa niin hankkikaa ihmees muuttoapua. Itse muutimme ihan omin avuin ja huh huh mitä hullunmyllyä! Vähän turhan paljon kantamista, pakkaamista ja siivoamista.
Nyt mulla on sitten koulu alannut ja voi voi mitä itkua. En millään malttaisi olla vauvasta erossa, vaikka mies osaakin kotona hoitaa kaiken ja vauva on todella hyvässä hoidossa ja saa omaa maitoa, niin äitillä on silti paha mieli kun jättää toisen kotiin. Tänäänkin aamulla itkua tuli puoli tuntia ennen kouluun menoa ja koulussa joku kysyi, että miten vauva voi niin taas tuli itkua. No onneksi pojalla on silti oikein kaikki hyvin J ja opiskelu on ainakin lähtenyt käyntiin tosi hyvin. Aivan ihana paikka ja mahtavat opiskelukaverit!
Säde, mitä siin imetysoppaassa kerrotaan noista yleisistä asioista? Esim perhepedistä, vauvan lohduttamisesta ja tutista? Meillä poika tykkää tutista yli kovaa, mutta mun äitini kertoi, että itse en esim suostunut syömään tuttia ollenkaan, itse ikävä kyllä innostuin imemään sitten peukkua.
Peukaloinen, kiitos noista maitotiedoista, olen itse miettiny just noita ja totesin, että juu oikein olen kaikki ohjeet ymmärtäny!!
Myttö, Miimi Iines ja Ermu, ihanat nimet! Onnea paljon! Ja muillekin, joita en huomannut kommentoida
Ermu, mä haluaisin ehdottomasti päästä vauvauintiin, kun Leevi tykkää niin kamalasti uimisesta. Odotan itse sitä innolla ja meinaan ottaa mahdollisimman pian yhteyttä, että tietäisin koska niitä järjestetään täällä.