Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hopeareunus, minä olen ajatellut niin, että iloitsee nyt, kun on siihen aihetta. Jos jokin menee mönkään, niin luulen, että olisin yhtä surullinen joka tapauksessa, olinpa aiemmin reilusti hehkutellut tai en... Ajan kulumiseen/mielen malttamiseen valitettavasti en tiedä vippaskonsteja, ihan kamalaa kyllä tämä jännäily! Itse jännitän rv 4+3 ja 4+4, koska tuolloin oli ekat merkit komplikaatioista edellisissä raskauksissa.
Hopeareunus, minä olen ajatellut niin, että iloitsee nyt, kun on siihen aihetta. Jos jokin menee mönkään, niin luulen, että olisin yhtä surullinen joka tapauksessa, olinpa aiemmin reilusti hehkutellut tai en... Ajan kulumiseen/mielen malttamiseen valitettavasti en tiedä vippaskonsteja, ihan kamalaa kyllä tämä jännäily! Itse jännitän rv 4+3 ja 4+4, koska tuolloin oli ekat merkit komplikaatioista edellisissä raskauksissa.
Nene, minulla on käytössä nyt Möllerin raskaus- ja imetys-omegat, joissa foolihappo 400 ug ja D-vitamiini 10 ug mukana. Deetä menee lisänä 20 ug silloin, kun muistan ottaa. Muutaman päivän ollut käytössä myös maitohappobakteerit, joista on tutkittu, että ovat hyödyksi tulevalle lapselle (ilmeisesti vähentää ylipainon riskiä ja parantaa immuniteettia).