Ai saa vai Cool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ketjun alussa oli puhetta juhlista ja mitä kertoa kun ei voikaan juoda ym. Itselläni se ilo ettei tarvitse mitään keksiä kun olen koko elämäni ollut alkoholittomalla linjalla. Nykyään saa tosi paljon myös alkoholittomia juomia ja meidän firman juhlissa niitä myös tarjoillaan, mikä on tosi kiva :)
Aika hyvin löytyy myös alkoholittomia viinejä, siidereitä ja oluitakin mitä voi juoda :)
Mä olin perjantaina yksissä juhlissa ja kerroin muutamalle tutuimmalle ihmiselle viettäväni tipatonta tammikuuta, kun otin alkoholittoman alkumaljan. Ärsyttävästi tarjoilija viinintarjoilukierroksella heläytti kovalla äänellä: ai niin sulle oli se alkoholiton. Mun mielestä asiat voisi hoitaa korrektisti.
Olutta en juo, mutta ilmeisesti niissä on ihan ok-vaihtoehtoja. Alkoholiton kuiva siideri oli ihan hyvää, mutta kaikissa testeissä pärjännyt Torresin alkoholiton punkku oli ihan hirveää. Lähinnä se muistutti pahanhajuista mehua, ei punkkua.
Pari viikkoa sitten olin Tallinkin laivalla ja ajattelin, että nyt saa kivoja alkoholittomia drinkkejä. Baarimikot tarjoili tasan yhtä vaihtoehtoa, sekoitusta jossa oli ananasmehua, appelsiinimehua ja russiania. Tervetuloa 80-luvulle. Join sitten vichyä.
En oikein tiedä, mihin ketjuun tämä kuuluisi, joten huutelen täällä.
Olen lähdössä etelään lomalle. Ilmeisesti suositellaan fysikaalisten aurinkovoiteiden käyttöä. Onko kenelläkään vinkkejä näistä?