Voi ei
tirpsiskookoo! Meillä ihan sama homma! Esikoinen 1v 5kk alotti oksentaa 3.30 aamuyöllä ja yhdeksään mennessä oli laatta lentäny jo 15 kertaa
Mikään ei pysyny sisällä. Sinne jätin potilaan mummin hoiviin, kun piti töihin lähteä. Onneks voi jo paremmin ja ruoka alkoi maistua iltapäivästä. Meillä jännätään nyt, tarttuuko muihinkin
Pikaista paranemista teille
Julianna: Me oltiin viime vuonna Teneriffalla ja oli tosi kiva reissu
Voin suositella ainakin Etelä-Teneriffaa oikein lämpimästi. Tänä vuonna mennään ekaa kertaa Gran Canarialle, joten vielä en osaa sanoa, millanen paikka se on. Aurinkoa ja lämmintä pitäisi kyllä riittää vaikka mille saarelle päätyisi :)
Finski tosiaan vaatiin raskaustodistuksen, että raskaus on edennyt normaalisti jo rv 28 eteenpäin ihan kuten
Kyfi kirjoitti. Viime raskauden vika lento oli Finskilla ja multa tivattiin todistusta, vaikka olin vasta rv 23. Maha vaan oli ihan jäätävän kokoinen. Mulla oli neuvolakortti mukana ja näytin siitä, että ollaan vasta rv 23 ja se riitti :) Nyt on vika lento SAS:lla ja heillä tarttee todistuksen vasta rv 36 pitkilläkin lennoilla. Jos on kaksosraskaus niin sitten rv 28. Me kotiudutaan, kun poksuu 28+0. Kone onneks lähtee San Franciscosta takasin "jo" 27+6
Hyvät viikonloput munkin puolesta kaikille syysmammoille
Mulla menee tää viikonloppu töissä, mutta mielummin niin kun oksennustaudissa