Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuntuuko vauvan hikka vähän samalta kuin sydämen syke? Välillä ihmetellyt että mikä siellä sykkii että voiko oma syke tuntua noin...
Täällä äipäloma alkas ens vkolla. Kreisiä kuinka nopsaa aika tuntuu nyt menevän!Täällä paahdetaan raivolla tavaroita laatikoihin muuttoa varten, tosin hiljalleen kun hirvittää vähän että eihän vimmainen siivoaminen saa aikaan mitään suppareita, ei tartteis pienen yhtään aikaisemmin laskettua aikaa syntyä eikä varsinkaan näin muuttorumban keskelle. Mies kielsi kiikkumasta enää minkään keittiöjakkaran päällä ja kurkottelemasta.... Lääkäri sitten kielsi kyykkimästä ja nostelemasta mitään painavaa enää näillä viikoilla, kohdun kaulankanavaa kuitenkin tarkastuksessa oli jäljellä 3,4cm, lie kai se normaali näihin viikkoihin nähden?
Aikaisemmista muutoista poiketen tämä muutto pitää suorittaa pahimmassa tapauksessa (ehkäpä toisille normaalilla tavalla) vuorokauden sisällä jos avaimet uuteen asuntoon saadaan huonolla tuurilla vasta myöhään illalla. Aikaisemmat muutot on menny kuukaudessa kun on sanottu irti asunto vähän liian myöhään, tosin sillon ei oo tarttenu kiireellä mitään tehdä.
Pakattavana ei enää olisi onneksi paljon, astiat joista suurin osa lentää roskiin ( kun hommataan uudet astiat) ja minun sekä miehen vaatteet.
Ihana kuitenkin muuttaa ihan omaan asuntoon, ei tartte enää vuokralla kitkuttaa menemään ja maksaa toisen omaa.
Töitä ei olisi enää kuin 8 päivää ja sitten alkaa äitiysloma. Voi ihanuus, saa ihan rauhassa valmistella uudessa kodissa paikkoja pientä varten kuntoon ja laittaa sisustusta mieluisaksi...
Tänään on ollu supistuspäivä oikein kunnolla. Mietin jopa jo soittoo synnärille mutta nyt iltaa kohden on rauhottunu. Huominen työpäivä vähän jännittää mutta sitten jos sielläkin tulee niin meen suosilla lääkäriin. Vielä olis kuukausi töitä ennen lomaa. Onko muilla kaameita viiltoja alapäässä? Mullon niitä vähän väliä ja ne on tosi inhottavia. Tarttee varmaan neuvolaan soitella ja kysellä mitä ne vois olla.
Mulla vihloo kanssa välillä vietävästi. Kävellessä varsinkin. Liitoskivuiksi juurikin nimesi lääkäri nämä viime viikolla.Mulla on ja kai ne on niitä liitoskipuja tms. Tai sitä että vauva pökkii joko päällä tai jaloilla sinne alas :-D Eli pitäis olla ihan normaalia :)
Tänään on ollu supistuspäivä oikein kunnolla. Mietin jopa jo soittoo synnärille mutta nyt iltaa kohden on rauhottunu. Huominen työpäivä vähän jännittää mutta sitten jos sielläkin tulee niin meen suosilla lääkäriin. Vielä olis kuukausi töitä ennen lomaa. Onko muilla kaameita viiltoja alapäässä? Mullon niitä vähän väliä ja ne on tosi inhottavia. Tarttee varmaan neuvolaan soitella ja kysellä mitä ne vois olla.
Kyllä juomisen jälkeen on täälä hikka. Vähintään kaksi kertaa on hikka päällä päivässä.Hikotteleeko teidän muiden vauvat aina kun itse syö? Täällä alkaa aina ruokaillessa tikitys alavatsassa :D