Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tästä tulee yks niistä vuosista mitä muistellaan koko loppuelämämme.
Ihmeen hyvin meni nukkumaankin vaikka sisään kuulu kauhee pauke koko illan. Valvottiin miehen kanssa aamuyön puolelle, mut onneks tänään poika on ollu hyväntuulinen ja saatiin lepäillä aamupäivästä. -Ja nukuttiin kaikki pitkät päikkärit. 

olo ollut jo niiiiiiiiiiiiin tukala varsinkin kun eilen alkoi jatkuva selkäsärky ihan kerrasta, että soitin äsken neuvolaan ja kysyin mitä tälle voi tehdä. No, niitä jumppa- ja joogaliikkeitä, särkylääkettä ja lämpöhoitoa - ja lepoa. Ei siis mitään taikakeinoja tarjolla, blääh. 

Minun äidillä on jotenkin osuva nimi niille, kiskoo (=supistaa) minun mielestä kuvaava. Varsinkin kun lenkillä tulee ja alkaa kiskoo silleen et on pakko pysähtyä vetämään henkeä. Sitten kun ne "oikeet" supistukset alkaa, näitähän sanotaan harjotussupistuksiksi myös, niin ne tuntuu siltä kun rautakourat puristus mahan ja monilla myös selän ympärille, sattuu niin että on vaikee hengittää ja liikkua, ja sit just kun luulee et kuolema tulee, niin hellittää. Kyllä ne tunnistaa, viimestään kun tulee 2. ja 3. Ekasta saattaa vielä luulla et se oli vaan joku ohimenevä... Näin minulla kun esikoisen synnytys alkoi 2 viikkoa etuajassa, ihan rauhallisena perjantai-iltana kun katseltiin sohvalla leffaa. :)