Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla näkyy puhelimella paljon hymiöitä! :wacky: Käytän kyllä Internet selainta enkä sovellusta...

Oi, ihanaa kun ihmiset on saanut tänään paljon hyviä uutisia ultrassa! :)

BelleA, tässä ainakin on Quick reply, mutta vasemmalla näkyy ympyrä, jonka sisällä on +, siitä saa pidemmästi näkyviin kesken olevaa tekstiä. Siellä näytössä on ylhäällä oikealla valikko, josta voi esim lisätä kuvan tai hymiön. Onnea tutkimusretkelle :D

• Tykkään
Reaktiot: aBu
Äh, käytiin pankissa kyselemässä asuntolainaa omaa asuntoa varten. No tilannehan on nyt se, että lainaa ei tipu jos mä en saa vakituista työpaikkaa jostain kevään aikana.Että näin. Opiskelija-asunnosta pitäis muuttaa kesään mennessä pois...

Kannattaa kysellä useammasta pankista! Useammallakin kaveriparilla on käynyt niin ettö toisista pankeista ei myönnetä mutta jostain onkin saanu ihan hyvänki lainan.

Juu ehdottomasti eri pankkeihin vaan. Mulla kans kokemusta, et saattaa olla ihan toinen ääni kellossa kun meette eri pankkiin...

Kiitos rohkaisusta, eiköhän sitä tarvi sitten muuallekin soitella :)

Sama kokemus pankeista täällä, eka pankki ei meille aikanaan myöntänyt lainaa kun mä opiskelin. Osuuspankista saatiin sit taas tosi hyvä lainatarjous ja sen asiakkaita ollaan edelleen. :)

BelleA, tässä ainakin on Quick reply, mutta vasemmalla näkyy ympyrä, jonka sisällä on +, siitä saa pidemmästi näkyviin kesken olevaa tekstiä. Siellä näytössä on ylhäällä oikealla valikko, josta voi esim lisätä kuvan tai hymiön. Onnea tutkimusretkelle :D

Meillä taitaa olla eri sovellukset, nimittäin mulla tässä iphonen sovelluksessa ei ole kuvailemasi kaltaisia juttuja.

Mä olin testannut vaan kaks sillon 3+5 ja 4+1, mutta nyt piti vähäoireisena varmistaa ihan senkin takia, kun viikonloppuna olis tarkoitus paljastaa odotus eräille läheisille. :) Että on mitä paljastaa, huh! :D

Nukkumatilla vissiin oli liian vähän unihiekkaa mukana kun meille tuli. Heräsin puoli viideltä eikä unta näy, kello ois soinu muuten vasta kasilta :( sama homma eilen.

Tiällä tä ihana pikku termiitti piätti et tälle aamulle sopiva hertysaika on 5.08. Ja voe että ku tätä äiteetä ois nukuttanu...

Hemsku: mulla nyt neljäs yö peräjälkeen tolla kaavalla! 4-5 maissa herään johonkin, sit tunti-pari pyörimistä ja nukahdan just ennen kun herätyskello soi!
Ne hormoonitko jo herättää? Totuttaa yöheräämisiin vai mitä ihmettä? Väsyttää muutenkin 24/7, ni yöllä ois kiva nukkua o_O

Täällä pikkumies valvotti. Hampaita tulossa ja särkylääke ei auttanut yhtään, joten ei sitte paljoo nukuttu...

Jaahas, jos se tuo aamun herätysaika ei riitäkkään ku ei pysy edes sähköt. Koittaa sit läppärin alossa viihdyttää poitsua ku ei tuo puuro oikeen valmistu :mad:

Takaisin