Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei! On ihana ollut lukea taustalla juttujanne ja iloita salaisesti kanssanne!
Täältä liittyy siis yksi odottelija joukkoonne pelonsekaisin tuntein. Laskettuaika olisi 5.9., ja kovasti toivon, että kaikki menisi hyvin. Takana on kaksi raskautta, joista molemmista pojat. Raskauspahoinvointi oli molemmista sitä rajumpaa mallia, joten sairaalassa tiputuksessa olo tuli erittäin tutuksi.
Nyt ei vielä samanlaisia oireita, mutta eihän ne edellisissäkään alkanut näillä viikoilla . :)

tervetuloa kirpula! toivotaan ettei pahaolo ylly aivan samalle tasolle kuin edellisissä!

Mä pelkäsin jo ekassa keskenmenoa, mutta silloin onneks kaikki meni hyvin.

Tokassa raskaudessa (päättyi km.n n. rv. 9) tiesin oikeestaan kokoajan et ei tuu päättyy hyvin. Mulla oli siis vuotoa kokoajan siitä asti kun menojen piti alkaa ja varhaisultrassa sikiön koko ei vastannu viikkoja.

Kolmannessa raskaudessa olin luottavaisempi koska mitään ylimääräisiä vuotoja yms. poikkeavaa ei ollu.

Neljäs raskaus ( km rv.6) Olin kans hyvin epäileväinen koko ajan, Koska tuli sellasta mekkoja edeltävää tuhrua. Näin jälkikäteen on varmaan ollu tuulimuna, koska ultrassa ei näkyny mitään raskauteen viittaavaa vuotopäivänä 4 ja tyhjennys vuoto oli niin niukkaa verraten edelliseen.

Nyt on vähän luottavaisempi olo kun ei oo ollu mitään vuotoja vaikka edellinen km olikin 11/14

Laitan omanapaisesti nää kuvat koska oon vaan niin tyytyväinen ja tulen vaikka viikonloppuna turisemaan teidän kanssanne :) hyvää yötä! Oon niin superonnellinen <3 ja Huom uskon että viiva olisi ollut vieläkin vahvempi mutta toi on tehty iltapäivällä jostain pissa numero 13 ja tunnin pidättelyn jälkeen joten raskaana olen ja tukevasti! Merkki rsfu. Viivat piirtyi kastamisen jälkeen heti.

Liitteet

• 2015-01-07 22.56.32.png
    2015-01-07 22.56.32.png
    286.4 KB · Katsottu: 37
  • 2015-01-07 22.55.46.png
    2015-01-07 22.55.46.png
    499.6 KB · Katsottu: 37
Mimosa hihii <3 ja muuten pitikin sanoa että täällä on sittenkin sama käytäntö että viikolla 9-10 eka ultraääni ja seuraava vasta 22. Eli taisin tarinoida omiani aiemmin. Onpa vähän ultria..

Vitsi palaaminen "kesäloman" jälkeen takasin töihin on imeny niin mehut etten oo ollenkaan muistanut kirjotella vaikka oon käynyt kyllä lukemassa :)

Paha olo iski tänään aamulla oikeen ja töissä olin tosi freshinä :D

Alle viikko enään varhaisultraankin... niin se aika vaan menee!

Ja tervetuloa kaikki uudet :) meitä alkaa olla jo hyvän kokonen porukka, toivottavasti kuitenkin saadaan vielä lisää :)

Mä en pelkää kohdunulkoista enkä normaalia keskenmenoa mutta toista tuulimunaa pelkään kyllä ihan älyttömästi.

Hyppään uutena mukaan, heippa vaan kaikki!!

Kaksi hoidoilla saatua murua ennestään ja nyt yllätysplussa ja syyskuun puolivälin kieppeillä LA (en muista tarkkaan, milloin kierto alkoi ja lisäksi on tosi epäsäännöllinen...).
Taustalla on kymmenkunta keskenmenoa eri viikkoina, osa itsekseen keskenmenneitä, yksi kkm ja pari tuulimunaa. Siltä pohjalta aika varovasti suhtaudun vielä kolmosen syliin saamiseen, mutta aion nyt joka tapauksessa nauttia tästä ihanasta ylläristä!! :)

Onnea ja tervetuloa kaikki uudet! :) MiM3, ainakin testivoivat näyttää lupaavilta.

Mim, onneksi olkoon! Vahvat viivat tikussa :) + Olen vihdoin tavannut vertaiseni tehtyjen raskaustestien määrässä :)

Takaisin