En tiedä, oon vähän herkkänahkanen vissiin kaikelle niin sitten pienikin pelko saattaa aiheuttaa isompia pelkoja :S on vaan semmonen olo että kaikki ei oo hyvin. Nyt vaan tarttee kärsivällisesti odotella pari viikkoa sitä varhaisultraa
Päivää tännekin :) Siirryn mukaan raskaaksi 2015 ketjusta ja päivittelen tietoja tännekin, vaikka kirjoitin tuohon toiseenkin syyskuisten esittelyosioon. 28 on ikää ja kolmatta lasta odotellaan. Ennestään tyttö 1/12 ja poika 6/13. Plussattu on 4.1 ja neuvolaan soiteltu tänään. Laskettuaika neuvolan mukaan 14.9 ja eka neuvolakäynti olisi 4.2. Uskomattomalle tuntuu ja uskon todeksi vasta, kun neuvolassa sydänäänet kuuluu :) Täällä onkin paljon viestejä ja yritän päästä mukaan juttuun. Lueskelen noita vanhempia viestejä oikein ajan kanssa myöhemmin niin tulee muutkin kirjoittelijat tutuiksi :)
Hemsku, onneksi se oma tunne voi hämätä vaikka olisikin pahaenteinen. Mulla oli eiskoista odottaessa jonkun matkaa toiselle kolmannekselle saakka vahva tunne siitä että joku on huonosti. Olin ekan kolmanneksen lopulla tosi masentunut, ja ihan varma siitä että kesken se menee kuitenkin. Itkin päivittäin jo valmiiksi menetystäni. Harvinaisen terve vauva sieltä kuitenkin syntyi, eikä tippaakaan ennen aikojaan.
Orm onnekas sama oli mullakin esikoisesta ja vielä synnytyksessä olin ihan varma että lasta ei elävänä tähän maailmaan saada, mut kaikki menikin ihan hyvin. Nyt oon vielä enemmän huolissani.
Moikka!
Minäkin ilmoittaudun tänne turisemaan tuolta 2015-ketjusta. Laitoin jo tuonne listaukseen tietoni ja syyskuisiin samoin.
Esikoinen ilmoitti vihdoin eilen tulostaan, ja laskureiden mukaan la olis 10.9.
Mun täytyy ihan perehtyä teidän juttuihin paremmalla ajalla. Muutenkin nyt keskittyminen vaikeaa ja ajatukset harhaillee eilisen plussauksen jäljiltä niin mietin josko hetken pitäisin taukoa foorumilta ja seurailisin taustalta... :)
Mut veikkaan et ennemmin tai myöhemmin kaipailen vertaistukea ja vauvahöpöttelyseuraa, joten saatanpa olla hyvinkin pian täällä takas
Mua on alkanut mietityttää että mitä jos se raskaus onkin alkanut silloin kiertoa aiemmin. Että jos se vaan ei vielä näkynyt testissä ja kuukautiset tuli hämäyksen vuoksi (ennen niitä olin ihan varma että on kiinnittynyt). Mitä jos se syntyy kuukautta aiemmin? Ihan hulluja ajatuksia, kai se nyt olisi näkynyt testeissä aiemmin jos näin olisi! Pitää ostaa se digi varmaan.
Mun mies on ihana :) Olen seuraillut meidän tuplavaunujen lähetystunnuksella niiden toimitusta, ja eilen katsoin ja totesin ääneen että eivät oo vielä paikkakunnalla. Mies vaan totesi että eipä niillä vissiin ihan kauhee kiire vielä ole. Ja minä siihen että ai mitenniin ei ole, ollaanhan me raskausviikolla 4+4 jo
Ja näköjään olenkin laskenut alusta asti raskausviikot pieleen. Lasketusta ajasta laskettuna (nettilaskurilla) on 4+4 tänään vasta. Lasketaankohan se kuukautisista niin että kuukautisten alkamista seuraavasta päivästä alkaa laskeminen? En muista miten nää menee, nopeastipa asiat unohtuu. Ihmettelinkin kun neuvolan terkkari sanoi puhelimessa päivää vähemmän lukeman kuin minulla itselläni oli menossa.
Mulla edellinen kierto oli 26 päivää. Sen mukaan neuvola laski lasketuksiajaksi 14.9 ja vau:n laskurin mukaan la olisi 13.9 :O Näin ne vaihtelee. Ultrassahan se taas sitten muuttuu :)
Tuossa katsoin siitä vau:n odotus appsista tän 5+2 päivän tekstin, niin siinä sanottiin, että vain viisi prosenttia lapsista syntyy laskettuna päivänä. Itsellä esikoinen kuuluu tuohon viiteen prosenttiin ja syntyi juuri silloin kun pitikin. :) Saa nähdä kuinka nyt käy. :)
Mulla synnytykset ollu 38+0, 42+0, 41+5 ja 41+6(43+2) viimesin kaynnistettyna. Painoina oli 3.65kg, 3.8kg, 3.4kg ja viimesin jatti 4.79kg. Ainoastaan kuopus kaynnistettiin... Talla kertaa jos nayttaa isolta aijon vaatia kaynnistyksen aikasemmin, en toista kertaa halua jattia synnyttaa. Siita jaany pikku pelko vaikka synnytys oliki helpoin noista kaikista :D