Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maki haluun alkuraskauden ultraan enka jaksas odotella puoleen valiin :( Himskatin maa jossa vaan 1 ultra...

Taalla hirvee flunssa, viimeks olin nain sairas kuopusta odottaessa. Milla tasta paasee eroon? Ei pysty 2 pienen lapsen kanssa lepailla ja elukatki pitaa hoitaa.

Eilen oli kiva paiva, tamma juoksi hyvin vaikka ei sijottunu. On ontuillu ja missannu toita sitte voitti kuukaus sitte joten ei tullu yllatyksena etta ei jaksanu maaliin saakka kunnolla juosta. No 3 viikon paasta uudelleen, toivottavasti.

Onko teilla muilla lemmikkeja? Meilla kissa ja koira (lehmien, lampaitten ja hevosten lisaksi) molemmat ulkona elavia.

Nyt pitäis vaan osata päättää, että pitäisikö mennä ultraan vaiko ei.. Olisihan se kiva, muttamutta. Vaikea päätös!

Ja eläimiä ei tästä taloudesta allergioiden vuoksi löydy :(

Mä en mee varhaisraskauden ultraan, ajattelen niin, että jos kohtalo on päättänyt jonkin menevän pieleen, niin se menee ultrasta riippumatta. :) Eikä tota ylimäärästä rahaakaan kyllä ole.

Tuo on ihan hyvä pointti. Toisaalta sais tietää, että onko siellä ketään..

En minakaan meinaa maksaa ultrasta joten "rauhassa" odottelen sinne puoleen valiin. Ei se raha ikava kylla puissa kasva ;)

Meilla tan vu0den eka vasikka synty tanaan :D pieni tytto jatkamaan maidon tuotantoa (toivottavasti). Kohta alkaa kiireiset ajat kun vajaa 40 lehmaa pitas poikia seuraavan reipas kk sisalla... Karitsojakin syntyny jo 9kpl viik0n sisalla. Miehen aiti kasvattaa puhdas rotusia lampaita ja niiden halutaan syntyvan tammikuun alkupuolella jotta ovat mahdollisimman isoja kesan nayttelyissa.

Minäkin ilmoittaudun ryhmään mukaan uutena!

Uuden vuoden päivänä, kun olisi pitänyt kuukautisten alkaa testasin ekan kerran, ilman tulosta. Tänään uusi yritys ja selkeä plussa. Apteekin clearblue-testejä käytin.

Esikoista odotellaan ja yksi km takana kesäkuussa vk11.

Uusinta vasikkaa lahemmin tutkiessa huomattiin etta ei taida POJASTA tulla hyvaa lypsylehmaa :D

Himskatti ku ei jaksas teha yhtaan mitaan tanaa. Hevosten ruokintakin kesti tuplasti normi ajan kun ei vaan jaksa... toivotaa et taa flunssa vaistys pian...

Tervettuloa uusille ja onnea matkaan. Joulun aika oliki hellaa aikaa monelle ;)

Kiitos onnitteluista!

Mietin, että pitäisikö heti keskiviikkona soittaa neuvolaan, vaikka ajan saa todennäköisesti vasta reilun kolmen viikon päähän. Tosin taitaa jäädä soittamatta, kun menee ke ja to työreissulla toisen paikkakunnan toimipisteeseen. Ke ollaan työkaverin kanssa soittoaikaan junassa ja to pyörii varmaan liuta sen toisen paikkakunnan porukkaa koko ajan ympärillä. Olisi kiva olla jotain pientä rauhaa soittaessa. Onneksi pystyn välillä pitämään etäpäiviä, silloin on hyvä hoidella näitä asioita :). Muutenkin on niin ohuet seinät toimistolla, että sieltä ei soitella jos muita paikalla...

Edellisellä neuvolakäynnillä (sillä yhdellä millä kerkesin käydä) mies ei päässyt mukaan ja sitä taisi vähän harmittaa. Pitää koittaa tällä kertaa ajoittaa paremmin...

Eläimistä oli puhe. Meillä on kaksi koiraa!

Heip, tässä lukasin tämän "lyhyen" tammikuun viiden päivän ketjun läpi ☺ vastailen vähän kaikkeen mitä enää muistan. Ensmäistä aviomiehen kanssa ootellaan, plussattiin 1.1. ja varmistus eilen digillä 2+3. Miehen kanssa oltu naimisissa reilu 4 kk ja yhdessä 13 vuotta (no eläpä!! vähä sillä kesti, mutta lopulta kosi ) Taloudesta löyttyy 10 vuotias koira-pappa. Neuvolan täti varasi ensisoitolla jo varhaisultra-ajan, kun on niin epäsäännöllinen kierto ollut. Sinne siis matkataan 16.1 ja neuvolaan mennään 20.1. Jännittää ihan pirusti, mutta teijjän juttujen lukeminen helpottaa kovasti, ku ei vielä haluta kertoa läheisille, vasta sitten 12. viikon jälkeen. Omia lapsia ei siis vielä ennestään ole, mutta lasketaan miun sisarusten lapset samaan perheeseen, ku ollaan niin läheisiä sieltä löytyy 12, 10, 9 ja 5 vuotiaita leikkikavereita meijjän pikkuselle.

Moi kaikki! Tulin tännekin nyt sit juttelee ja juoruumaa niitä näitä :) plussasin eilen pregcheckillä, sain kivat viivat ja ne riittää mulle :) olen aiemmin ollut Raskaaksi 2014 ryhmässä ja muutaman päivän ehdin Raskaaksi 2015 kärvistellä ;) esikoista odotan, onni tuli vihdoin oikeeseen osoitteeseen ja pääsen odottamaan ruhtinaaliset 8 kuukautta pikkusen/pikkusten tuloa maailmaan <3 (miehen suvussa muutamia kaksosia)

LA eri laskureilla näyttänyt eri tulosta! eli 14-19.9.2015 ihan hullua..

PS. luen teidän aiemmat turinat vähän myöhemmin, nyt painaa jäätävä väsy päälle joten meen peiton alle :)

Pölhö kysyy; onko rv 4+0 se päivä kun menkkojen pitäisi alkaa? oonko nyt ihan kujalla.. tuli jotenki kökkö olo kun laskurit elää omaa elämäänsä :D

Jee Kiivi tervetuloa :happy093

Ja tervetuloa kaikille muillekin uusille! Tänne oli tullut hirveästi uusia ja tekstiä, kun minulta oli tänään takavarikoinuta kone ja tabletti. Nyt pääsin kurkkimaan kun maksoin laskuja ensin ja sitten ihan vahingossa lipsahdin tänne :grin

Meiltä löytyy DarkMimosa koira ja melkein omia lainakoiria ja kissoja ja kanoja. Ennen oli lehmiä miun kotona mutta ei enää pariin vuoteen. Täytyy todeta että sitten olisittekin aikamoisia kasvattajia jos sonnipojasta saisitte hyvän lypsäjän :wink

Enpäs saanut tänään neuvola aikaa, kun ei auto suostunut käynnistymään tuossa pakkasessa, että olisi päästy kylille. Loppuviikosta uusi yritys.

Tervetuloa uusille! Täällä alkaakin olla paljon juttuseuraa, jee! :gen014 Mä nostan kyllä hattua teille, jotka maltatte olla menemättä varhaisultraan, mulla ei kyllä pääkoppa kestäisi millään jos odottaisin sinne 12 viikolle. Meidän lapsettomuusklinikalla on ultrat viikolla 6+, ja sit vielä viikolla 9 ja sit se yleinen np-ultra. Maksaahan se paljon mutta pakko vaan kaivaa se raha jostain niin saa (toivottavasti!) mielenrauhan :)

Meiltä myös löytyy kaksi koiraa!

Kiivimami, mun mielestä se on just niin, että menkkojen alkamispäivä olis 4+0, näin mä oon ainakin ymmärtänyt. :)

Takaisin