Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt meinaa usko loppua. Lattiaa pitäs pestä ja olo sellanen, että oksu lentää ihan koska vaan. En tykkää tästä pahasta olosta :(

Opinnäytetyötä piti tehdä, jumituin tänne. Sain ton laskurijutun tehtyä ja nyt häiritsee siinä oleva väärä 5+5, todellisuudessa 5+4 :o

aBu tsemppiä työpäivään!
Eilen kävin kaupassa ja ja ku tulin takaisin niin mies ilmoitti et nyt tietää minkätyyliset vaunut haluaa. Mie katoin suu auki, ku ite ootan ultraa et saa vahvistuksen vauvasta, niin mies jo katsoo vaunuja :D

Me ostettiin jo vaunut :oops: Kun haluttiin tuplat, ja löytyi laadukkaat käytetyt edullisesti, ehkä sit myöhemmin ei ois osunut niin sopivia kohdalle.. Olen myös haalinut äitiys- ja imetysvaatteita eri nettikaupoista. Ja raskausviikkoja on nyt 4+3 :confused005

Meidän lapsille tulee aika sopiva ikäero :) Ei liian pieni eikä liian suuri, mun mielestä.

Muokattu viimeksi:
Meillä tulee aika tasan 2 vuotta. Vähän jännittää jo että miten sujuu kun tuo esikoinen on huono nukkuja vieläkin.

Meillä esikoinen on sitten syyskuussa 1v 10kk.

Mulla on nyt parin päivän ajan ollut pientä kuvotusta nukkumaan mennessä, mutta on mennyt aika nopeasti ohi. Toivottavasti ei sen kummemmin mitään pahoinvointeja tuliskaan, kun esikoisen odotuksessakaan ei ollut ja muutenkin oli todella helppo raskaus.

Mun esikoinen tayttaa 16v vahan LAn jalkeen ;) valissa tietty myos samoihin aikoihin 14v tayttava ja 4 tayttava ja 2v. Nuorimman ja tan ika eroksi tulee reipas 2.5v. Kaks nuorinta on pienella ikaerolla 1.3kk (kuopus on "vahinko" mutta rakas semmonen)

Yritys kun alotettiin ajattelin etta ikaeroksi tulee vajaa 2v mutta sitte se yritys vaan venyi...

Haluaisin niin kovasti varhaisultraan. Parempi se on tietää ennemmin kun myöhemmin jos se onkin kohdunulkoinen. Tai tuulimuna. Tai vaikka kaksoset :) Aika vaan menee niin hitaasti. Mahdolliseen varhaisultran ajankohtaankin on vielä ikuisuus.

Ite ajattelin alkuun että en menis varhaisultraan ollenkaan, mutta tosiaan sieltä lapsettomuuspolilta sanoivat että kuuluu siihen niin nyt sitten odotellaan että tulee kutsu parin viikon päähän. Sekin tuntuu ikuisuudelta.... :/
Toivottavasti pikkuinen on oikeassa paikassa.. tai ei tiedä jos niitä pieniä onkin kaksi, inseminaatiota tehtäessä todettiin kaksi kypsää munasolua

Mäkin niin tahtoisin kyl varhaisultraan, mutta mutta.. sattuuko kellään olemaan tietoa Turun seudun hinnoista (jos joku on täältä päin jo selvitellyt..)? :>

Takaisin