Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkeekö sen kätevästi jostain monta viestiä on kirjottanut tänne? Olenhan minä foorumille kirjotellut ja jäsenenä ollut jo monta kuukautta, mutta lasketun ryhmään en tiedä monta olen kirjoittanut. Vois ehkä kokeilla päästä sinne salaryhmään jo.
Olen huomannut saman monessakin jutussa. Äitiyslomalla on aikaa, niin sitten kun sen käyttää johonkin järkevään ja erehtyy mainitsemaan siitä ihan kuulumistenomaisesti niin heti on jonkun mielestä ihan hippi tai pätee jollain (oli kyse sitten ruuasta, lenkkeilystä, kestovaipoista tai askartelusta/tuunaamisesta). Me tehtiin pääruokasoseet itse, hedelmä- ja marjasoseet suurimmaksi osaksi kaupasta valmiina. En jaksaisi maksaa lähes euroa/yli euroa pienestä määrästä vauvansosetta, josta vauva saattaa maistaa lusikallisen ja päättää ettei nyt ollutkaan niin nälkäinen. Myös ne lasipurkit ärsyttää, niitä kertyy älyttömästi jo pelkistä hedelmäsoseistakin, ja joka paikka tursuilee niitä jos ei muista käydä viemässä sitä niiden kierrätyskassia joku kerta. Jollakin voi toimia hyvin se kaupanruokien käyttö, eikä minulla ole mitään ongelmaa sen kanssa.