Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jooh, ehkä mä sitten leivon edelleen niistä jauhoista :)

Jee minde tervetuloa!!! Epätodellinen olo täälläkin vielä. Millä viikolla olet nyt??

Minä olen miettinyt että saanko huomenna ensimmäisen ajan neuvolaan samalla kun käytän esikoista omalla käynnillään. Edellis kerralla soitin jotain 6+5 ja silloinkin täti moitti, että ei niitä näin aikaisin vielä ole tapana varata...

Hilla pyydä vain huomenna aika. Itse soitin viimeksi heti plussattuani, nyt vasta 6+0. Kun eka neuvola varmaa n.8+viikolla :)

Ja eikös niissä verikokeessa pidä käydä johonkin tiettyyn viikon mennessä? Muistelisin että viimeksi tuli tosi kiire. Kaivelin vanhan neuvolakortin esiin kun, mulla on siis sama LA nyt pikkukakkoselle kuin esikoisellekin aikoinaan :)

Aaria, mulla olis, mut en oo saanu viel aikaseks laittaa viestiä ylläpitäjälle. :D

Mun pitaa varmaan kirjotella viesteja viela muutama ennen ku voin laittaa viestia yp :/ mista muuten nakee montako jasenyys paivaa on?

Inha flunssa kiusaa... nena tukossa, yskin keuhkot pihalle ja joka paikkaa sarkee... ei kiva... eiko Panadol hot ole ok kayttaa raskaana?

Mäkin nyt uskaltauduin tänne kirjoittelemaan. Plussan sain 28.12. ja oli niin vahva viiva, että olen uskaltanut jättää testailun siihen yhteen testiin. Olo on jotenkin tosi rauhallinen :) Toista odotellaan, esikoinen syntynyt 11/13. Yllättävän lyhyellä yrittämisellä saatiin tulosta. Toisella yrityskierrolla tärppäsi, kun esikoista taas tehtiin 1,5 vuotta. Vielä ei ole mennyt tajuntaan asti, että raskaana ollaan ja ajattelin huomenna varailla aikaa ar-ultraan, niin saadaan jotain varmuutta.

Näkeekö sen kätevästi jostain monta viestiä on kirjottanut tänne? Olenhan minä foorumille kirjotellut ja jäsenenä ollut jo monta kuukautta, mutta lasketun ryhmään en tiedä monta olen kirjoittanut. Vois ehkä kokeilla päästä sinne salaryhmään jo.

Eikä tarkoitukseni missään nimessä ole arvostella niitä jotka haluavat valmisteita käyttää! :) jokaisen oma asia. Monesti saa sontaa niskaansa jo siitä että ei syötä lapselleen valmiita pilttejä vaan tekee itse. Paisti marja- ja hedelmäsoseet meillä tulee bonalta :D täällä kaupoissa on niin surkea hedelmävalikoima että suurin osa on mätiä tai aivan raakoja eikö miun hermot kestä odottaa kypsymistä :D sillä sonnan saamisella tarkoitan että heti luullaan että yrittää olla parempi ihminen kun tekee sosetta itse lapselleen. Tässäkin asiassa jokainen saa tehdä juuri niinkuin haluaa :) katsotaan sitten syksyllä kuka meidän perheessä vetelee pilttiä kun äitiä vähän väsyttää :D

Olen huomannut saman monessakin jutussa. Äitiyslomalla on aikaa, niin sitten kun sen käyttää johonkin järkevään ja erehtyy mainitsemaan siitä ihan kuulumistenomaisesti niin heti on jonkun mielestä ihan hippi tai pätee jollain (oli kyse sitten ruuasta, lenkkeilystä, kestovaipoista tai askartelusta/tuunaamisesta). Me tehtiin pääruokasoseet itse, hedelmä- ja marjasoseet suurimmaksi osaksi kaupasta valmiina. En jaksaisi maksaa lähes euroa/yli euroa pienestä määrästä vauvansosetta, josta vauva saattaa maistaa lusikallisen ja päättää ettei nyt ollutkaan niin nälkäinen. Myös ne lasipurkit ärsyttää, niitä kertyy älyttömästi jo pelkistä hedelmäsoseistakin, ja joka paikka tursuilee niitä jos ei muista käydä viemässä sitä niiden kierrätyskassia joku kerta. Jollakin voi toimia hyvin se kaupanruokien käyttö, eikä minulla ole mitään ongelmaa sen kanssa.

Onpas täällä juttua riittänyt eilen, kun itse olen jo tyytyväisenä käynyt nukkumaan! :D

Pitäisi töihin tänään suunnata. Ruoan paistamista, pystyssä olemista, paljon aktiivista tekemistä.. Ja periaatteessa, kun ei oikein saisi eväitäkään mukanaan viedä. Vähän kieltämättä jännittää, mitä tästäkin päivästä muka tulee! :D

aBu tsemppiä työpäivään!
Eilen kävin kaupassa ja ja ku tulin takaisin niin mies ilmoitti et nyt tietää minkätyyliset vaunut haluaa. Mie katoin suu auki, ku ite ootan ultraa et saa vahvistuksen vauvasta, niin mies jo katsoo vaunuja :D

Takaisin