Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt sitten mennään oikeasti jo kovaa kyytiä tammikuuta eteenpäin. Uskomaton ajatus, että tämän vuoden puolella minustakin pitäisi olla tulossa äiti! :)

Mäkin jotenkin yhtäkkiä aamulla tajusin, että eihän siihen varhaisulraan ihan älyttömästi ookaan aikaa kun nyt ollaan jo oikean kuun puolella! Tulipas tammikuu jotenkin äkkiä :)

Tammikuu yllätti syys-vauvaa odottavat! :D itsekin juuri tänään totesin, että ensimmäinen neuvola on 3vkon päästä.. Eiköhän tää aika mee aika nopealla temmolla :)

Montako raskaustestiä olette tähän mennessä tehneet? Itse olen vähän neuroottinen testaaja ja testejä onkin takana jo 8 :rolleyes: Pitäähän sitä viivan tummumista tarkkailla päivittäin...

Mäkin olen itse asiassa tehnyt joitain päivinä useampia kun raskauskin on ollu tiedossa vasta 5 päivää... :)

Kaksi. Ja kaksi odottaa vielä kaapissa.. Toisen varmaankin teen, kun saadaan kaverit pihalle kämpästä tänään (antaa taas varmuutta useammaksi päiväksi..). Ja sitten viikko testin teen, kun sen pitäs ilmoittaa 3+. Ja sitten saa riittää! :D

Olen tehnyt kolme. 4+0 tein apteekin testiin haamuviivan ja myöhemmin iltapäivällä digitaalisen raskaana 1-2. 4+5 tein apteekin testin ja viiva oli muuttunut selväksi vahvaksi viivaksi. Nuo saa riittää :) Digitesti olis vielä kaapissa mutta oon nössä enkä uskalla tehdä sitä :D Siispä päätin odottaa varhaisultraan ja lopettaa ajattelemisen että joku olisikin vialla. Pakko. Hajoaa muuten pää :D

Mä oon tehny tosi monta negaa, varmaan jonku kaheksan, kun oli menkat yli kuukauden kateissa. Ja kaks positiivista :)

Hyvää uutta vuotta kaikille <3 Enää 8kk syyskuun alkuun ;)

Täälläkin tehty muutama testi :D Kaapissa on vielä yksi digi jonka teen kun pitäisi näyttää 3+

Mun piti tehdä aamulla viimeinen testi, mutta mä unohdin! :eek: Nyt puntaroin tässä et pidättäiskö ja tekis sitten vai siirtääkö suosiolla huomiseen.. Miten tuommosen voi unohtaa? :D

Huoli määrä pienentynyt? :) mä meinaan tehdä iltatestin.. sit voi huolestua jos se on vaalennut! :D

Mä aattelin tehdä seuraavan testin vasta viikon päästä.. sit jos edelleen + ni sit soitto neuvolaan..

Takaisin