Nyt sitten mennään oikeasti jo kovaa kyytiä tammikuuta eteenpäin. Uskomaton ajatus, että tämän vuoden puolella minustakin pitäisi olla tulossa äiti! :)
Mäkin jotenkin yhtäkkiä aamulla tajusin, että eihän siihen varhaisulraan ihan älyttömästi ookaan aikaa kun nyt ollaan jo oikean kuun puolella! Tulipas tammikuu jotenkin äkkiä :)
Tammikuu yllätti syys-vauvaa odottavat! :D itsekin juuri tänään totesin, että ensimmäinen neuvola on 3vkon päästä.. Eiköhän tää aika mee aika nopealla temmolla :)
Montako raskaustestiä olette tähän mennessä tehneet? Itse olen vähän neuroottinen testaaja ja testejä onkin takana jo 8 Pitäähän sitä viivan tummumista tarkkailla päivittäin...
Kaksi. Ja kaksi odottaa vielä kaapissa.. Toisen varmaankin teen, kun saadaan kaverit pihalle kämpästä tänään (antaa taas varmuutta useammaksi päiväksi..). Ja sitten viikko testin teen, kun sen pitäs ilmoittaa 3+. Ja sitten saa riittää! :D
Olen tehnyt kolme. 4+0 tein apteekin testiin haamuviivan ja myöhemmin iltapäivällä digitaalisen raskaana 1-2. 4+5 tein apteekin testin ja viiva oli muuttunut selväksi vahvaksi viivaksi. Nuo saa riittää :) Digitesti olis vielä kaapissa mutta oon nössä enkä uskalla tehdä sitä :D Siispä päätin odottaa varhaisultraan ja lopettaa ajattelemisen että joku olisikin vialla. Pakko. Hajoaa muuten pää :D
Mun piti tehdä aamulla viimeinen testi, mutta mä unohdin! Nyt puntaroin tässä et pidättäiskö ja tekis sitten vai siirtääkö suosiolla huomiseen.. Miten tuommosen voi unohtaa? :D