Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mielipidekysymys, ihan samojen asioiden kanssa täällä painiskellaan! Arki kahden naperon kanssa kieltämättä pelottaa kovin, mutta sitä kun ei voi tulevaa tietää niin koitetaan vaan uskoa että kaikki päätyy hyvin ❤️ ja kun ajattelee, että on se maailman rakkain pikku tyyppi siinä maailman rakkaimman vauvan kanssa niin eiköhän me pärjätä ❤️

Juu en mäkään olis tota kuumejuttua tienny :o Mä taisin olla esikon odotuseksen aikaan kerran kovassa flunssassa ja muistan et ainoo tosi ärsyttävä juttu oli Se tukkonen nenä. Ihan hirveetä! Kyllä parina pahimpana iltana oli pakko suhauttaa otrivinia. Mut just Se et ku mitään ei Sais käyttää et on,vaan kärsittävä. Muistan kun kävin lääkärissä volloomassa :D

Panadolia kuulemma saa ja kannattaakin käyttää jos meinaa kuumetta tulla. Sain tämän ohjeen viime viikolla teratologisesta tietopalvelusta.

Mäkään en tiennyt tota kuume juttua.. Toivottavasti olet pian paranemaan päin! :) itellä nenä vuotaa jatkuvasti, mutta se varmasti johtuu tästä raskaudesta.
Meinas iskeä pieni epätoivo että tapahtuuko siellä masussa mitään niin oli pakko tehdä vielä yksi ja viimeinen digi ;)
Nyt hiukan levollisemmin mielin odotellaan ensi viikon ultraa :)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    437.1 KB · Katsottu: 33
Mulla kans odottaa vielä yksi digitesti kaapissa.. koskahan sitä uskaltaisi kokeilla, että onko viikot kasvaneet, eilen vasta tein tuon 1-2.. Se vähän mietityttää, koska en tiedä onko mun kierto oikeasti ollut niin pitkä.. huoh, on tää sellaista stressaamsta kyllä koko raskausaika!

Meillä mieskin jo toteaa, et hormoonihirviö välillä nostaa päätään. IHan hirveitä kiukkupäiviä väliin ja todellakin tuntuu et mies on yks lapsi, josta huolehtia. Tokkiisa ku miettii niin eihän näin ole ja kaikkiaan mies on hyvin mukana kaikessa. HUolehtii ja jo eilen mietti et pitäiskö lääkäriin mennä kun oon niin huonovointinen. Mut mitä ne sielläkää oikeen voi :/
Muoks sen verran et miehelle sai hyvin kuvattua olon kun kehoitti häntä miettimään niitä omia krapulapäiviä. Harvakseltaan ku ottaa niin jälkitauti on ja tuntuu. Tuon kun hää muistaa ja miettii sen kestoksi noin 3 viikkoo, mitää tää hankalin olo itellä on ollu, niin ei kuulemma käy kateeksi :D Ja mieshän siis tekee tuona yhtenä päivänä lähinnä kuolemaa ja halailee porsliinia pitkin päivää...

Muokattu viimeksi:
Ei helevetti,nyt mun piti lähtee monen kilsan päähän grillille kun rupes vaan tekee mieli hodaria :D ja silti mua ällöttää! Nyt se sekoilu sitten alko :D ääh tulispa se huominen jo!

Mulla porisee hellalla hernesoppa. Äsken heitin sinne pakastimesta joulukinkun jämät ja nyt on kyllä sellanen oli, et saas nähdä pystynkö syömään koko soppaa. :yuck: Lounaaks tein sitä feta-pinaattipastaa, mut niin vaan jäi fetat syömättä, ku maistu pahalta. Väsyttää, vaikka just heräsin päikkäreiltä. o_O

Mä täällä pohdiskelen, että mitähän sitä muka tänään söisi.. Ideoita? :D

Täällä mustikkakeiton voimalla mennään, söin paahtoleipää ja kohta tuli paha olo ja tunnin päästä oksennus...

Muussia, poronkäristystä ja suolakurkkua! Tekeminen mukavaa, saa hetken makunautinnon ennen pahimman ellotuksen alkamista. Ei Se hodarikaan niin,hyvä ollu kun,mun mielikuvissa :D

Anell kiitos tosta tiedosta ton grillilläkäymisen suhteen. Mun rupes hirveesti tänään tekeen mieli kokolihahampparia, mitä saa yheltä grilliltä tosta melkeen 90 kilsan päästä. Se on niin taivaallisen hyvää! Ehkä mun ei kannata lähtee ajeleen sinne asti, ellei se maistukkaan niin hyvälle... Vois tulla aika työlääks ja kalliiks, jos koko raskausajan ajelis 180 kilsaa hampparin himoissa :)

Mä laitoin makaroonilaatikon uuniin, saas nähdä maistuuko. Kanapasta oli suunnitteilla, mut mieliteko muuttu ihan hetkessä o_O

Mulla on nyt selvästi tehnyt mieli puhtaita raska-aineita. Yleensä pyöräytän vaan jotain nopsaa pastaa Ym. Nyt on syöty paljon perunaa, salaattia, savukalaa, poroa... Jotenkin mikään mössömäinen ei oo maittanut. Tää iltaruokailu on ihan tappoo, sitä nuokkuu jo valmiina ruokapöydässä ja sit onkin jo valmis nukkuun. Jostain syystä ruoan laitto on ollut nyt mukavaa, vaikka,huonommin maittaakin. Ja nyt kun mieskin jäi väliaikasesti ilman töitä, niin ollaan laitettu yhdessä ruokaa.

Voi ei! Onko noi himot noin kovia, et on pakko lähtee kauppaan/grillille? Mä syön viljatuotteita, herkkuja ja roskaruokaa niin harvoin ja eineksiä en lainkaan. En halua alkaa himoitsemaan mitään noista. Apua! Ite syön kolme salaattia jauhelihalla/kanalla päivässä ja lisäks päivän aikana kananmunia, raejuustoa, marjoja, hedelmiä sekä vihanneksia.

Mä välttelen eineksiä normaalisti viimeseen asti.. Nyt nejostain syystä uppoaa o_O ja vihanneksien, hedelmien yms syöminen tuntuu vaikealle. Ja mielikin saattaa muuttuu kesken ruoanlaiton :( Ehkä tää vielä helpottaa!

Saa nähä miten mun käy. Nyt ollaan vasta niin alussa. En haluis millään lihottaa itteeni himojen takia.

Takaisin