Tammikuun turinat

mä yritin saada tyttöä vielä seittemän aikaa "päiväunille" kun oli niin väsyny,no ei se onneks nukahtanu,koska nyt yritän saada sitä yöunille,yhtä huonolla tuloksella.eikä se siis oo nukkunu ollenkaa tän illan aikana.ja taas sillä on kuumetta:confused:.
 
Täällä ois ollu pitkästä niin lauhaa että olis voinu laittaa muksun pihalle nukkuun vaan me oltiinkin kaupungilla kuljailemassa :grin Ekaa kertaa istuttiin kahvilassakin ja imetin paikan päällä. Aika villiä! :p
 
Meilläkin jäi iltapäiksyt tänään tyystin väliin. Usein meilläkin sit johtaa tuohon yliväsyyn ettei sit yöunillekaan rauhoituta jos jää päikyt väliin, mutta nyt simahti kuin saunalyhty :Heartred
 
IceCream ihmettelit tuota vauvan kuumeilua. Sanoit, ettei voisi johtua flunssasta. Vauvalle ei pitäisi tulla kuumetta ilman syytä. Jos kyse ei varmasti ole flunssasta, asia kannattaisi selvittää, ettei teilläkin vaan olisi virtsatieinfektio. Muistelen sinun myös puhuneen vähän aikaa sitten siitä, että virtsa haisi voimakkaasti vaipasta läpi.

Meidän muksu nukkuu aina vaan lyhyitä päikkäreitä 4x30-45 min. Yhdet noista on yleensä pihalla, mutta ei nuku siellä sen paremmin. Viimeiset noista on yleensä seiskan pintaan, mutta voi mennä lähemmäs kasiakin. 21-22 käydään yleensä yöunille. Meidän pieni ei jaksa juuri paria tuntia pidempään viihtyä hereillä.
 
Jooh täälläkin hieman väsyttää ja silti sitkeesti hereillä..tyttö päätti aamulla herätä klo 6:00 siitä asti olen valvonut..tai noh torkahdin silmän räpäyksellisen iltapäivällä kun suoristin itteni päivän rehkimisen jälkeen sohvalle..Huvitti jälkeenpäin kun mieskin kotona ja ulkoo kuulu jotain meteliä nii hihkas mulle et heräsköhän tyttö vaunus..Ja mie tietenkin siin sohvalla just nukahtamas...Havahduin miehen sanomiseen ja heti jotenki automaattisesti vastasin takas et EN! :D tovi meni sit piti kysyy et täh? :D :D..Tyttö on tuos jo pari tuntia nukkunut yöunia mut silti ite keikkuu viel hereillä...tää on kai sit sitä "omaa aikaa" nuokkua koneella..kun yhtä hyvin vois painua itekki nukkuu :D
 
Ukkelilla oli sit yöllä pömpän kans vaivoja.. ilma kiersi kipeästikin välillä.. tunnin, parin välein heräsi itkuun ja piti pumppaa ilma pois. Sit nukkui taas hyvin. Ja sit turautti vaipan täyteen kuudelta ja sitten ei enää voinu nukkua. Pikkusen on pää tööt ja tukan juuria särkee, mut onneks itkujen välissä sai nukuttua kuitenkin. Ei muuta kun uuteen päivään ja tänään hakemaan syöttötuolia yms. Hauskaa lauantaita kaikille!
 
Nii epäilyttää se flunssa,no mahdollinenhan sekii on ku ite oon flunssassa,mut siis eilen aamulla eikä päivällä ollu kuumetta ollenkaa eikä ollu kipeenolonen,sitte illalla taas hohkas kuumaa ja sillä oli lämpöö.
Enää se kusenhaju ei tuu vaipasta läpi kun vaihoin pamppersseihin,täytyy kumminkii kysellä vielä seuraavalla rokotuskerralla siitä tulehduksesta.mitähän muita oireita siitä ois?miten ne sen tutkii?
Meillä tyttö hyyty ennen kymmentä,heräili taas vähän väliä ja 10 yli kuus herättii,tai no tyttö heräs,mun ois viel nukuttanu..
 
Mä kans nukuttaisin muuten partsil, mut kaikki naapurit polttaa tupakkaa, ni enpäs viittikää. Eilen Tyyne meni kaksil päikkäreil koko päivän ja niistä ekoilta heräs yhenmais ja tokille kävi puol kaheksalta. Eli pitkä oli väli :eek: Nytkii just laitoin unille ja sellaset neljä tuntii oliki ehtiny jo valvomaan. Esikon tekemiset alkanu selkeesti kiinnostamaa entisestään, ja Tyynestä on hauskaa nauraa esikon kanssa :jokercolor
 
Bettie, saako kerrostaloissa vieläkin polttaa partseilla? Must se on hirveetä, meille tuli entisessä kämpässä aina se haju sisälle asti. Must sen vois jopa kieltää...ikävää tietysti tupakoitsijoille.

Me taisteltiin eilen kaksin tytön kaa nukkumaanmenosta 1,5 tuntia. Ei nukahtanu pinnikseen millään ja hermot riekaleina oli pakko taas ottaa tissille nukkumaan. Vaati sitten koko yön 40 min välein taas tissiä, vähintään. Hohhoijaa...ehkä se on iskälle on helmpomaa, kun tyttö tietää että siltä ei tissiä saa. Mä meen joku yö toiseen huoneeseen nukkumaan, hoitakoon isi välillä. :D
 
Me vaihdettii aamusta miehen kans puolta, et se hoitaa jätkää, nii mäki saan hetken levätä. Juu hoitihan se, ei ees heränny, vaik jätkä itki korvan juuressa :D
 
Eloveena saa polttaa. Jotkut kaupungit/kunnat on kieltäny luhtitaloissa parveketupakoinnin, mut sekii kielto on kait vähä kyseenalaista. Samast syyst en myöskää kuivata kesäsin vaatteita partsil. Eri asia se silloin oli ku ei ollu lapsia ja sitä tupakkaa tuli itekii poltettua, mut nyt ei tuli pienee mieleenikään.
 
kesällä joku meijän naapuri pössytteli pilvee ku tuli haju sisälle.onneks sekii jäi siihen yhtee kertaa.
 
Mä en kyl kestäis enää asua kerrostalossa. Mua ei niinkään häirinny tupakointi, tosin nyt ku on tosiaan vauva, ni vois olla eri asia. Mulla vaan sattu yläkertaan venäläiset, jotka yöt biletti ja päivät pimputti pianoa (eikä siis mitenkään hyvin)

Nyt meil on rivarin pääty, tää on ihan jees. Etenki ku naapurikämppä on toistaseks tyhjillään :D
 
IceCream, oireita voi olla juurikin kuume tai virtsan poikkeuksellinen haju pelkästään. Sit voi olla ärtyisyyttä, käsittelyarkuutta yms mitä voi toisaalta olla flunssankin aikaan. Testaavat pissanäytteestä tulehduksen. Meillä tosin kuume oli jotain 39°C silloin kun se tulehdus oli ja se ei olis itekseen laskenu. Ehkäpä teillä ei kuitenkaan olisi tästä kyse. Ite vaan pelkään niin paljon, että meillä tuo uusii niin saan kaikki oireet viittaamaan siihen. Se on paha kun se voi hoitamattomana mennä munuaisiin ja vaurioittaa niitä.
 
täytyy seurailla tilannetta maanantahin ja sit jos tarve vaatii niin ottamaa yhteyttä sinne neuvolaa.eikse pelkkä flunssakuume voi kestää 3päivää->?
 
VTI:ssä vauvalla kuume ei laske lääkkeillä, näin ainaki mulle lääkäri sano esikon aikana.
 
meillä onneks on laskenu,mut noussu illalla uudestaa.nyt tosin ei oo kuumetta mut tyttö on hirveen kiukkunen ja tunkee nyrkkiä ja kaikkee suuhusa mitä vaa käteensä saa.en sit tiiä et kutiaako sillä noi ikenet ja se sit ois sitä lämpöö nostanu.mut nyt on ainakii muuten ihan ok.
 
Voihaa se siitäki johtuu; muistaakseni Tyynel oli ennen joulua vähän samankaltanen, et parina iltana oli lämpöö(mut ei kuumetta), kuola lens, kiukutti ja just kaikkee piti saada suuhun. Meni tosiaa paris päiväs ohi, mutta ei niitä hampaita siltikää tullu.
 
Takaisin
Top