Tammikuun turinat

Mulla on haikea olo jättää taakse vuosi 2013. Se on kuitenkin vuosi jolloin oli raskaana suurimman osan ajasta ja silloin syntyi vauva ja oli vastasyntynyttä aikaa. Kohta se kaikki on viime vuoden juttuja. Vuonna 2014 juhlitaan 1-vee synttäreitä ja haikeana katson vierestä kun toiset odottaa vauvaa saapuvaksi maailmaan :eek:

esikoisen kohdalla se ei tuntunut tältä, ehkä siksi kun hän on syntynyt toukokuussa jolloin raskaus oli molemmilla vuosilla melkeimpä yhtäpaljon ja tiesi, että toista aloitetaan yrittää seuraavana vuonna.. mutta nyt ei. Ensi vuosi on siis raskaus ja syntymä-asioiden suhteen meillä nolla! (esikoista odotin vuonna 2010, syntyi 2011, 2012 aloin odottaa tätä vauvaa ja syntyi 2013. Mitäs vuonna 2014 tapahtuu? :sad001 ) Joo, taidan olla vähän jossain tyhmissä mammahöyryissä :oops:
 
Mutta mulla on jo yksi taapero, ja se ei aina ole kovin hauskaa :wink Kohta on siis kaksi uhmailevaa taaperoa :D
 
Ihanaa uutta vuotta 2014 ihanat naiset! Itsekin tuossa äsken mietiskelin, että viime vuoten mahtui raskausaika, häät, muutto ja esikoisen syntymä. Aikamoisia muutoksia ja ihan tyytyväinen olen jopa, jos saa ihan ilman suurempia muutoksia elää seuraavan vuoden :)
 
Rauhallista ja mukavaa uutta vuotta täältäkin :) Meillä oli kans tapahtumarikas vuosi. Lähestulkoon sama, kuin hillevillä. Raskausaika, vauva tuli taloon, muutto kuukautta ennen laskettua aikaa ja nyt vielä jouluna kihlaus. Ensi kesänä onkin sitten häät :)
 
Täällä tuore rouva ilmoittautuu... nyt on vietetty laatuaikaa yhdessä miehen ja ystävien kans ja juhlistettiin eilen vaihtuvaa vuotta ja kilisteltiin vähän kuohuvaa naimisiin menon takia. tyttö oli mummolassa yökylässä ja pärjäsi hienosti. illalla oli vähän ollut itkuinen ja syönyt huonosti,yön oli nukkunut hyvin,kaks kertaa oli mummo laittanu tuttia suuhun. tänään ollaankin vaan löhötty koko porukka sängyssä ja vähän ulkoiltu. IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE :)
 
Hyvää alkanutta vuotta :) Meillä vuosi alkaakin 5kk neuvolan merkeissä ja piikit kun tulee, niin tietää se sydäntä viiltävää itkua :/ Mut hei onko muut kärsineet siitä, että hiukset tippuu päästä kuin lehdet syksyllä puusta? Voi olla, että tästä on puhetta jonkun muun otsikon alla, mutta kysäsenpähän :) Itsestä kun tuntuu, että hiuksia on joka paikassa, jopa menossa pikkumiehen suuhun. Imetyshän sen tekee...
 
Mä en edes imetä ja mun tuuheet paksut hiukset on muuttunut hiiren hännäksi..
Niitä hiuksia on pojassa ja kaikkialla muuallakin... Ukko kiroo mutta enhän minä asialle mitään voi... pipo päähän? :D
 
lähtee täälläkii hiuksia,ei liity mitenkää imettämisee vaa niihin hormooneihin mitkä rupee nyt muuttumaa raskauden ja synnytyksen jäliltä.
mä kävin sillon reilu kk sitte parturissa karsimassa niitä huonoja kuivia hapsuja pois,nyt hiukset vähän paremmat.
 
Täysimetyksellä mennään, mut ei mulla oo lähteny tukkaa. Hyvin on pysyny päässä ja tuuhea kuin aina.. oon ennätysvauhtia kasvattanut otsiksenkin pois, mut tekis mieli taas takas.. :p
 
Multakaan ei oo hiuksia lähtenyt, mitä nyt poitsu kiskoo kun se tekee aina sellasen hyökkäyksen molemmin käsin kun tuun pussaileen :) Ottaa niin tiukalla otteella kiinni korvien vierestä hiuksista, että mieskään ei melkein saanu sen puristusotetta auki yks ilta! :)

Mua on alkanu sieppaan kaupassa käydessäni rattailla kun ihmisten tuntuu olevan pakko tulla aina just sille hyllylle missä rattaat sattuu milloinkin olevan kun oon pysähtynyt! Tai minkä ihmeen takia jonkun mummon on pakko kääntyä just siihen välikköön missä myydään vauvan tarvikkeita kun mietin, että mitä pilttiä ostaisin ja sit siinä mulkoillaan kun ei mahdu kunnolla ohi :mad:
 
Juu, ja ihmisillä on joku vaunuviha päällä, kun tahallaan törmäilevät, vaikka kuinka koitan varoa ja kulkea muita kunnioittaen.
Mun poika kans kiskoo hiuksista ja jos laitan letit, niin sit kiskoo lettejä. :D Ja ote on tosiaan luja. Ihan samoin kuin teilläkin Niranda00. :D Ja niitähän myös yritetään syödä. :D Vauvat on hassuja. :laughing021
 
Takaisin
Top