Tammikuun tohinat

AAh aivvaaaan.... Suomessa ei taida olla myytävänä sitä vesi versiota stonzeista... En siis tarkoita niitä kumppareita ihan. Olikohan ne edes stonzin...
 
Mäkin vasta tänään päästin Emman ekaa kertaa hankkeen konttailemaan. :P Reiman töppösetkään ei ole saumoista teipattu eli ei ole vedenpitävät. Pitääkö noille laittaa jotkut muovipussit jalkaan vai mitä ihmettä... Ajattelin tehdä vielä ostosretken Halpa-Halliin ensi viikolla, josko sieltä löytyisi jotain. Ja kuulemma "halpismerkkien" kuravaatteet on aivan yhtä kestäviä kuin merkkituotteidenkin kuravaatteet, ellei jopa kestävämpiä. Ei ole omaa kokemusta asiasta kylläkään!
 
Joo ainakin aikanaan meidän poitsuilla oli ihan halppis ja kallis kuravaatteita. Kestivät molemmat! Ite aattelin katella haalari juttuu kotiin kurakeleihin ja sit toisen puvun jos ostais housu/takki systeemillä :)
 
Tuosta ulkoilusta, tyttö kun oli hoidossa vähän aikaa eikä vielä kontannut saati kävellyt, niin olivat ulkoilleet rattailla vaikkapa puistoon ja siellä oli pienet mönkineet hangessa. Itse en ole poikaa vielä pistänyt mönkimään syystä että tuo nukkuu yleensä ulkona. Odotan, että tulee kevät ja päästään vaikkapa lähipuistoon kiikkumaan ja hiekkalaatikolle sun muuta. :) Minäkin tuossa tuumailin, että helmikuun ketjua ei olla edes tehty mutta en sitten tullut itsekään tehneeksi. :D
 
Mä ostin eccon kengät pojalle. Ei vielä kävellä mutta reiman kevyesti topatun vk-haalarin kanssa toimivat hyvin. Mulla on enemmän ongelmana ne pirun hanskat.moon muutaman kerran istuttanu pojan ulos kun oon pakannut autoa ja ne hanskat ei vaan pysy tai sit on niiden kanssa ryöminyt lätäkköön...

Gugguulla on ihania ja kapeita vaatteita. Oon ihan hurahtanut niiden housuihin jotka on trikoota mut niissä on taskut niin että näyttää kivasti enemmän housuilta ku leggareilta :)
 
Takaisin
Top