Nuu_
Piirimestaruustason postaaja
mmj suosittelen menemään näytille jos yhtään mietityttää.
Ite kävin ja helpotti kyllä tietää että kaikki ok.
Mutta jaksuja sulle, toivottavasti olo paranee !!! :>
jennille tsempit !!!! *halaarutistaa*
Synnyttäneille onnea.
Oma "synny jo" olo lieveni kun ultrasivat äsken synnärillä ja kaverin kokoarvio nyt 2,8 kiloa. Ei niin pieni saa vielä syntyä, kasvakoot nyt hetken vielä. Mä koitan kestää ja jaksaa vielä :>
Ite kävin ja helpotti kyllä tietää että kaikki ok.
Mutta jaksuja sulle, toivottavasti olo paranee !!! :>
jennille tsempit !!!! *halaarutistaa*
Synnyttäneille onnea.
Oma "synny jo" olo lieveni kun ultrasivat äsken synnärillä ja kaverin kokoarvio nyt 2,8 kiloa. Ei niin pieni saa vielä syntyä, kasvakoot nyt hetken vielä. Mä koitan kestää ja jaksaa vielä :>
Kiitos tsempeistä! Tänään hieman jo muljunnut kaveri ja pääkipuki hellittämään päin, on tuo yläselkä ihan jumissa joten epäilen että päänsärky voip johtua siitäki :) Katsotaan mitä neuvolassa sanovat.
Johan niitä odoteltiinki! :) Synnytysunet ovat vieläki näkemättä, mutta en kylläkään synnytystä muutenkaan ole pahemmin ajatellut. Tällä hetkellä haaveilen tulevasta kesästä vauvamme kanssa <3
Päivät käy tylsiksi täälläkin, oon yrittäny nukkua mahollisimman pitkään ja käydä esim. neuvolareissut sun muut kävellen, jotta aikaa kuluis mahdollisimman paljon.
Ei tullu ukkelista isin synttärilahjaa, ja enpä usko että ees samassa kuussa syntyvää... Tää on oikeesti niiiiiiin turhauttavaa, huomenna menny jo viikon yli. Ite oon syntyny 40+6, joka siis ois tänään, mutta en ihan oikeesti jaksa enää ees herätellä itessäni mitään toivon kipinöitä, kun oon niin monta kertaa saanu ajatella, että: "No, ei sitten tänäänkään".
Mutta kuitenkin, en osaa enää ajatella mitään muuta kuin vauvaa ja synnytystä, en osaa keskittyä mihinkään. Esim. leffoja en voi katsoa, koska keskittyminen ei riitä ja ravaan netissä koko ajan. En osaa puhuakaan muusta kuin vauvasta ja synnytyksestä. Onneks mies on jaksanu kärsivällisesti kuunnella ja osallistua keskusteluihin.
Jokainen pieni kipu tai muu, niin heti oon itelleni synnytystä järjestämässä. Argh, hajoaa pälli tätä menoa! Pitäis kuitenkin olla onnellinen siitä, että kaiken pitäis olla hyvin sekä minulla että vauvalla, tällä vaan menee aikaa ennenkun se on valmis tulemaan ulos.
Naikkarillakos sinä olit, muistanko oikein? Haluaisin niiiiiiin kovasti, että tavattais vaikka siellä vuodeosastolla. 
Mulla oli vaan tän viikon tapahtumat heti alkuviikosta, eli olin pörräämässä ystäväni kanssa ostoskeskuksessa (lue: palkka tuli tänään;))
, mutta so what! Ostin imetysliivit (ihan kauheet, mutta kaarituettomat ja maksoi vaan 11e), imetyspaitoja pari, jalkavoiteita, jäätelöä, patonkia, karkkia, jalkakylpy suolaa jne. Päätin hemmotella täysin rinnoin!:)