Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onks täällä muita käsitöiden ystäviä ku mä. Ite pidän kovasti neulomisesta ja nytkin olen koittanu neuloa aina vähän välillä pieniä sukkia ja kaikkea muuta kivaa.. Nyt on vain ongelmana että sormet alkaa puutumaan kesken suosikki tekemisen.. Ja käsienntukeminen esim tyynyyn ei autta asiaa.. Myös tuo tympeä puutuminen kiusaa öisin..
https://www.koukussadesign.fi/ tuolta voi ainakin tilata jotain :)Tietääkö kukaan mistä vois hankkia amigurumin? Haluaisin pienen helistin kirahvin. Etzystä en viittis tilaa kun kaikki näytti olevan niin isoja.
Magnesium tabletit saattaisi auttaa, mulle määrättiin jo rv 8Mulla on alkanut tulemaan öisin suonenvetoja jalkoihin. Pohkeet on kokoajan sen tuntuiset ettei tarvi kuin vähän venyttää niin tulee suonenveto. Ärsyttävää!
Tänään pääsi sitten jo kunnolla säikähtämään, istukan irtoamisen oireet ja Turkin presidentti kaupungissa joten liikenne täysin seis. Omaan sairaalaan ei mitään mahdollisuuksia päästä joten suoraan valtion sairaalaan, sieltä pistettiin heti eteenpäin toiseen sairaalaan koska ei ollut lääkäriä (gynekologia) saatavilla.
Autolla sitten aivan täysin kaikki liikennesääntöjä rikkoen toiseen sairaalaan jossa oma lääkäri jo odotti.
Kaikkien mahdollisten kokeiden ja uä.n jälkeen ei mitään tietoa mistä oireet johtuu.... kohtu supistelee alle 1min välein. Kohdunsuu täysin kiinni ja kaulaa edelleen 4cm, lääkkeistä ei mitään apua.
Nyt sitten 3 x annos päivittäin magnesiumia estämään istukan irtoamista ja aspiriinia 250mg päivässä( aikaisemmin 100mg) täysin vuodelepoon ja jos yhtään oireita lisää sitten tulee lähtö Istanbuliin keskosiin erikoistuneeseen sairaalaan.
Viikkoja vasta 20+ 3 ( vauva tosin uä:ssä 10 päivää suurempi) joten nyt toivotaan vaan lisää päiviä, viikkoja
Hui sentään. Onko supistelu loppunut vai jatkuuko se yhä?Tänään pääsi sitten jo kunnolla säikähtämään, istukan irtoamisen oireet ja Turkin presidentti kaupungissa joten liikenne täysin seis. Omaan sairaalaan ei mitään mahdollisuuksia päästä joten suoraan valtion sairaalaan, sieltä pistettiin heti eteenpäin toiseen sairaalaan koska ei ollut lääkäriä (gynekologia) saatavilla.
Autolla sitten aivan täysin kaikki liikennesääntöjä rikkoen toiseen sairaalaan jossa oma lääkäri jo odotti.
Kaikkien mahdollisten kokeiden ja uä.n jälkeen ei mitään tietoa mistä oireet johtuu.... kohtu supistelee alle 1min välein. Kohdunsuu täysin kiinni ja kaulaa edelleen 4cm, lääkkeistä ei mitään apua.
Nyt sitten 3 x annos päivittäin magnesiumia estämään istukan irtoamista ja aspiriinia 250mg päivässä( aikaisemmin 100mg) täysin vuodelepoon ja jos yhtään oireita lisää sitten tulee lähtö Istanbuliin keskosiin erikoistuneeseen sairaalaan.
Viikkoja vasta 20+ 3 ( vauva tosin uä:ssä 10 päivää suurempi) joten nyt toivotaan vaan lisää päiviä, viikkoja
Edelleen supistelee, mutta ei vaikutusta kohdunsuuhun. Edelleen täysin kiinni.Hui sentään. Onko supistelu loppunut vai jatkuuko se yhä?