Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kellään käynyt niin, että alkuviikoilla alavatsa on selvästi turvonnut ja raskauden edetessä vatsan turvotus on laskenut? Ihmettelen, että näin päin menee, kun nyt ei kauheemmin mitään. Ja kyllä siellä pikku-tyyppi ultrassa silti näkyi.
Onko kellään migreeni kiusana? Mulla aurallinen migreeni ja kohtauksia normaalisti pari kertaa vuodessa. Raskausaikanakin kohtauksia ollut yksi, mutta tämä raskaus näyttääkin olevan poikkeus. Mulla oli lauantaina kohtaus ja eilen illalla taas . Edelleen päähän koskee ja silti pitäisi jaksaa pyörittää arkea ja käydä töissä. Tulen varmasti hulluksi jos migreeni muuttuu krooniseksi raskauden myötä. Varasin ajan työterveyslääkärille etävastaanottoon, lääkitys mietityttää jos kohtaukset toistuu. Mitä sitä sitten uskaltaa ottaa? Nyt jouduin ottamaan Buranaa. Parasetamoli ei vie kipua pois ollenkaan. Buranaakaan en mielelläni söisi, mutta ilmeisesti sitä voi ottaa yksittäisiä kertoja viikkoon 28 asti. Toki jos tänä migreeni kroonistuu, niin joku muu lääke olisi löydyttävä.
Onko kellään käynyt niin, että alkuviikoilla alavatsa on selvästi turvonnut ja raskauden edetessä vatsan turvotus on laskenut? Ihmettelen, että näin päin menee, kun nyt ei kauheemmin mitään. Ja kyllä siellä pikku-tyyppi ultrassa silti näkyi.
Joo onhan tämä turhauttavaa kerätä viestejä ns turhilla viesteillä,mutta ei auta jos meinaa haluta salaiseen ryhmään :)
Nt-ultra takana. Viikot siis 12+6 niin kuin olin laskeskellut, mutta kierto oli niin epäsäännöllinen ettei ihan täyttä varmuutta ollut. Kaikki oli hyvin pienellä ja seulassa tuli todella hyvät tulokset. Sitten vaan odotellaan ja toivottavasti kohta pystyy olostaan edes vähän nauttimaan, kun pahin pahoinvointi on (toivottavasti) ohi! Muutama viesti vielä niin pääsen salatulle puolelle nyt kun sain nimen tuonne odottajien listaankin.
Nt-ultra takana. Viikot siis 12+6 niin kuin olin laskeskellut, mutta kierto oli niin epäsäännöllinen ettei ihan täyttä varmuutta ollut. Kaikki oli hyvin pienellä ja seulassa tuli todella hyvät tulokset. Sitten vaan odotellaan ja toivottavasti kohta pystyy olostaan edes vähän nauttimaan, kun pahin pahoinvointi on (toivottavasti) ohi! Muutama viesti vielä niin pääsen salatulle puolelle nyt kun sain nimen tuonne odottajien listaankin.
Itsellä vaihtelevasti turvotusta, yllätyin että kaikki lihakset tuntui venähtäneen tai rentoutuneen, niin että alimpien kylkiluiden alta jo alkaa vatsa näkyä, eikä vaan alavatsa kasva. Välillä turvotus on selvästi suolistoperäistä ja kipeää, varmaan kun ainakin maito sopii vähän huonosti nyt. Nimim. Leija-kuningatarOnko kellään käynyt niin, että alkuviikoilla alavatsa on selvästi turvonnut ja raskauden edetessä vatsan turvotus on laskenut? -