Tammikuun 2013 odottajat <3

Hellurei tammikuiset masun kasvattajat :)

Jospa mäkin nyt uskaltaudun ilmottautua mukaan.
Vappupäivän aamuna testi näytti plussaa :) La olis 8.1.
Ensimmäinen raskaus meni rv9 kesken, toisesta raskaudesta meillä on ihanaakin ihanampi 10kk tyttö. Kovasti jännittää, että pysyykö tää mini mukana kyydissä!

Me käytiin kans varhaisultrassa esikoista odottaessa ja nyt pähkäilen, että pitäsikö nytkin mennä. Todennäköisesti yritetään malttaa odottaa vaan sinne ekaan ultraan.

Neuvola-aikaa en oo vielä soittanut.. Kaipa senkin vois pikkuhiljaa varailla. Täällä meillä päin eka neuvola on viikoilla 8-10.

Mitäs mieltä olette, tehtäiskö sellai selkee listaus, jossa näkyis kaikkien la:t  ym tiedot (niinkun esim joulukuisilla http://www.vau.fi/Forum/Odottajat/Laskettu-aika-2012/Laskettu-aika-joulukuu-2012/Joulukuiset-odottajat-2012/1536970T/)?

Pikkuenkeli67:lle kovasti jaksamista ja tsemppiä! Täällä on peukut ja varpaat pystyssä, että pikkunen olis vielä kyydissä!


- Bamboo
 
Joo lista olis hyvä! :) Tosin mä en viitsi sitä tehdä kun pitäis sit päivittää sitä enkä tiedä miten ton pienen kanssa aina ehtii.
 
Jospa miekin ilmottautuisin mukaan!
Eli muutama päivä sit tehty positiivinen raskaustesti, laskettu olis noin 6.1, meillä vähä vajaa 9kk esikoinen eli tää olis toinen raskaus meille :) Ja toivottu sellainen!

Bamboo: Lista olis hyvä, pitäskö tehä sille ihan oma alotus, nii olis sitte helppo kattella et millon kelläkin olis laskettu!

 Mie voisin muuten tehdä listan, mutta epäilen et en kerkee päivittää sitä töiden ohella!
 
Jee, kiva ku säkin tulit huli! :)
Mä voin vaikka tehä sen listan, kunhan pääsen töistä. Ehkä mä kerkeen päivitellä sitä sen verran, että se pysyy ajan tasalla ;)
 
kattokassinen, sun viesti tuli mulle yksityisviestinä :)
Mä lisäilen ne sun tiedot sieltä, kunhan saan avattua sen uuden ketjun.
 
Lista on nyt tehty, joten käykääpä lisäämässä tietonne sinne alle, niin mä päivittelen listaa parhaani mukaan :)
 
Moikka! Ja onnea kaikille plussanneille!

Meille tuli haamu eilen, tänään pikkasen siitä vahvistunut. Joten lasken itseni plussanneeksi. :)
LA:sta ei mitään tietoa, voin kertoa oman tarinani jos joku vaikka osais auttaa. 

Normaali kierron pituus 35-39.
Viime menkat 20.3, eli nyt mennään jo kp 44.
Luulimme ovulaation olleen 10.4, ovistestiin en kuitenkaan ikinä saanut selkeää plussaa.
 No kuitenkin huvikseni jatkoin ovistestien tekemistä silloin tällöin ja kappas, ovisplussa tuli 22.4, eli 23.4 ovulaatio.
Noh, tästä päivä eteenpäin, 24.4 cb:n raskaustestiin kapea mutta selkeä plussaviiva, samoin 25.5.
Tämän jälkeen negoja kunnes eilen 2.5 tuli selkeä värillinen haamu. Samoin tänään. 

Osaiskos joku ihan pikkasen auttaa että millä viikolla me nyt mennään? "Hedelmöittymisen" (jos siis ovulaatio oli sillon kun testi näytti plussaa) mukaan rv 3+3, menkoista laskettuna rv 6+2.

-Vilmaliini ja pienokainen rv ?
 
Moikka :) Minäkin ilmottaudun mukaan.. Tosin la:sta ei ole mitään hajua, kun kahteen vuoteen ei oo menkkoja näkynyt :D Meillä on 02/11 syntynyt poika (+ kaks 10 ja 6 vee pojat miehen edellisestä..), jonka imetys + ehkäsykapseli piti menkat pois..
Plussasin 30.4, joten veikkaan et la menis tammikuun alkuun..  Tän kuun loppuun sain vasta neuvolaan ajan ja neuvolasta sanoivat, et laittavat sit lähetteen keskussairaalaan ultraan,. jossa se la määritetään! Melko jännää ootella niin kauan, ennen kuin selviää et mikä viikko mahtaa olla meneillään.. Ehkäsykapseli poistettiin 21.3, joten ei se hedelmöitys oo ainakaan ennen sitä tapahtunut :D Poika lopetti rinnan syönnin oma-aloitteisesti 21.4 (ilmeisesti raskaus muutti maidon makua sen verran..?) , joten jossain 21.3-21.4 välisenä aikana oon tullut raskaaksi <3 (eka yk siis, vaikka esikoista yritettiin 2,5-vuotta!)
 
Janital: mulla esikoisen ja toisen välissä oli 1,5v ja onneks ei ostettu tuplia. Seisomalauta riitti meille ainakin tosi hyvin. Oppiipa vähän kävelemään kans, ettei aina saa istuskella vaan ;)
 
Heippa kaikki Tammikuun mammat ja onnittelut uutisista!

Taalla kanssa yksi viime viikolla plussannut ulkomailla asuva ja toista kertaa aidiksi tuleva 29-vuotias onnellinen aiti (poika toukokuu/2010) :)   LA laskurin mukaan heti vuoden eka paiva 01.01.13 eli tanaan RV5+3 menossa!

Mieletonta vasymysta ollut jo ilmassa... ja eilen alkoi tissit tuntua hellilta. Ensi viikolla ensimmainen neuvolakaynti ja luultavasti menen varhaisultraan varmistamaan asian. Toivottavasti kaikki vaan menis hyvin...

Mua jannittaa miten selvian kahden kanssa vaikka ikaeroa tulee olemaan yli 2 ja puoli vuotta... mutta hattua nostan kylla LeenaT:lle :) alle vuoden ikaero on huippusuoritus ;) heh!

Tsemppia kaikille!
 
juu eiköhän se siittä. Muistan kun mun pojilla on ikä ero vajaa 3v niin
ekalla oli ihanan ihana koliikki ja toinen nukkuin ihanasti eikä mitään
ongelmia ennekuin nyt....kohta 15 ja 18 hmmmmm mahtavaa ja vauva siinä
samassa no pojille en ole edes vielä sanonut mitään kun on vasta rv 5+6

 
Jokos ootte varaillu neuvola aikoja?


Mulla olis eka neuvola 22.5, jee pari viikkoa vaan pitää odottaa, arvelin eka neuvolan jälkeen nimittäin töissä kertoo et odotan taas, aloitin nimittäin viikko sit vasta työt vanhempainvapaan jälkeen :)

Pitäskö jossain vaiheessa tehä oma ketju noille neuvola kuulumisille sit, niin ei tää yks ketju kasva niin älyttömän pitkäks, vai mitä mieltä muut on?

Huli ja vaava
 
täällä ne ei huoli edes puhelimen päähän näin aikasten 6+0
eikä kuuntele sydän ääniä vasta kun rv12 vaikka kuulus aikasemmin
 
Mulle tulee äitiyspolille ultraa varten kontrollikäynti parin viikon päähän. HCG-arvo kontrolloitiin ja se oli noussu. Lääkärin mukaan näyttää hyvältä eli raskaana ollaan .Viikkoja en tarkalleen tiedä onko oikeesti nyt 5+2 niinku lääkäri laskeskeli viime maanantaina (sillon oli 4+4). En vielä uskalla hirveesti hehkuttaa vaikka mieli tekis... jotenki on karmiva tunne siitä, ettei tässä hyvin käy... kun oli sitä vertakin. Lääkäri kyllä meinas, että se ois ollu kiinnittymisvuotoa.
Neuvolatätin kans sovittiin niin, että soittelen sille sit ultran jälkeen, kun tiedetään vähän enemmän missä mennään.
 
Ihan mahtavaa, pikkuenkeli67! Ihania uutisia!:))
Nyt luotetaan siihen, että siellä se mini köllii tyytyväisenä ♥

Joo, mä kannatan kans tota neuvola- ja ultraketjua. Ja ylipäätään omia aiheita kaikelle mahdolliselle, jotta on sit helppo seurata, missä puhutaan mitäkin ;)
Mä voin sen neuvolaketjun päräyttää auki, nii voi sitte ekat neuvolankävijät ilmotella kuulumisiaan sinne. Mä en o vieläkään varannu neuvola-aikaa. Maanantaina yritän muistaa soittaa ;)
 
Plussasin luultavimmin viikoilla 3+4, viiva ei ollu ihan tumma, mutta selkeesti erottuva kuitenkin. :)
 
Takaisin
Top