Tammikuu

Onko joku ajatellut että ei ottaisi lapselle kaikkia saatavia rokotuksia? Itse aion olla mukana aainakin sen monisteen minkä neuvolasta sain. Kaikki mitä tulee jatkossa vastaan lisäksi harkitaan sen mukaan sitten.
 
Me otetaan rokotusohjelman mukaiset rokotteet. Ja todennäköisesti vesirokko-rokote myös jossain vaiheessa (ajatuksella, että jos se jäisi sarastamatta, ei ole kiva enää aikuisena sairastaa). Influessa-rokotteet mietitään sitten, kun ajankohtaista (esikoinen kyllä saanut).
 
Samoin, rokotusohjelman mukaisesti rokotteet ja koko perhe otettiin influenssarokotus ettei vauva sitä saisi.
 
Unettomina öinä vähäisten unipätkien aikaan näkee kyllä jännimmät unet. Viime yönä syötin pojalle mausteisia sipsejä. Edellisenä yönä Mikko Leppilampi lauloi pojallemme laulua jonka joku bändi oli pojastamme säveltänyt. Kerran olimme miehen kanssa ostoksilla ja kassan liukuhihna oli tosi pitkä mutta kuitenkin niin kiepillä edessämme että näimme kun tavarat pyöri radalla ikuisuuden ennen kuin saimme pakattua tavarat kasseihin. Huomaa myös että seksiä harrastetaan liian vähän kun sekin jo tunkee itseään uniin. :D
 
Täällä kans yksi joka näkee hullunkurisia unia! Tosin aika paljon myös painajaisia :sad001 en tiedä johtuuko yliväsymyksestä ja stressistä.
 
Voi plääh. Kaikki elementit oli kohdallaan: iltatankkausta, leikitin vauvaa yli tunnin, kylpy, yökkärit, sängyssä maito ja tupakkarulla. Vauva nukahti ja mä pääsin vapaalle. Meni tunti ja kauhee huuto ja kitinä. Hyeenavaihdetta kesti joku tunti ja nyt lisämaidon jälkeen, makaan pojan vieressä että se nukkuis.

Vauvat.
 
Kun tietäis. Epäilen että ongelmat sikisi jo päivällä kun vauvauinnin takia päikkärit meni vähän niin ja näin. Pari yötä ollaan kyllä menty jo 6-8h unilla!

Edit: Tsekkasin wonder weeksin ja eiköhän nyt on menossa yksi kehitysvaihe. Varmaan itkuisuus liittyy siis myös tähän!
 
Muokattu viimeksi:
Mun hyvät yöunet katkes kun nyt näin painajaista...mielikuvitus kehittää kyl ihan ihme juttuja. :/ Poitsu nukku 23-5.45 ja 6-9.30 :)
 
Äp bodyt on nyt ekat käytössä eli ne 62/68 koon limet. Poika on varmaan jotain 60cm tällä hetkellä ja noi bodyt on tosi pienet reisistä..pojalla on melko paksut reidet mun mielestä. Vaipoissakin ollaan 3 koossa ja nekin reisistä krinnaa. En ymmärrä miten noi bodyt voi mennä vielä kun vähän kasvaa.
 
Meillä oli kanssa vain kerran tuo limen värinen body koska oli reisistä todella tiukka. Pesin ja laitoin käytön jälkeen pois. Ne on ehkä hoikkajalkaisille tehty, meidän tytöllä on kunnon Michelin-reidet. :)
 
Mulla on ollu aikaisemmin tosi ohkaset kynnet ja näyttäis et ne ois vahvistunu vauvan syntymän jälkeen tosi paljon, onko muilla samaa kokemusta?
 
Takaisin
Top