Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ekat pari kuukautta menee aika pitkälti synnytyksestä ja raskaudesta toipumiseen, joten ei haittaa, vaikka silloin olisikin kylmää ja pimeää. Tai no, ehkä toipuminen sujuu tällä kertaa nopeammin, mutta viimeksi en kyllä parin ensimmäisen kuukauden aikana vielä päässyt kovin kauaksi kotoa. Ja sitten, kun vauva alkaa enemmän liikkua, onkin sitten kesä. 
Mutta tammikuu käy oikein hyvin.
Et sen jälkeen ei nyt sit niin kiire enää oo, kuukausi tai useampikin sinne tai tänne. No heti yk5 sit tärppäs.
Viime raskaudessa se oli mulle raskainta aikaa (keskiraskaus). Plus vielä joulukin 
Kurjaa kyl olla koko kesä raskaana.Viime raskaudessa se oli mulle raskainta aikaa (keskiraskaus). Plus vielä joulukin
![]()
Itse lähinnä toivon, ettei raskausdiabetes iske tällä kertaa ainakaan alkuraskaudesta, jotta saan syödä kesällä jätskiä.
Viime raskaudessa täällä oli jo toukokuussa 30 asteen helteet, mutta jätskiä pystyin syömään radin takia vain ihan pieniä määriä.
Toki harmittaa, että raskauden vuoksi pitää ostaa nyt enemmän uusia vaatteita kun tarvitsee lämmintä päälle. Kesämekkoja olis ollu isolle mahalle vaikka kuinka.
Ihanaa jäädä ennen joulua äitiyslomalle. 

.
Ehkä voi olla että joudun jotain talvitakkia metsästeleen siihen tammikuulle jos on oikeen kovat pakkaset.
Tämä <3Ja kivaa on myös tuo yllä mainittu kun voi sitten vauvan kanssa olla kotosalla rauhassa talviaikaan ja heräillä kohti kevättä kun vauvakin alkaa kasvaa.![]()