On hienosti vahvistuneet viivat! Tarraisia sukkia sinulleMä nyt spämmään näitä, mutta oon vaan niin onnellinen kun vihdoin nään vahvistuvia viivoja monien kemiallisten jälkeenalimpana tämän aamuinen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On hienosti vahvistuneet viivat! Tarraisia sukkia sinulleMä nyt spämmään näitä, mutta oon vaan niin onnellinen kun vihdoin nään vahvistuvia viivoja monien kemiallisten jälkeenalimpana tämän aamuinen!
Kyllä minäkin sanoisin tän kuvan perusteella, että on vahvistunut! OnneaTässä ylempi eilinen aamulla tehty ja sitten tänään päivällä (eikä ollut kuin 2h väliä edelliseen vessareissuun, eli varmaan aika laimeaa). Mun mielestä on vähän vahvistunut! Nyt mulla ei oo kotona enempää testejä, katotaan uskallanko jossain kohtaa tehdä viikkodigin vai haenko vielä pari pakettia näitä PC liuskoja.
Mun mielestä näyttää vahvistuneen myös ja jos viivoja seuraa, niin kannattaa testi tehdä suht samaan aikaan päivästä aika samoilla pidätysajoilla ja parin päivän väleinTein sittenkin testin tänään. Ei nyt näytä vahvistuneen, mutta lähinnä halusin nähdä onko haalistunut. Ei näemmä omaan silmään ainakaan haalistunut ole??
View attachment 156244

On kyllä tosi selkee viiva!Testit tehnyt heti aamusta paitsi dpo11 testit jotka päivällä tein. Ostin nyt pregcheckin testejä (tilasin woltilla kun en jaksanut kauppaan lähteä kunntuolla sataa niin muiden ostosten seassa), kun nuo apteekin ultra testit kalliimpia ja mulla niitä ei montaa enään.
//Tein pregcheckin testi huvin vuoksi, todella iso yllätys että näinkin vahva viiva tuli???
View attachment 156249
Tosi vahva viivaTestit tehnyt heti aamusta paitsi dpo11 testit jotka päivällä tein. Ostin nyt pregcheckin testejä (tilasin woltilla kun en jaksanut kauppaan lähteä kunntuolla sataa niin muiden ostosten seassa), kun nuo apteekin ultra testit kalliimpia ja mulla niitä ei montaa enään.
//Tein pregcheckin testi huvin vuoksi, todella iso yllätys että näinkin vahva viiva tuli???
View attachment 156249

Jostain syystä mulla se ultra vahvistu samallalaila hieman hitaammin kuin esim pc. Mutta vahvistui kuitenkin ja kaikki oli hyvin.Tein nyt pregcheckin testin suunnilleen samaan aikaan kuin eilen ja voinen päätellä kun tein sen heti aamusta myös jolloin viiva mun mielestä haaleampi kuin eilen, että mulla aamuvirtsa ei vahvinta. Kun nyt äsken kun tein niin viiva näytti tältä (tuo ylempi testi, alempi eilinen) ja näyttää mun mielestä vahvemmalta? Kun vertaa myös eiliseen kuvaan jossa ei ollut kuivunut.
View attachment 156283
Mun mielestä apteekun ultra jonka heti aamusta tehnyt ja tein nytkin niin vahvistunut vähän, ainakin toissapäiväiseen??
View attachment 156284
Kalilla vahvistunut kyllä mun silmään hyvin!
Mulla tässä tiistai-iltapäivä, sit tältä päivältä eli torstaiaamulta ja sitten vielä pari tuntia myöhemmin. Tuntuu että toi aamun on hailee tai ei ainakaan vahvistunut tiistaista, mut sit taas toi alin ehkä on vähän vahvistunut. Eli mulla kans varmaan niin et aamupissa ei oo niin hyvä. :D Mut silti alan uskoo että ei tässä hyvin käy. Laskujen mukaan tänään ois dpo 16-21... Tai sitten tänään on dpo 13, mutta sitten olisin saanut ekan haamun jo dpo 7 ja herkkä digi oli positiivinen dpo 8... Miks just tässä kierrossa kun ei oo hajuakaan milloin oli ovis (oma veikkaus oli että ei ollenkaan kunnes tuli plussa)??
Mun silmääni on vahvistunut, etenkin tuo alinKalilla vahvistunut kyllä mun silmään hyvin!
Mulla tässä tiistai-iltapäivä, sit tältä päivältä eli torstaiaamulta ja sitten vielä pari tuntia myöhemmin. Tuntuu että toi aamun on hailee tai ei ainakaan vahvistunut tiistaista, mut sit taas toi alin ehkä on vähän vahvistunut. Eli mulla kans varmaan niin et aamupissa ei oo niin hyvä. :D Mut silti alan uskoo että ei tässä hyvin käy. Laskujen mukaan tänään ois dpo 16-21... Tai sitten tänään on dpo 13, mutta sitten olisin saanut ekan haamun jo dpo 7 ja herkkä digi oli positiivinen dpo 8... Miks just tässä kierrossa kun ei oo hajuakaan milloin oli ovis (oma veikkaus oli että ei ollenkaan kunnes tuli plussa)??
On vahvistunut mun silmään ainakinTein nyt pregcheckin testin suunnilleen samaan aikaan kuin eilen ja voinen päätellä kun tein sen heti aamusta myös jolloin viiva mun mielestä haaleampi kuin eilen, että mulla aamuvirtsa ei vahvinta. Kun nyt äsken kun tein niin viiva näytti tältä (tuo ylempi testi, alempi eilinen) ja näyttää mun mielestä vahvemmalta? Kun vertaa myös eiliseen kuvaan jossa ei ollut kuivunut.
View attachment 156283
Mun mielestä apteekun ultra jonka heti aamusta tehnyt ja tein nytkin niin vahvistunut vähän, ainakin toissapäiväiseen??
View attachment 156284
Kemiallinen ei kyllä oleOn muuten apteekin ultra vahvistunut jo eiliseenkin verrattuna aika paljon kun heti herättyäni tein puoli tuntia sitten.Ehkä siellä jotain on ja ei ole ehkä kemiallinen??
Pregcheckin teen taas saman aikaan myöhemmin kuin tämän.
View attachment 156314