Tammikuisten plussatestien kuvia

Malttaminen on helpommin sanottu kuin tehty. Etenkin jos lisäksi pelkää haalistumista 🫣
Jos vilkaset mun kuvaa niin mähän testaan nipin napin päivän erotuksella 🤣 muutama testi tehty silleen että aamusta ja sit ootin että keskiyö meni ja testasin uudestaan... Eli joo ihan järkyttävän vaikeaa vain olla ja odottaa.

Siks mä ostin raskauskeijulta 44(?) testin säkin. Että on jotain tekemistä tässä ensimmäisen kolmanneksen aikana. Ja tiedän ettei tässä oo järkeä, mutta mulla tulee tästä parempi mieli niin se on hyvä.

1000010937.jpg

Jos vilkaset mun kuvaa niin mähän testaan nipin napin päivän erotuksella 🤣 muutama testi tehty silleen että aamusta ja sit ootin että keskiyö meni ja testasin uudestaan... Eli joo ihan järkyttävän vaikeaa vain olla ja odottaa.

Siks mä ostin raskauskeijulta 44(?) testin säkin. Että on jotain tekemistä tässä ensimmäisen kolmanneksen aikana. Ja tiedän ettei tässä oo järkeä, mutta mulla tulee tästä parempi mieli niin se on hyvä.

View attachment 156517
Itsekin testannut aamuisin ja päivällä töiden jälkeen tai niihin aikoihin, kun tuntuu myöskin ettei tuo aamuvirtsa ole ehkä vahvinta. Tilasin itsekin kasan testejä netistä, mutta taisin käyttää ne jo 🙈 Kyllä tämäkin testailut loppuu jossain kohtaa kun/jos alkaa tuntua todelliselta tämä raskaus ❤️

Ja hienosti vahvistuneet viivat sulla 😍

Takaisin